Wat je even kwijt wilt #12

O jee, arm beestje! Misschien een ijsblokje in een washandje doen of zo? Of een nat doekje geven? Dat ze daarop kan sabbelen?

Ik ben de laatste tijd echt ontzettend emotioneel. Kerstreclame? Janken. Dierenfilmpje op Instagram? Janken. Lief appje van een vriendin? Janken met tuiten. Geen idee waar het aan ligt ook (nee ik kan niet zwanger zijn lol).

3 likes

Gewoon meer eten zijn ze zo weer weg!

3 likes

Samos. Kneiter zoete Griekse likeur wijn om goed mee naar de tering te gaan.

1 like

ik ben niet geslaagd voor een kerstboom :pensive: wel voor kerstballen en andere prullaria maar geen boom. het waren óf hele kleine lelijke of supermooie enorm grote die niet in mn huis passen. meh. morgen een nieuwe poging wagen

M’n voeten zijn al de hele avond koud. Heb al 2 paar sokken aan :flushed:

Ik had gisteren zoveel zin om mijn collega’s op hun hoofd te slaan. Iedereen gedraagt zich zo kinderachtig, roddelen over elkaar, mensen belachelijk maken half achter hun rug om of gewoon waar iedereen bij zit, bah. Blij als ik hier weg ben.

2 likes

Het klinkt als een erotische droom en dan hoop ik toch wel dat je @Zemraluani een keer “live” gezien hebt en niet over dat plaatje van haar droomt haha (sorry @Zemraluani alleen maar liefde)

1 like

Omg m’n kat wilt de hele tijd op m’n hoofd liggen, laat me slapen.

4 likes

Vaseline kan je op alles smeren. Of het werkt weet ik niet maar het kan geen kwaad

Heerlijk! Maak er gewoon lekker een feestje van daar beneden!

2 likes

Heb er helaas geen foto’s van gemaakt. Die had ik jullie wel gegund

Jaaaaa ik heb een corrigende string van maidenform en die is echt mega fijn. Ik heb zelf last van zo’n vetkwabje onder mijn navel en daar helpt hij heel goed voor

Ja het string gedeelte doet niks maar die band erboven is where the magic happens

14 likes

Is ook wel een vies woord. Maar vetrol ook dus wist geen beter alternatief!:no_mouth:

1 like

7 likes

Haha neeee ruim op tijd, is voor volgende week! Shop dagje met moeders. Dankjewel!

1 like

Ik heb normaal een L voor het comfort (haat strakke strings) maar nu een M genomen en die zit best lekker en doet ook goed zijn werk.

1 like

ja de krabbenmand gaat way back :joy:

Is de code niet gekoppeld aan je club account? Als het goed is kun je dan tijdens het afrekenen de club voucher kiezen.