Wat je even kwijt wilt #12

Ik ga eens kijken!

Vanaf dit weekend tot nu heb ik, ondanks een leuke tijd om mijn verjaardag te vieren (ja, was echt echt heel leuk!) ook heel veel gemene uitspraken over me heen gekregen. Elke dag incasseerde ik wat en toen ik maandag werkte, had ik van drie collega’s feedback gekregen dat ik dus evenredig drie dingen verkeerd had gedaan. Door de uitspraken in het weekend nam ik die wel persoonlijk, maar wist ik ook dat ik dat te persoonlijk nam, dus probeerde ik mijn cool te bewaren, met succes. Vandaag was ik wakker om 4u na het dromen over alles wat ik gehoord heb, voelde me helemaal murw geslagen en wederom kreeg ik vandaag via de app zonet een quasi scheldpartij over me heen. Nu vrees ik er een beetje voor dat ik morgen gewoon ga breken op het werk als een klant op de juiste knoppen weet te drukken.

1 like

hahahah ik ga hier stuk om, lief

1 like

Ik snap je.
Mensen zijn gewoon heel egoĆÆstisch, helaas. Maar ik vind dat als het om vrienden gaat dat ze niet kunnen zeggen blabla werk. Hoop dat je ook minder egoĆÆstische mensen bij je hebt.

1 like

Heel sullig maar ik ben echt super trots! Ik heb nu drie weken een kitten en hij reageerde zojuist voor de eerste keer op zijn naam. Super sneu, hahaha ik ben al enorm blij hier mee laat staan als ik ooit kinderen krijg en ze hun eerste woordje zeggen.

21 likes

Ik had maandagnacht een hele nare droom over een mentorleerling van mij en toen ik maandag op mijn werk kwam bleek ze ziek te zijn. Vandaag was ik vrij en ik hoop echt dat ze er morgen is… maar nu twijfel ik om een extra gesprekje met haar aan te knopen? Het is echt een leerling waar nooit bijzonderheden mee zijn, dus die niet in mijn hoofd rond dwaalt. Wat zouden jullie doen?

Net tijdens een wandeling op vakantie uitgegleden en m’n enkel verzwikt en het doet echt zeer. Hopelijk trekt het snel weg want heb nog 3 weken te gaan :pensive:

Ik wil niet naar huis maar zit nu toch echt op het vliegveld te wachten :sob::sob::sob:

Ik snap het niet? Waarom is het nodig om een gesprek aan te knopen? Of is ze ernstig ziek?

Ik denk dat ik een vriend heb :open_mouth:

51 likes

Kerstfeest op een dinsdag was niet echt een goed idee. :sleeping:

Benieuwd hoeveel mensen thuis ā€˜werken’ vandaag.

2 likes

Oh nee m’n oplaadkabel is ineens kapot dus dat wordt een tripje Mediamarkt tussen het werken door

Ah wat naar! Het is ook niet handig om via de app feedback te geven, ook de toon kan het maken of breken. Je mag best zeggen dat de manier waarop ze feedback geven anders kan!
Heel veel succes!

1 like

Kun je ergens op Ams centraal een losse boterham kopen?

Ik zou dan eerder met zinkzalf of Sudocrem smeren. Wel alleen smeren op de plekken waar ook schaamhaar groeit, zeg maar, anders heb je weer kans op een schimmelinfectie van die zalfjes.

1 like

Bij ah to go verkopen ze meen ik ook losse sneetjes brood?

1 like

Ik zou denk ik wel even met de leerling praten. Maar ik heb ook wel enkele keren een droom over iemand gehad en toen bleek er steeds ook echt iets te zijn. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar even met iemand praten kan geen kwaad toch?

1 like

Ik begrijp dit ook nooit goed want als je een uitkering krijgt en verder okƩ bent word je toch gedwongen om te actief solliciteren?

Ik herken echt zoveel hierin en inderdaad vooral omdat ik zelf niet zo ben en niet zo probeer te zijn. Laatst vroeg ik aan iemand op het werk: hoe gaat het met je? Voel je je goed vandaag? En diegene keek me aan of ik gek was. Ik merk ook dat het heel erg hip is om te zeggen dat je geen apper bent tegenwoordig. Dan mag je rustig 3 dagen op een antwoord wachten op een simpele vraag hoe het met iemand gaat. Want ja dat hoort nu eenmaal bij de burn-out/ziekte/deze tijd.
Vorige zaterdag vierde ik mijn verjaardag en er waren 5 vrienden terwijl ik er veel meer had uitgenodigd. Gewoon niks van al die anderen gehoord, ook niet dat ze niet kwamen. Ik was er best wel verdrietig om de volgende dag en kon alleen maar denken: zie je nou, je moet gewoon met jezelf om gaan want anderen stellen je alleen maar teleur. Dus dat doe ik zoveel mogelijk en als er iemand wel interesse toont of iets wil doen: ook goed.

1 like

Ik zou het best wel raar vinden als mijn docent over zijn/haar dromen zou beginnen tegen mij. Als je je zorgen maakt kan je altijd even met haar praten maar ik zou niets over die droom zeggen.

7 likes