Ok deze fase is best vermoeiend eigenlijk, ik werd vannacht wakker en bedacht me dat ik graag Spaanse les wil volgen dus heb me maar meteen (om 4 uur 's nachts dus) ingeschreven. Kon daarna niet meer slapen omdat ik zo excited ben 
Mijn ouders komen zo langs en dan voel ik zo de drang om mijn huis spik en span te hebben. Mijn ouders zijn best netjes, er liggen nooit spullen die rondslingeren en qua schoonmaken hebben ze een vaste routine dus het huis is altijd opgeruimd en schoon. En mijn huis is nouja⦠een bende. Heb de woonkamer opgeruimd en het toilet gepoetst en verder komen ze toch nergens dus het zal wel hoor.
Ik heb ook problemen met Paypal omdat ik een creditcard moet koppelen voordat ik het kan gebruiken, maar ik heb geen cc. Dat van die bedragen had ik ook, althans ik moest toestemming geven om 1 cent aan hen te betalen ofzoiets maar dat ging redelijk vlot. Kan het te maken hebben met het feit dat je bij een Belgische bank zit?
Ik heb gister 4 flessen witte wijn soldaat gemaakt met een vriendin, dus ik hou het even bij water 
In het weekend wordt dat niet meteen overgemaakt, waarschijnlijk staat het er morgen dus pas op
Bedenktijd heb je alleen als je via internet besteld. Als ze je laten ruilen als je in de winkel hebt gekocht is dat extra service
@monkeyslut inmiddels is mān slaapkamer weer helemaal schoon (minst belangrijke kamer eigenlijk nu haha maarja ik wil er zelf ook iets aan hebben
) heb alleen nu geen zin meer in de rest want ik moet naar buiten voor schoonmaakdoekjes, die zijn op. maar even naar buiten is ook wel ff goed dus ik ga zo wel douchen en wat schoonmaakspullen halen
ik vertel dit aan jullie zodat ik minder snel ga opgeven

Ik vond To all the boys Iāve loved before leuk
Die is wel goed voor die leeftijdsgroep denk ik. Maar misschien is een serie met op zichzelf staande afleveringen beter, als je maar een uur hebt? Ik zou alleen zo gauw even geen voorbeeld daarvan weten dat leuk is voor tieners.
die storting duurde bij mij idd een paar dagen. Als het eenmaal gelukt is kan je ook via bancontact storten op je paypal, of het direct laten afschrijven van je bankrekening als je die eraan koppelt
alleen het koppelen is zo kut, als het daarna gekoppeld is kun je bij betalingen gewoon op het Paypal icoon drukken, dan moet je inloggen en op akkoord drukken en klaar!
Omg heb gister zachte broodjes gekocht en net 2 gemaakt om te eten. Had er al 1 op, smaakte op zich prima en toen zag ik dat op het 2e broodje een paar plekjes schimmel zaten⦠Nu ben ik echt heel bang dat ik ziek word (nog zoān forummer met emetofobie) fuckfuck.
Ja ik krijg dit als ik bij &Otherstories wil bestellen. Wel fijn voor mijn portemonnee, daar niet van
Ik kreeg eerst bij uber ook de melding dat ik paypal niet kon gebruiken ivm geen creditcard, maar nadat ik ā¬10 op mn paypal account had gezet was er geen probleem meer, dus misschien werkt dat nu ook wel
Nouja 3 vlokjesā¦ligt er ook aan waar je woont. De meeste wegen hier worden niet gestrooid. Met de sneeuw van afgelopen nacht niet zoān ramp maar met smeltende sneeuw wat weer opvriest kan t zo een schaatsbaan worden. Ex vriend woonde ook in zoān leuk dorp met heuvels. Daar kwam je serieus n paar jaar terug het dorp niet meer in of uit (de sneeuwschuivers en strooiwagens dus ook niet).
Volgensmij kan je woorden uit je youtube reacties filteren zodat ze niet geplaatst kunnen worden, maar altijd als ik reacties ga lezen staat er wel weer kkr of kanker, dat snap ik dan weer niet.
Ik heb dit boek gekregen van mijn moeder en ik ga nu proberen een middag lekker te lezen ipv doelloos rond te surfen.
Ik moet ook nog eea opruimen maar in elk geval niet de helendag kloten op mijn telefoon

O dat wist ik niet! Dacht dat het sowieso gold. Thanks
ik vind robert de hoog zoān ontzettend irritante acteur. hij duikt de laatste twee jaar opeens echt overal op heb ik het gevoel? ik kijk nu mocromaffia daar zit ie in en in seizoen 2 van door speelde hij ook al een grote rol. echt zo vervelend want zijn hoofd staat me niet aan haha
Nomnomnom mijn vader heeft een pannetje eigen gemaakte snert meegenomen.
Dat gaat een heerlijke avondmaaltijd worden. Zijn snert is altijd zo lekker.