Wat erg! Zulke dingen behoren in vertrouwen te gebeuren en dat het aan jou is met wie je het deelt, maar absoluut niet aan hen. (Weet niet of een ggz-medewerker ook met beroepsgeheim te maken heeft maar geschonden vertrouwen is hier sowieso aan de orde).
Ja ik denk het wel, het gaat om een verpleegkundige en die hebben gewoon een beroepsgeheim. Ben alleen geen direct patiënt van haar geweest. Ze heeft me zien lopen op een locatie
Ja ik kan helaas klachten niet mailen, maar ga morgen meteen de klachtencommissie bellen!
Ja ook echt aan haar moeder vertellen en dan gaat haar moeder mijn moeder aanspreken op een feest waar 50+ mensen zijn
Zelfs dat nog? Baliemedewerker bijvoorbeeld zijn daar niet in geschoold maar een verpleegkundige, wow…
Echt werk van maken.
Hooverphonic en Novastar!
Vind dat ook echt niet kunnen. Goed dat je gaat bellen dus.
Ik ga deze week Presdestination kijken met 4havo, over tijdreizen en vreemde genders en heel veel sci-fi. Echt zo’n film die ze in de kerstvakantie nog een keer kijken en dan nog niet snappen haha. Duurt ook maar 1,5 uur dus veel is er niet over om zelf te kijken.
Echt heel raar dit.
Er komt morgen een Engelse jongen die ik in Nicaragua had ontmoet couchsurfen en dat is de perfecte reden om na 300 jaar mijn huis eens op te ruimen, maar ik heb even een schop onder m’n kont nodig 
Wie schopt ff 
Balthazar! Althans ik dacht dat van België zijn.
Mijn ouders en zusje komen vanmiddag langs voor mijn verjaardag en ergens vindt ik het heel leuk, want ik heb ze al zo lang niet meer gezien!
Mn buren hebben nu seks en ik word er heel chagrijnig van
Ik ben een miljoen jaar late to the party maar wilde even kwijt dat The War On Drugs echt chille muziek heeft.
Geen idee? I do not follow?
Ah zo! Nee, dat van de snob 2000 heb ik even gemist. Mijn broertje ging laatst naar het concert en ik had de naam al vaker voorbij zien komen en toen dacht ik: laat ik het ook even opzetten. En sindsdien vind ik het helemaal top! Ben begonnen met album Lost in the dream en ga nu langzaam aan A Deeper Understanding verkennen.
Ohh erg is dat he. Ach kan de beste gebeuren. Ik ben nu net pas weer wakker en ik voel me stukken beter dan een paar uur geleden. Ik hoop jij inmiddels ook.
Mijn tong is helemaal rauw van de chips die ik net als lunch op heb 
Tomatenketchup smaak?
Nee, barbecue. Van die cheetos-achtige dingen