Wat je even kwijt wilt #12

Loool sommige mensen :+1:t2:

15 likes

Ik vind het eigenlijk best lief. :grimacing: Lijkt me ook best een handig boek voor kinderen, waarin uitgelegd wordt dat een hond (of elk ander huisdier) onderdeel is van je gezin en dat die ook een keer dood kan gaan.

5 likes

Daar is toch geen heel boek voor nodig? :joy:

2 likes

Het is bekend dat kinderen goed reageren op verhalen die fantasie met de werkelijkheid verweven toch? Als ze het kunnen koppelen aan een verhaal of een karakter in een boek is het makkelijker te begrijpen.

1 like

Maar wordt het ook echt een kinderboek? Want dan vind ik het inderdaad een ander verhaal.

Zoals het hierboven staat klinkt het alsof ze een soort biografie over haar hond heeft geschreven haha.

3 likes

Pff mijn zusje stuurt een foto van zichzelf als zwarte Piet door in de familie app en ik moet me echt inhouden om niet te reageren. Kroes haar, rode lippen, alles erop en eraan.

2 likes

Op een na drukste ochtendspits van het jaar vandaag. Nou, ik heb het gemerkt, 2,5 uur gedaan over een route waar ik normaal iets meer dan een uur over doe in de spits.

Waarom niet reageren? Ik zou iig even mn ongenoegen laten blijken.

Ik had vandaag een afspraak met een docent en pas toen ik op school was, zag ik dat hij had gemaild dat er iets tussen was gekomen :sob: Weer anderhalf uur verspild terwijl ik eigenlijk al tijdtekort had vandaag (eigen schuld hoor want ik had gisteren op mijn vrije dag iets meer kunnen doen).

Super slecht geslapen en chagerijnig wakker geworden, nu al een uur K3 liedjes aan het luisteren omdat me dat iets beter laat voelen

1 like

Omdat ik vind dat mijn familie heel erg veroordelend is met alles en daar stoor ik mij best erg aan, dus wil ik niet dat ook doen. Maar in dit geval moet ik daarvoor dus echt even op mn tong bijten…

Zojuist een pakketje binnen gekregen met jeans en een maat 38 was te grooot OMG :scream: Ik kom van maat 42 dus heel blij en trots!!

45 likes

Ja zo’n bakje is sowieso handiger. Een handdoek moet je ook steeds opnieuw nat maken. Echt irritant, onze luchtvochtigheid is ook heel laag nu de kachel weer aan staat. Inderdaad die schokken de hele tijd, maar mn huid word er ook zo droog van dat die de hele tijd jeukt (vooral mn benen) :expressionless:

Gatver ik heb echt een zwaar depressief en angstig gevoel, al vier dagen. Hoop dat het met m’n ongesteldheid samenhangt en snel weer oprot

Ja vreemd he! Maar vloei ed spullen vallen niet onder de tabakswet! Vandaar dat het bijvoorbeeld zo goedkoop kan en er ook nog hulzen met mentholballetjes bestaan terwijl dat in tabak verboden is.

Bron: Verkoper van Mascotte die langs mn oude werk kwam waar we t verkochten

1 like

Ze lijkt me wel aardig. Punt.

Ik zit te denken he, ik heb altijd keuzestress in restaurants. Misschien moet ik een restaurant openen waarbij je kunt zien hoe elk gerechtje eruit ziet. Het liefst real life. Waarom bestaat dit nog niet?

Zou er niet een manier zijn om gerechtjes wat langer te conserveren zodat het wel het aanblik waard blijft misschien meerdere dagen?

In japan hebben ze in sommige restaurants van die perfect opgemaakte borden in de vitrine en dat is dan gewoon van plastic maar het lijkt net echt.

Soms zoek ik het restaurant wel eens op op insta daar staan vaak ook fotos van gerechten

2 likes

ugh ik volg een honoursprogramma op mijn school waardoor ik op de IC of SEH mijn afstudeerstage zou lopen, iedereen heeft zo’n plek gekregen behalve ik en ik kan hier echt wel op janken (ik zoek nu zelf verder maar dat mag niet eens van school maar ik wacht echt al 4 jaar op deze plek en dit is de enige reden waarom ik deze kakschool heb gekozen dus nu wil ik het ook).