Mijn haar is veranderd van een mooie bos glad, glanzend gezond haar naar een broze bos dor stro vol klitten. Kan natuurlijk 101 en 1 oorzaken hebben maar de kapper vroeg of ik medicijnen was gaan slikken dus dacht dat het misschien daar door zou kunnen komen. Bedenk me nu dat het ook door de Quetiapine kan komen die ik er bij slik. Of iets heel anders natuurlijk.
Er bestaan wel al augmented-reality-menukaarten, waarmee je het gerecht kan zien. En natuurlijk die gekke Japanse dingen van kunststof (o die noemde @anon39978576 al zie ik nu) .
Ja dat heeft een restaurant in de Martkthal ook, vind dat er altijd zoooo onsmakelijk uit zien. Ik kijk altijd op instagram, daar zie je vaak de meeste of iig populaire gerechten wel voorbij komen.

Niet perfect maar ik vind het voor nu goed genoeg. Er moet eigenlijk nog een laag over heen maar ach gordijnen zijn toch altijd dicht in deze kamer straks dus je ziet dat toch niet.
Ik zou die 2e laag wel doen nu de boel nog leeg is, voor als je je er op den duur toch aan gaat ergeren. En is ook gewoon mooier ws.
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon/dochter/de naam van dat kind?
Ik ook 240 uur extra… zelfde sector. Zo jammer dat we dat niet betaald krijgen.
Ik heb eindelijk eens tijd om dit topic bij te houden :’)
@Zemraluani gewoon doen, ik heb het laatst ook gedaan en 't valt alles mee.
Heb vandaag even een uitdraai gevraagd van alle waarden en alles was goed behalve TSH dus ik moet over zes weken nog een keer langs.
Wanneer krijg jij de uitslag @doei? Jij wilde voor B12 langs toch?
Mede dankzij @Briseis heb ik ineens een heel plan voor na mijn afstuderen en ik heb er zo veel zin in! Zou er het liefst vandaag al mee aan de gang gaan maar ik ben juist gestopt met werken naast m’n stage door stressklachten dus dat is misschien niet zo’n goed idee. Neemt niet weg dat ik superenthousiast ben en ineens uitkijk naar deze zomer in plaats van te denken ‘oh help ja leuk wel maar hoe ga ik dat in vredesnaam aanpakken allemaal???’
Bah, wat een gedoe. Hopelijk is het een heeeeel dringende operatie van die andere persoon. Begrijp wel dat jullie balen van dit gedoe.
woohooee! En als je het als zo leuk (en ontspannend?) ervaart zou ik gewoon beginnen joh
Hoe gaat dit dan? Werk je dan gewoon in je eigen tijd? Lijkt me extreem zwaar dit.
Ik kan me dit niet voorstellen namelijk. Als ik maar een half uur extra werk vul ik dat in en krijg ik het uitbetaald in toeslaguren of ik ga een keer een half uur eerder weg.
Hmm ja ik moet nu echt actief rust nemen dus ik denk dat ik nog heel eventjes wacht want ik ken mezelf, maar m’n stage is in januari afgelopen dus misschien ga ik dan wel vast een begin ga maken inderdaad
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik ben gewoon gegaan. :o
Je laten verrassen, dat scheelt weer keuzestress
Het blijft toch altijd ongemakkelijk bij de autogarage. Al die mannen die je zo aanstaren van “daar heb je weer zo’n blondje dat niks van auto’s weet (klopt)…” Die mannen praten ook altijd zo onduidelijk tegen me. Heb al 3x moeten vragen wat ze zeiden
Het wordt vergoedt, maar valt wel onder je eigen risico. Dus daar krijg je een rekening van als er nog wat openstaat!
Regarding?
Pff ik ben zo gestrest, m’n baas is moeilijk aan het doen, sta echt op het punt om in tranen uit te barsten :’) Wacht nu weer op reactie… ben zo blij als dit eindelijk klaar is. Maar ben bang dat het niet goed is pff.