Hmm ze gaan op mn werk over een tijdje met wajong jongeren werken… wat dus betekend dat of ik daar niet meer kan werken of een stuk mindwr… maar het is allemaal best onduidelijk.
Meh… vind mn collegas zo lief.
Maar denk je niet dat sommige mensen het heel vervelend vinden dat je dat doet? Valt mij namelijk op dat het vaak met eten of bewegen of gewicht of afvallen of trots zijn op je lichaam te maken heeft. Daar zijn aparte topics voor, en sommigen mijden die juist omdat ze geen behoefte aan dit soort posts hebben. Is het een idee dat je daar wat meer gaat posten over die dingen?
Ah hoe komt dat dan? Zou wel jammer zijn
Ik zit in de trein en er komt een meisje naast me zitten omdat ze mee wil reizen met korting op mijn kaart. Oké gewaagd, maar ik ben niet zo moeilijk. Vervolgens zie ik haar louis Vuitton tas, Céline sjaal, en haalt ze een gouden hanger van Céline uit een Bijenkorf tasje en gaat daar een hele insta sessie mee houden? Ze zocht dat hangertje ook op op dr telefoon en hij was 450 euro. Ze was echt aan het patsen met dr geld. Echt ultieme cheapskate om dan op zo’n kaartje te reizen Haha
Als de condecteur komt gewoon glashard ontkennen dat je haar kent.
Laat haar maar zweten
Pft, ik had vanavond een sociale kennismakingsavond en dat vind ik zo ongemakkelijk.
Ik zou gewoon op staan en ergens anders gaan zitten, tegen haar zeggen dat je ff naar het toilet gaat ofzo.
Edit: nouja eigenlijk zou je gewoon moeten zeggen hallo je hebt geld zat met je dure shit dus koop een normaal kaartje. Maarja, dat zou ik niet durven haha.
De vriendin van mijn ex is zwanger maar nu blijkt de dame waar hij mee vreemd is gegaan dat ook… Ik ben in shock
Omg. Jij blij dat het je ex is en je die vriendin niet bent. Wel sneu voor beide dames.
Er gebeuren wel eens ‘dingen’ in mijn huis. Gisteren zag ik een schim, dus ik had het er met een vriendin over en nu ben ik er best een beetje nerveus door.
Iemand ook dat soort ervaringen?
Ja omg. Sowieso erg voor alle betrokken mensen, maar ergens ook blij dat ik ‘op tijd’ weg was (na drie affaires)
Dat is inderdaad onhandig, als zo’n plan al in werking is gezet zou je best op de hoogte gehouden mogen worden
Mijn moeder zei net ‘heeft … (de hond) je al verteld dat hij zich iedere dag laat afzuigen?’
Euhm nee heeft ie me niet verteld. Ze had het over de stofzuiger overigens maar oke
Jaaaa! ook confirmed door een paranormaal iemand dat het druk is in ons huis.
Wat doet dat met je?
Jaaa ben ook zeer blij! Ik eet nu 1,5 jaar geen vlees en 1 jaar volledig plantaardig en ik was toch een beetje bang dat er iets mis zou zijn (al is het maar omdat ik dan het stereotype zou bevestigen van de ongezonde veganist/vegetariër). Mijn huisarts heeft trouwens gewoon alles opgevraagd zonder overleg? Ook glucose etc.
Hoop dat bij jou ook alles goed is!
Omg ik kwam net thuis. In mijn kamer stonden ineens de balkondeuren wagenwijd open. Ik dacht meteen: shit hee, is er ingebroken ofzo. Niet dat ik veel kostbaarheden heb maar goed. Alles ligt nog op Zijn plek en ik mis niks eigenlijk.
Nu denk ik zelf dat ik de deuren met mijn halfgare kop vanochtend een stukje open heb gedaan, of misschien ook dicht en niet op slot en dat ze zijn opengewaaid.
Het is mijn eigen schuld maar slaap toch minder lekker vannacht.
Ik heb dat lange tijd heel erg eng gevonden toen ik nog jong was. Maar ben daar nu wel oke mee. Ik ben ook wel geinteresseerd in paranormale dingen. Als ik een beetje bang ben denk ik aan ‘intens wit licht’ (heb ik geleerd van iemand).
Ik ben er ook in geïntegreerd maar ik vond het fijner toen het gewoon op mijn werk was. En toen ik nog kon zeggen dat nachtdiensten mij gek maakte.
Het klinkt raar en weet het zelf ook net zo goed, maar heb soms echt een naar gevoel op sommige plekken. Verder toen mijn zus net overleden was is er een ballon die van haar was naar boven gevlogen naar haar kamer.