Dat is inderdaad onhandig, als zo’n plan al in werking is gezet zou je best op de hoogte gehouden mogen worden
Mijn moeder zei net ‘heeft … (de hond) je al verteld dat hij zich iedere dag laat afzuigen?’
Euhm nee heeft ie me niet verteld. Ze had het over de stofzuiger overigens maar oke
Jaaaa! ook confirmed door een paranormaal iemand dat het druk is in ons huis.
Wat doet dat met je?
Jaaa ben ook zeer blij! Ik eet nu 1,5 jaar geen vlees en 1 jaar volledig plantaardig en ik was toch een beetje bang dat er iets mis zou zijn (al is het maar omdat ik dan het stereotype zou bevestigen van de ongezonde veganist/vegetariër). Mijn huisarts heeft trouwens gewoon alles opgevraagd zonder overleg? Ook glucose etc.
Hoop dat bij jou ook alles goed is!
Omg ik kwam net thuis. In mijn kamer stonden ineens de balkondeuren wagenwijd open. Ik dacht meteen: shit hee, is er ingebroken ofzo. Niet dat ik veel kostbaarheden heb maar goed. Alles ligt nog op Zijn plek en ik mis niks eigenlijk.
Nu denk ik zelf dat ik de deuren met mijn halfgare kop vanochtend een stukje open heb gedaan, of misschien ook dicht en niet op slot en dat ze zijn opengewaaid.
Het is mijn eigen schuld maar slaap toch minder lekker vannacht.
Ik heb dat lange tijd heel erg eng gevonden toen ik nog jong was. Maar ben daar nu wel oke mee. Ik ben ook wel geinteresseerd in paranormale dingen. Als ik een beetje bang ben denk ik aan ‘intens wit licht’ (heb ik geleerd van iemand).
Ik ben er ook in geïntegreerd maar ik vond het fijner toen het gewoon op mijn werk was. En toen ik nog kon zeggen dat nachtdiensten mij gek maakte.
Het klinkt raar en weet het zelf ook net zo goed, maar heb soms echt een naar gevoel op sommige plekken. Verder toen mijn zus net overleden was is er een ballon die van haar was naar boven gevlogen naar haar kamer.
ja voelt soms een beetje alsof je bekeken word. Anders misschien beetje salie branden?
Dat laatste is zeker bijzonder!
Heb je dat nare gevoel oo specifieke momenten?
Vooral als ik ergens binnenkom bij mensen thuis. Alsof er een zware lucht hangt. Als ik dan op de plek moet slapen, slaap ik vaak heel slecht en droom vage dingen.
Ik heb als kind een keer op vakantie in Limburg in een soort kasteeltje geslapen, en heb geweigerd in een specifieke kamer te slapen. Achteraf werd ik heel naar en bang van die kamer
Is er eigenlijk een paranormaal topic?
Ik heb dat met rosbief…echr jaren niet 'gegeten haha maar rosbief met pesto omg
Ik kreeg via Facebook net een bericht van een soort van vakantieliefde van zo’n 10 jaar geleden en ik zit de hele tijd naar die melding te staren omdat ik niet weten of ik wil antwoorden of niet.
Ik ben erg moe maar het lukt niet om te gaan slapen
Auuu mijn lippen zijn helemaal kapot terwijl ik ze elke ochtend met blistex insmeer
Ja hoor. Gescheurde schoenendoos ook wel. Of zonder dat papier wat in de schoenendoos zit. Mijn ervaring is dat ze niet zo heel moeilijk doen over retouren.
Ja kan je nog gewoon terugsturen!