Zoiets is het plan!
Heb er helaas niet het mooie lange haar erbij maar het is heel anders dan ik tot nu toe gehad heb (en dat is eigenlijk de hele regenboog wel) dus ben erg enthousiast haha
Zoiets is het plan!
Heb er helaas niet het mooie lange haar erbij maar het is heel anders dan ik tot nu toe gehad heb (en dat is eigenlijk de hele regenboog wel) dus ben erg enthousiast haha
Pretty! Ben benieuwd hoe het gaat worden.
Ik ook! Zal als het gelukt is wel een foto in het fototopic zetten
Vanochtend gestudeerd, gesport en cadeautjes gekocht, nu schoonmaken, douchen en vanavond een concert geven. Jep, eindelijk weer eens een goede dag
Hooo ze zijn mijn urine kwijt bij de dermatoloog Zou vandaag mijn recept kunnen ophalen maar zonder urine mag dat niet dus ik hoop dat ze het snel vinden anders moet ik straks naar de kliniek racen en ik lig halfziek in bed
Oooohh voor de roa? Wel super slordig dat ze dat kwijt raken
Kutzooi ik heb alle Linda’s in de wachtkamer van de psych/huisarts al uit
Zegt wel wat over hoevaak ik hier heb gezeten in het afgelopen half jaar hahaha
Nieuwe praktijk zoeken dan maar
Jaa super drukke week gehad, helaas nog steeds bezig maar hoop wel een op tijd naar huis te kunnen!
Wel een gezellig weekend in het vooruitzicht, Vanavond helemaal niks en za/zo leuke dingen doen met vrienden en familie dus komt wel weer goed!
Jij ook klaar voor het weekend?
Ik raad je aan om ook een colour nog iets te kopen van Maria Nila.
En houdt het zo lang mogelijk in.
Ja echt stom! Ik had het gewoon bij de doktersassistente achtergelaten voordat ze me ging proberen te prikken, het prikken heb ik uiteindelijk ergens anders laten doen dus de verwarring begrijp ik wel, maar vermoeiend. Ze zijn nu aan het zoeken en ze gaan me terugbellen maarja als ze laat bellen heb ik er niks aan want ik kan eind van volgende week pas weer langs Vind het zonde van die verloren dagen dan want ik wil er graag aan beginnen haha
Grrr ik gebruik twitter altijd alleen maar om te klagen bij grote bedrijven zodat ze sneller reageren. Maar vandaag kwam ik ineens terecht bij #sorryjohan en heb met mn domme hoofd gereageerd op een homo- en islamofoob. Nu ben ik verwikkeld in een twitterstrijd met tokkies, compleet met Nederlandse vlaggetjes achter hun naam. Make it stoooppp
Ik heb ze allebei geblokkeerd. It has stopped. Oleeee
ik heb echt even zoveel moeite met het vinden van de juiste motivatie om mijn deadlines te halen. Pff wil gewoon lekker lui op de bank liggen en series kijken. Al weet ik als ik dat een halve dag heb gedaan ik me weer slecht voel als ik niets heb gedaan. Maar nu ik netjes klaarzit om alle deadlines te voldoen kan ik alleen maar denken aan luieren op mijn bank. Hoe kom ik hier uit
Hij komt in januari uit, dus voorlopig nog niet! Maar ik zal het hier delen als het zo ver is
Ik zal er eens naar kijken, thanks! Tot nu toe houd ik m’n kleur er altijd goed in dankzij sulfaatvrij en met koud water wassen, maar hoe langer hoe beter
Ah ja snap ik! Is er een bepaalde reden dat je dat nu niet meer doet?
Ik werk vandaag thuis, maar heb niet super veel gedaan maar ik vind het wel prima want heb een hele drukke + nare tijd. Mijn vader is aan het herstellen van een operatie en ze moeten nog kijken of hij nu helemaal schoon is. Nu heeft mijn moeder net gehoord dat haar beste vriendin heel ziek is en gelijk moet beginnen met chemo. Ik vind het zo sneu voor mijn moeder. Ze zit al met de zorg voor mijn vader en nu dit. Ben al de hele week sip, gelukkig kan ik morgen naar ze toe.
Ah dan snap ik het ja! Maar tof dat je weer een kleurtje gehaald hebt, is toch altijd leuk :
ik moet hier altijd zo om lachen en eigenlijk ook huilen. Viva zit altijd zo vol verheerlijking van vreemdgaan en affaires en de verhalen zijn altijd zo intens slecht.
De verwarming kan blijkbaar alleen maar aan of uit, temperatuur valt niet te kiezen.