Heeft er iemand zin om morgen of zondag mee te gaan naar Sneakerness in Rotterdam? Het is de grootste sneakerbeurs van Europa.
Die tompoucekruidnootjes van Van Delft
Wat doe je nu!!! Ik loop daar elke dag langs en denk neh⊠maar nu jij met die smaak komt moet ik me inhouden om niet naar binnen te gaan
hahaha echt fantastisch
âHij trok in één ruk mijn net nieuwe Sandro-blouse open.â zooo typisch
haha omg en natuurlijk komt haar vriend uit oud-zuid en deze jongen uit de Bijlmer
Ze zijn roze net als dat glazuurlaagje. Je proeft een mix van witte chocola en roze glazuur!
@Ohappyday @Santeria bij een ontsteking kan je het beter gewoon bij wat lauw water houden, anders kan het averechts werken
Pfff jemig wat een zooi bij die kliniek, nu krijg ik ergens volgende week pas de uitslag want alles was misgegaan en blahblah âik begreep dat u een beetje gepikeerd wasâ nee er is me 2 keer verteld dat iemand terug zou bellen en als dat niet gebeurd en het is 16:59 dan ga ik nog wel een keer bellen ja lekker capabel, âu mag ook een klacht indienenâ nee ik bel voor mân recept hallo
edit: en nu schaam ik me want er komt letterlijk 5 minuten geleden een voicemail binnen van 14:30 dat ze het wel gevonden hadden en ze me terug zouden bellen als de uitslag bekend was
maar goed ze waren het alsnog kwijt
Wat een schijtdag. Had vandaag mijn beoordelingsgesprek op werk en het was niet zo goed, en ik weet ook niet zeker of ik daar wel echt op mijn plek zit
Ik mocht voor mijn verjaardag schoenen uitzoeken van mijn vriend, maar ik kon helemaal niks leuks vinden. Vandaag zijn we naar Van Haran geweest en hebben we leuke enkellaarsjes gekocht voor 20 euro. Wilde eigenlijk wat betere kwaliteit, maar dan zou ik nog maanden zoeken naar het perfecte paar. Ben blij dat ik nu leuke schoenen heb! En omdat het zo goedkoop was gaan we nu lekker sushi eten
Ik kom net thuis van mân werk en ik moet me eigenlijk nu gaan klaarmaken om uit eten te gaan en naar de bios maar ik ben op de bank geploft en ik kan niet meer overeind komen denk ik. Ik zie er uit als een trol en zo voel ik me ook. Gelukkig is het donker in de bios.
On a positive note, weeeekeeeend
War zal ik zo eten jongens?
- Zelfgemaakte nachos
- Goed stuk biefstuk met aardappeltjes en sperziebonen
0 stemmers
Freddie Mercury lijkt in de clip van I Want It All echt zo erg op Tijl Beckand wtf
Yaaay lief, dankjewel!
Voel me de hele dag een beetje raar. Af en toe met vlagen word ik misselijk of voel ik me totaal niet lekker en daarna is er niks aan de hand. Maar wel de hele dag moe. Pff ik haat verkoudheid
In een schoenenwinkel zag ik allemaal leuke gekleurde glitter sokken. Dus nu heb ik besloten dat dat mijn nieuwe stijl gaat worden: zoân randje van een hippe sok onder je broek. Het liefst zou ik ze allemaal kopen, maar eerst maar één paar.
Ik heb alle cadeautjes voor Secret Santa gekocht en ingepakt. Heb nu al zin om volgend jaar weer mee te doen.
Haha omg. Op linkedin heb je blijkbaar een nieuwe gadget waarmee je een plaatje kan maken met #erkenning blabla superleuk. Een hoge pief uit het bedrijf waar ik werk (maar een andere vestiging) had mij daarin getagd. Dus ik stuur een berichtje van goh wat leuk bedankt, waarvoor? Zegt hij hahalolo foutje groetjes. fml