Wat je even kwijt wilt #12

Jaa super drukke week gehad, helaas nog steeds bezig maar hoop wel een op tijd naar huis te kunnen!

Wel een gezellig weekend in het vooruitzicht, Vanavond helemaal niks :smiley: en za/zo leuke dingen doen met vrienden en familie dus komt wel weer goed!

Jij ook klaar voor het weekend?

1 like

Ik raad je aan om ook een colour nog iets te kopen van Maria Nila.
En houdt het zo lang mogelijk in.

1 like

Ja echt stom! Ik had het gewoon bij de doktersassistente achtergelaten voordat ze me ging proberen te prikken, het prikken heb ik uiteindelijk ergens anders laten doen dus de verwarring begrijp ik wel, maar vermoeiend. Ze zijn nu aan het zoeken en ze gaan me terugbellen maarja als ze laat bellen heb ik er niks aan want ik kan eind van volgende week pas weer langs :face_with_raised_eyebrow: Vind het zonde van die verloren dagen dan want ik wil er graag aan beginnen haha

1 like

Grrr ik gebruik twitter altijd alleen maar om te klagen bij grote bedrijven zodat ze sneller reageren. Maar vandaag kwam ik ineens terecht bij #sorryjohan en heb met mn domme hoofd gereageerd op een homo- en islamofoob. Nu ben ik verwikkeld in een twitterstrijd met tokkies, compleet met Nederlandse vlaggetjes achter hun naam. Make it stoooppp

1 like

Ik heb ze allebei geblokkeerd. It has stopped. Oleeee

2 likes

ik heb echt even zoveel moeite met het vinden van de juiste motivatie om mijn deadlines te halen. Pff wil gewoon lekker lui op de bank liggen en series kijken. Al weet ik als ik dat een halve dag heb gedaan ik me weer slecht voel als ik niets heb gedaan. Maar nu ik netjes klaarzit om alle deadlines te voldoen kan ik alleen maar denken aan luieren op mijn bank. Hoe kom ik hier uit :weary:

Hij komt in januari uit, dus voorlopig nog niet! Maar ik zal het hier delen als het zo ver is :blush:

1 like

Ik zal er eens naar kijken, thanks! Tot nu toe houd ik m’n kleur er altijd goed in dankzij sulfaatvrij en met koud water wassen, maar hoe langer hoe beter :slight_smile:

Ah ja snap ik! Is er een bepaalde reden dat je dat nu niet meer doet?

Ik werk vandaag thuis, maar heb niet super veel gedaan maar ik vind het wel prima want heb een hele drukke + nare tijd. Mijn vader is aan het herstellen van een operatie en ze moeten nog kijken of hij nu helemaal schoon is. Nu heeft mijn moeder net gehoord dat haar beste vriendin heel ziek is en gelijk moet beginnen met chemo. Ik vind het zo sneu voor mijn moeder. Ze zit al met de zorg voor mijn vader en nu dit. Ben al de hele week sip, gelukkig kan ik morgen naar ze toe.

Ah dan snap ik het ja! Maar tof dat je weer een kleurtje gehaald hebt, is toch altijd leuk :blush::

ik moet hier altijd zo om lachen en eigenlijk ook huilen. Viva zit altijd zo vol verheerlijking van vreemdgaan en affaires en de verhalen zijn altijd zo intens slecht. :tired_face::tired_face:

2 likes

Ah wat rot voor je. Sterkte!

1 like

De verwarming kan blijkbaar alleen maar aan of uit, temperatuur valt niet te kiezen.

1 like

Heeft er iemand zin om morgen of zondag mee te gaan naar Sneakerness in Rotterdam? Het is de grootste sneakerbeurs van Europa.

Die tompoucekruidnootjes van Van Delft :drooling_face:

1 like

Wat doe je nu!!! Ik loop daar elke dag langs en denk neh… maar nu jij met die smaak komt moet ik me inhouden om niet naar binnen te gaan

2 likes

hahaha echt fantastisch
‘Hij trok in één ruk mijn net nieuwe Sandro-blouse open.’ zooo typisch

haha omg en natuurlijk komt haar vriend uit oud-zuid en deze jongen uit de Bijlmer

12 likes

Ze zijn roze net als dat glazuurlaagje. Je proeft een mix van witte chocola en roze glazuur!

1 like

@Ohappyday @Santeria bij een ontsteking kan je het beter gewoon bij wat lauw water houden, anders kan het averechts werken

1 like