Wat je even kwijt wilt #12

Buhhh portemonnee ligt niet op werk :confused: Ik heb dinsdag gesport, dus HOOP dat ie nog in mn sporttas zit. Heb mn huisgenoot geappt of ie kan checken maar hij slaapt nog natuurlijk.

En ik heb echt geen zin in deze dag bleh.

Oh ik dacht dat de pil vanaf je 21e ofzo sowieso niet meer vergoed werd vanuit de basisverzekering. Ik moet altijd wel betalen, maar dan 20 euro voor 9 strips ofzo. 10 euro voor 1 strip vind ik echt belachelijk.

3 likes

Wauw, dat sowieso, wat een soap

Ik heb echt zin om vandaag iets te bakken maar weet nog niet wat. Maar ik heb ook geen zin in al te ingewikkelde toestanden.
Ik ga denk ik voor een simpele chocoladetaart :cake:

1 like

Super leuk!
Ik heb het boek guilty pleasures van Sabine Koning en daar staan zeg maar normale bakrecepten als een chocoladetaart in maar dan met een twist. Ik weet niet of ze op internet staan maar ik dacht: misschien heb je er wat aan :grin:

Thanks, ik ga eens kijken!
Ik had al gekeken bij lekker en simpel en ohmyfoodness en daar staan ook heel wat lekkere dingen. Ik heb voornamelijk zin in een grote hoeveelheid chocola haha

1 like

Ik zoek al sinds ik kon lopen samen met mijn vader een kerstboom uit de vrijdag voor het laatste weekend voor Sinterklaas. Nu zit ik in het buitenland en kan ik niet mee, nu gaat mijn moeder mee. Ben verdrietiger dan ik zou moeten zijn. Wat een treurnis.

Gewoon het gevoel van die ijskoude kas en dan die arme verkoper 15 bomen naar voren laten slepen om ze te keuren. Door naar de kassa. Waar mijn vader zijn jaarlijkse grap maakt over vaste klantenkorting tegen de altijd nors kijkende eigenaar. Dan die boom in een sedan duwen, en met een halve kerstboom in mijn oor rijden terwijl niemand wat ziet en we elkaar instructies moeten geven. X 2 want we moeten terug om mijn boom nog op te halen en bij mij thuis te zetten.

41 likes

Hahaha awh klinkt inderdaad als iets wat je mist ja. Volgend jaar weer?

1 like

Een tijdje geleden had ik het hier over grote oorringen (ho hoops) met dank aan @9000 , helaas werkt de tag niet vanwege mijn slome data. Iig die ff’er zei dat blanke nagellak erop doen kon helpen tegen verkleuring van nep zilver oorbellen. Dat heb ik gedaan en het lijkt te werken! Ik weet haar forumnaan niet meer. Maar dan weet je dat als je dit leest. :see_no_evil:

2 likes

Is United Wardrobe fijn? Hebben mensen hier er al kleding op verkocht?

Wow 10 euro voor 1 strip. Ik betaalde toen ik de pil nog slikte 12 euro voor 12 strips.

Mijn belangrijke gesprek ging niet door, moest t mailen. Nu krijg ik natuurlijk geen reactie. Jemig, weet ik nog niets

Ik doe al een uur over het schrijven van mijn inleiding :neutral_face:

Ik mag eindelijk delen dat mijn boek begin januari uitkomt !!!

Alleen jammer dat ik nu zo een van die bloggers ben die een boek schrijft. Het mijne is natuurlijk wel veel cooler en zo

56 likes

Iets om trots op te zijn, gefeliciteerd!

1 like

Wat gaaf! Waar gaat je boek over?

@Revelry Dankjewel! Ik ben ook echt trots :see_no_evil:

Natuurlijke verzorging! Dus allemaal recepten om zelf je producten te maken (crème, tandpasta, shampoo, …) en uitleg rond ingrediënten en de werking van je huid en haar.
(ik ben niet echt een schrijver, meer een knutselaar)

25 likes

Interessant!!! Leuk, gefeliciteerd!

1 like

Maar op die zak zit een code dus dacht dat dat anders was. Kledinghangers en papier in schoenen etc doe ik ook nooit zo moeilijk over, maar die zakjes irriteren me altijd :stuck_out_tongue:

Superleuk! Welke uitgeverij?

En goede timing want volgens mij is dit echt in opkomst :smiley: