Wat je even kwijt wilt #12

Jullie stellen nooit teleur

24 likes

Ik denk dat laatste gewoon, dat ze willen weten of je geld van ze krijgt en of je dat recent (dus ten tijde van het nieuwe stelsel) hebt gekregen.

1 like

Maar het huis is toch ook deels van jou? Niks zo klote (ok vast wel maar goed) als een lelleke kleur in je woonkamer.

Ik heb ze daarom ook laatst aan een vriendin gegeven, omdat ik hem niet meer mag slikken. Had ook echt nog voor maanden liggen

Ik snap niet dat post NL en dhl enzo geen extra mensen inzet bij het sorteer gebeuren

1 like

Weeekend!! Zo hard aan toe :sweat_smile:

3 likes

Er kan nog meeeer bij er kan nog meer bij hole hole hole

Jij werkt ook als (neuro)psycholoog in de ouderenzorg toch? (Hoop dat ik dit goed onthouden hebt, anders is het akward! Haha)
Voor mij was de Gz-opleiding wel een heel goede impuls! Veel meer uitdaging gekregen, minder sleur en ook meer zelfverzekerd over wat ik doe. Hoop dat het jou ook meer uitdaging gaat bieden!

2 likes

Hoe was het gesprek gegaan? Reageerde je baas oke?

2 likes

Gaan er nog ellegirls (huh dit is niet meer de juist term nu he?) naar sneakerness morgen?

@Griselda vroeg net wie er mee wilde!

1 like

Oh ik zie het!

@Griselda ik ga wel maar waarschijnlijk met mijn vriend. Maar ik zou ook eerst alleen gaan. Ben vorig jaar ook geweest! Lijkt me ook best chill om alleen te gaan hoor. Want dan kan je gewoon lekker voor jezelf rustig kijken. Wel je aankopen posten he! Ik kwam vorig jaar thuis met 3 paar :stuck_out_tongue:

1 like

Grrrr ik wacht al 2h op mijn pizza :rage:net gebeld, kan het nog 1h duren. Jaa daaaag! Heb het maar geannuleerd. Heb trek :rage::rage::rage:

1 like

Jaa goed onthouden! Thanks dat is wel hoopvol haha!!

1 like

Omg.
Vriend: welk nummer stond vorig jaar op 1 dan in de top 2000?
Ik: eh meen je dat nou… Bohemian Rhapsody.
Hij: nee echt niet.
Moest ik het laten horen hahahahaha kill me.

13 likes

Ik ben een nieuwe mobiel aan het uitzoeken, maar ergens vind ik het wel zonde… Paar honderd euro. Is dat echt nodig? We kennen alle technische snufjes nu toch wel… En die dingen zijn zo kwetsbaar, snel een barst.

Ik zou het alleen leuk vinden om een betere camera te hebben. Die gebruik ik vaak, dus het is wel fijn om de komende 2 jaar mooiere foto’s te kunnen maken. :thinking:

• Ga voor de iets duurdere (S9 voorlopig)
  • Ga voor de goedkopere (S8 voorlopig)

0 stemmers

Ben al zo lang aan het nadenken erover…

Heb vet leukw nieuwe schoenen maar ze zijn nog te krap en te stijf. Ahh ik heb hier geen geduld voor.

2 likes

Ik heb geen tijd om blaren pleisters te halen!! En eigk ook niet om ze uit te lopen dit weekend haha.

Net in een zweefmolen, maar duurde even voordat hij daadwerkelijk ging draaien ivm controle en vullen etc. Mijn stoeltje had een afwijking naar buiten dus ik ben 5 minuten heel ongemakkelijk toeschouwer geweest van een heel klef stelletje buiten bij de attractie. Ze waren heel intiem bezig en ik zat daar van :neutral_face:

8 likes

Erin? Of moet ik 3 dagen natte sokken aan en dan zijn ze magisch gegroeid haha. Nee ik heb er wel eens van gehoord met kranten maar sokken werkt dus ook? En dan gewoon zo 3 dagen laten staan

1 like