Wat je even kwijt wilt #12

Pfff jemig wat een zooi bij die kliniek, nu krijg ik ergens volgende week pas de uitslag want alles was misgegaan en blahblah “ik begreep dat u een beetje gepikeerd was” nee er is me 2 keer verteld dat iemand terug zou bellen en als dat niet gebeurd en het is 16:59 dan ga ik nog wel een keer bellen ja :roll_eyes::roll_eyes: lekker capabel, “u mag ook een klacht indienen” nee ik bel voor m’n recept hallo

edit: en nu schaam ik me want er komt letterlijk 5 minuten geleden een voicemail binnen van 14:30 dat ze het wel gevonden hadden en ze me terug zouden bellen als de uitslag bekend was
maar goed ze waren het alsnog kwijt

Wat een schijtdag. Had vandaag mijn beoordelingsgesprek op werk en het was niet zo goed, en ik weet ook niet zeker of ik daar wel echt op mijn plek zit

1 like

Ik mocht voor mijn verjaardag schoenen uitzoeken van mijn vriend, maar ik kon helemaal niks leuks vinden. Vandaag zijn we naar Van Haran geweest en hebben we leuke enkellaarsjes gekocht voor 20 euro. Wilde eigenlijk wat betere kwaliteit, maar dan zou ik nog maanden zoeken naar het perfecte paar. Ben blij dat ik nu leuke schoenen heb! En omdat het zo goedkoop was gaan we nu lekker sushi eten :grin:

15 likes

Ik kom net thuis van m’n werk en ik moet me eigenlijk nu gaan klaarmaken om uit eten te gaan en naar de bios maar ik ben op de bank geploft en ik kan niet meer overeind komen denk ik. Ik zie er uit als een trol en zo voel ik me ook. Gelukkig is het donker in de bios.

On a positive note, weeeekeeeend :ok_hand:

1 like

War zal ik zo eten jongens?

• Zelfgemaakte nachos
  • Goed stuk biefstuk met aardappeltjes en sperziebonen

0 stemmers

@GEEZ

1 like

Freddie Mercury lijkt in de clip van I Want It All echt zo erg op Tijl Beckand wtf

2 likes

Yaaay lief, dankjewel!

Voel me de hele dag een beetje raar. Af en toe met vlagen word ik misselijk of voel ik me totaal niet lekker en daarna is er niks aan de hand. Maar wel de hele dag moe. Pff ik haat verkoudheid

Gisteren (of eergisteren) zei @ladygodiva dat alles goed met d’r gaat! Gelukkig!

5 likes

In een schoenenwinkel zag ik allemaal leuke gekleurde glitter sokken. Dus nu heb ik besloten dat dat mijn nieuwe stijl gaat worden: zo’n randje van een hippe sok onder je broek. Het liefst zou ik ze allemaal kopen, maar eerst maar één paar.

10 likes

Ik heb alle cadeautjes voor Secret Santa gekocht en ingepakt. Heb nu al zin om volgend jaar weer mee te doen. :smiley:

5 likes

@360 Van harte gefeliciteerd! Fijne dag :blush:

1 like

Haha omg. Op linkedin heb je blijkbaar een nieuwe gadget waarmee je een plaatje kan maken met #erkenning blabla superleuk. Een hoge pief uit het bedrijf waar ik werk (maar een andere vestiging) had mij daarin getagd. Dus ik stuur een berichtje van goh wat leuk bedankt, waarvoor? Zegt hij hahalolo foutje groetjes. :o_o: fml

16 likes

Jullie stellen nooit teleur

24 likes

Ik denk dat laatste gewoon, dat ze willen weten of je geld van ze krijgt en of je dat recent (dus ten tijde van het nieuwe stelsel) hebt gekregen.

1 like

Maar het huis is toch ook deels van jou? Niks zo klote (ok vast wel maar goed) als een lelleke kleur in je woonkamer.

Ik heb ze daarom ook laatst aan een vriendin gegeven, omdat ik hem niet meer mag slikken. Had ook echt nog voor maanden liggen

Ik snap niet dat post NL en dhl enzo geen extra mensen inzet bij het sorteer gebeuren

1 like

Weeekend!! Zo hard aan toe :sweat_smile:

3 likes