Wat je even kwijt wilt #12

Haha dat zij de uitgeverij ook begin dit jaar :wink: Van Halewyck (ik ben een belg! Ze zitten onder Pelckmans uitgeverij)

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

Wat tof!! Gefeliciteerd!

1 like

Is zo’n rekje voor op je fiets (bij je stuur) heel onhandig bij het neerzetten van je fiets of als je hem in zo’n rek moet hangen? Weet wel dat veel mensen van die manden of kratten haten, maar weet niet helemaal of die rekjes net zo onhandig zijn.

Het lullige is dat je bij de apotheek terhandstellingskosten van (volgens mij) €8 betaalt. Dus of je nu 1 pilstrip van €1, of 10 pilstrips van €10 meekrijgt, je betaalt altijd die terhandstellingskosten. Daarom liever groot inslaan (maar dat kan dus momenteel niet).

Overigens heb ik nog best een aantal strips liggen… Omdat ik dus zelf anderhalf jaar terug gestopt ben. Voel me nu lullig dat ze hier maar liggen. (En ik weet dat ik ze niet weg mag geven).

De laatste maanden ga ik best wel met tegenzin werken. Ik kom ook steeds minder goed mijn bed uit, word sowieso altijd moe wakker. Als ik eenmaal op mijn werk ben en ik heb genoeg te doen gaat het wel weer en vind ik het ook leuk, maar als ik de kans heb om eerder te gaan grijp ik die ook aan. Whats happening :slightly_frowning_face: ik vind dit helemaal geen leuke ontwikkeling.

Volgens mij wel voor als je hem in de stalling zet, dat rek ding steekt zo breed uit en dat gaat meestal niet met de fietsen die er tegenover staan. Maar je kan je fiets met het achterwiel voor in een rek zetten. Hou echt van mijn mandje voorop, ook al is het onhandig in de stalling

1 like

Ah rot is dat. Hoe lang werk je er al? Ben je toe aan iets anders?

Ja in sommige dingen is de uitdaging een beetje weg denk ik. Ik werk er nu, incl stage, 3.5 jaar. Gelukkig begin ik in januari aan een best pittige opleiding naast 32u werken waardoor er weer genoeg uitdaging zal zijn haha misschien wat teveel :joy: Maarrr ik denk dat ik stiekem ook er aan toe ben om even een paar weken op vakantie te gaan, uit mijn vertrouwde omgeving en geen verplichtingen. Helaas financieel en tijdstechnisch voorlopig niet haalbaar, maar misschien wel iets om naar uit te gaan kijken. Lief dat je reageert!!

1 like

Dat heb ik dus ook. Heb er hier nog een aantal liggen, maar gelukkig zijn ze houdbaar tot oktober 2020. Dus tegen die tijd begin ik misschien wel weer :sweat_smile:

1 like

Neee ik liep net naar buiten om iets te eten te halen, met mijn telefoon in mijn broekzak en mijn wireless oortjes in, checkte nog dubbel of bluetooth aanstond, maar heb bijna een heel liedje van Kylie Minogue lang gewoon keihard muziek uit mijn kontzak geblast??? Echt aaarghhh en ik was juist net weer een beetje zelfverzekerd nadat ik gisteravond in volle social anxiety paniek wegrende van mijn pilatesdocente die na de les een praatje kwam maken en vroeg hoe het ging waarop ik antwoordde met “jeej de les was zo fijn ik ben echt blij!!!” (waarom???). :weary::weary::weary: Ik snap niet hoe ik meestal totaal oké kan zijn en dan soms plotseling de buitenwereld echt niet kan hebben.

10 likes

Ja echt geen idee waarom ik zo in paniek raakte gisteren ook hahaha??? Echt zo dom. Het is allemaal een attitude-ding, ik zeg zooo vaak rare dingen maar dan ben ik er cool onder en schaam ik me er helemaal niet voor, terwijl ik gisteren en vandaag echt in “paniek!”-modus ben. Denk dat het door ongesteldheid komt (en dat ik vanochtend bloed liet prikken voor allemaal dingen die ik heel eng vind, blrrrh).

Is dit nummer (o nee, tijdens het zoeken op youtube tikte ik automatisch “Kylie Cosmetics” in):

Heb wel echt een talent voor per ongeluk popmuziek blasten in public, ben twee jaar geleden van de bovenste verdieping van een dubbeldekker in Londen gevallen en toen is mijn mp3-speler dramatisch op het hoogste volume door de bus gevlogen terwijl “Maneater” van Nelly Furtado aan stond. :’(

13 likes

Heeft iemand hier verstand van overstappen naar een andere energiemaatschappij? Ik vind het best lastig, ondanks dat ik van alles gelezen heb. Vast/variabel, hoeveel jaar vast, etc.

Ik had dat laatst wekenlang en smeerde heel veel labello. Ik heb op een gegeven moment vaseline gekocht en toen was het binnen 2 dagen over.

Ik heb ook ooit een liedje vol afgespeeld in de trein. Was alleen een nummer wat ik zelf had ingezongen :sob::sob: en ik maar denken jeeemig wat gaat ie zachtjes, weer wat harder zetten, zaten mijn oortjes gewoon niet ingeplugd. :thumbsup:

18 likes

Ik ben vandaag weer gaan werken maar ik heb gewoon weer koorts.
Verder ben ik gewoon oke, door de koorts wat slomer en heb geen concentratie maar serieus waar komt mijn koorts vandaan?

@Who Deel je een linkje naar een verkooppunt? Ik ben zelf ook bezig met dat soort onderwerpen dus ik ben heel benieuwd :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik kreeg zojuist na een lunchconcert als extra bedankje een fles wijn mee. De wijn even opgezocht en zie nu dat deze verkocht wordt voor 90-100 euro. :thumbsup:

Dat wordt duur slurpen vanavond

30 likes

Ik heb het gevoel dat ik elke vrijdag dit plaats maar ben zo klaar voor het weekend. Wil gewoon slapen.

4 likes

Ik word altijd zo vrolijk van nieuwe haarkleur plannen, kan niet wachten tot het morgen is en ik tijd heb

4 likes