Wow ik hoorde net iets over Lil Kleine.
De vriend van m’n zusje werkt in een concertzaal waar Lil Kleine moest optreden. Er was een meisje met een handicap die tekeningen en chocolade had voor Lil. En Lil heeft dat meisje gewoon straal genegeerd, is in zijn auto gestapt en weggereden. Dat meisje natuurlijk super hard beginnen janken, wat zielig zeg
Wat een rotzak die Lul Kleine.
Oke.
Beste forum,
Ik merk dat er met 2 maten word gemeten. Als mensen een grapje uithalen word er ontiegelijk snel ingegrepen. Want plezier is uit ten boze op welke manier dan ook. Dit moet ook herhaaldelijk worden verteld op een denegrerende wijze. En dat vind ik zeer vervelend. Want discussies en drama worden toegejuigd. De mods trekken hun handen eraf want ja " wat kunnen we doen…"
De ene word gemute omdat haar berichten " aanstoot gevend zijn" en bij de ander waarbij er vaak word gezegd dat haar berichten aanstoot gevend zijn word er niks gedaan.
Er is geen duidelijke lijn. Op het egf was het veel minder streng. Er werd pas ingegrepen als dingen echt niet door de beugel konden.
Een lekkere viking mag je wel sturen hoor
Met alle liefde.
Dan kan deze ijskonijn misschien eens ontdooit worden!
Dat we niet altijd zichtbaar op het forum ingrijpen, betekent niet dat er niks gebeurt. Mocht je hier verder over in gesprek willen, ben je uiteraard welkom om ons, of een van ons, een pb te sturen.
Liever eentje die niet aan crack zit graag.
Heb nog wel wat eisen
Mijn vriend wou net zien hoe het forum er dan uit zag. Ik heb hem womantalk laten zien hahaha
Ik heb mijn bank anders neergezet en vind het er nu echt top uitzien haha echt als nieuw. Zo leuk is dat.
Relaxmodus aan: gisterenavond voor de eerste keer naar een yogales gegaan en morgen voetreflexmassage.
Ik zit echt in een periode dat ik veel sociale activiteiten wil ondernemen en nu is het de vierde avond op rij dat geen van mijn vriendinnen kan En mijn vriend heeft meer zin in dingen als films kijken, maar ik wil wat doeeen. Ik verveel me gewoon
Ik heb echt te veel chocoladetaart gegeten vandaag
En ik wil eigenlijk wat meer op m’n geld gaan letten en had dus een heel mooi bullet journal proof overzicht gemaakt met daarin vaste lasten voor december en allerlei spaardoelen genoteerd maar toen dacht ik hallo who am I kidding, december =cadeaus, etentjes etc. Dat mooie overzicht kan de prullenbak in
Dan maar voor januari.
@quantum en hoe kom je terug? Want als je undercover terug komt merkt niemand dat je een troll bent. En als de trollenonmaskeraar jezeld ontmaskeren
Jij brengt me op een heel goed idee😍
Dat heb ik laatst ook gedaan. Vooral belangrijk om echt goede speculaaskruiden te gebruiken. Veel lekerder dan uit de winkel
Ah ik cringe altijd zo erg dan haha. Sowieso vind ik haar interviews niet echt top over het algemeen.
Ik vind de moderators wel aardig.
Maar wat ik kwijt wilde is dat ik morgen een hele zak appels ga vreten.
Ja als presentatrice en bij voetbal inside/Veronica inside (ja dat kijk ik ) doet ze het altijd wel goed. Goeie zelfspot inderdaad. Maar die interviews na wedstrijden en vooral dat Engels
dat is niet best haha.
Misschien Gregor
Mén wat ben ik hyper vandaag. Ik ga echt van geen energie naar veel teveel energie, en dat wisselt elke keer na een paar dagen/weken weer. Ik wil deze yiehoe-bui houden! I got the flow!
Ik heb met haar gewerkt toen ze nog voor een lokale zender werkte en ze was echt super leuk, vind haar nu ze voor “een grote zender” werkt zo anders.