Ik ben vandaag ergens wezen lunchen waar een open keuken was. En mijn haar stinkt nu zo erg. Ik heb dat sowieso best snel. Wat kan je daar tegen doen? Want ik heb het gisteren nog gewassen.
Is dat een experiment, zoals bij de gebakken uitjes?
Een beetje droog shampoo in je haar? Dat werkt bij mij meestal wel goed
Oeh dus jij kan zingen
Oké ik was ongeduldig en heb vast de eerste stap in het blauw-uit-mn-haar-krijgen proces gedaan en nu is het 50 shades of minty green en heb ik zoals gewoonlijk stress en ben ik bang dat het helemaal niks gaat worden maar die stress voelt ook weer zo vertrouwd dat ik denk dat het wel goed komt want dat doet het altijd. Love grote haarkleurveranderingen
je hebt haarparfum hiervoor!
Heb je je allereerste kerstboom al staan btw?
Wat leuk dat je daar aan denkt! Maar ben van de wachten-tot-na-sinterklaas club dus volgend weekend is het zover!
Heb dit ook altijd met mijn vriend. Als ik ergens binnenloop als is het de Albert Heijn wordt er niks tegen mij gezegd, maar zodra mijn vriend binnenkomt wordt hij altijd begroet met; heyy goedeavond!!
Omg ik heb tot een kwartier geleden zitten werken en ben zo moe en lees deze fouten zo vaak dat ik in eerste instantie niet eens doorhad dat het fout was. Plz send help.
Dat is nou een leuk sint gevoel. Ik word gewoon blij van dat soort dingen
Hahaha ik weet niet hoe het kan maar het spotify account van mijn buurman is ingelogd op mijn smart tv. Heb nooit contact met hem verder. Ik ga nu allemaal kinderen voor kinderen liedjes aanzetten om zijn playlist te saboteren, iemand nog goede suggesties?
En ja ik zit in m’n eentje op de bank te chillen met wijn dus dit is sowieso het hoogtepunt van mijn avond
Ik ken niks van Kinderen voor Kinderen, daarom adviseer ik Viben.
Haha dan heeft hij een scherm geselecteerd om spotify op te streamen en per ongeluk die van jou genomen. Ik zie hem al helemaal flippen thuis lol
Kom maar met me viben buuf!!
Manita - red me
Dit is ook een hitje, hier in de buurt:
Omg hij komt net thuis!!! En ik was glennic grace aan het afspelen voor hem, nu staat dat nog aan als hij inlogt