Wat je even kwijt wilt #12

Het lijkt alsof het eerste kookboek niet meer in de verkoop is. Als je dit stukje leest.

Lekker en Simpel Kookboek
Op 24 oktober 2014 kwam het Lekker en Simpel Kookboek uit met 100 recepten. Het eerste kookboek is uitverkocht maar gelukkig hebben we inmiddels een tweede, derde en vierde kookboek, in samenwerking met Uitgeverij Bertram en de Leeuw, uitgebracht. Ons tweede kookboek bevat 200 lekkere en simpele hoofdgerechten. Het kookboek is een groot succes en er zijn dan ook al meer dan 50.000 exemplaren verkocht. Je kunt ons tweede kookboek hier bestellen, ons derde boek hier en ons vierde boek hier ’

1 like

Ik ben net lid geworden van GroenLinks en het voelt zo goed. Echt helemaal blij en trots op mezelf :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Misschien een hele domme vraag hoor, maar kan je een pet in de wasmachine gooien? :joy: of moet ik het naar de stomerij brengen

In mijn ervaring went dit vanzelf! Toen ik begon op een volledig engelstalige school kon ik de eerste tijd ook moeilijk switchen, maar na een tijd raak je er bedreven in :slight_smile: Moet wel bekennen dat mn nederlands echt veeel slechter is geworden sinds ik praktisch alles in het engels doe, maar oke dat neem ik dan maar voor lief haha!

Heb ik volgens mij al vaker geroepen, maar gebruik een afwasborstel ipv een tandenborstel! Haartjes zijn veel steviger, oppervlakte is groter en een afwasborstel ligt wat ergonomischer in de hand haha.

@Briseis Ik moest aan je denken!

1 like

Ik zit met een vermoedelijke voedselvergiftiging op werk. De hele tijd krampen en naar de wc, vannacht ook al. Maar m’n andere collega’s zijn ook ziek dus ik moest wel gaan.

Ik denk dat als je schoenen in de was kunt gooien, dat een pet ook gewoon kan

1 like

Had vandaag heel veel plannen maar ik voel me mentaal even zo moe van afgelopen week dat ik deze dag alleen maar foute kerst films op Netflix ga kijken.

6 likes

Veel plezier!!!

Mijn moeder zou vandaag naar Tilburg komen maar ze is te ziek :disappointed_relieved: dus nu ga ik als verrassing naar Zeeland. Kan 24 uur blijven :sunglasses:

17 likes

Vanmorgen voetreflex gehad, was heel fijn.
Ik ben alleen zo moe dat ik wel zou kunnen slapen

2 likes

Soms hoeft er ook geen aanleiding te zijn om een rotgevoel te hebben. Iedereen heeft wel is een baaldag. Lief zijn voor jezelf en probeer om afleiding te zoeken. (Of er gewoon lekker in dwelgen met chips en netflix, is soms ook gewoon fijn!)

Niet heel goed helaas

Is echt fijn! Bij een voetreflextherapeut. Heb gewoon gegoogled😅

Ik lig op bed maar wil naar sneakerness… och wat ben ik zielig

:frowning: Beterschap <3
Moest gisteren nog aan jullie denken. Knuffel !:heart:

1 like

Ah veel mensen die zich niet goed voelen vandaag, had ik ook… nergens zin in. Maar heb wat klusjes gedaan, schoongemaakt en geluncht met pannenkoeken. En straks naar papa, iets lekkers koken en een wijntje drinken :two_hearts:

Een knuffel voor iedereen die geen beste dag heeft!

14 likes

En voor jou ook een knuffel :heart::heart:

1 like

Ah dat verklaart! Dank je!
@Skadi jij ook!

2 likes