Ik hoop natuurlijk op foto’s
Hahaha inderdaad nu ik het zo lees moet ik ook lachen
Ik kijk hier soms echt té lang naar, en dan zegt mijn brein jaaa dit is handig, woaah dat moet ik kopen. “Schat, kijk… Dat moeten we echt hebben”
Ik voel me zo ontzettend verdrietig en rot, zonder reden lijkt wel. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik volgende week vrijdag jarig ben en ik het intens haat om jarig te zijn. Blij als dat voorbij is want verder hou ik van de maand december
Dit proberen ze echt te doen, maar er zijn helaas veel te weinig mensen te vinden die dit werk willen uitvoeren (al helemaal rondom deze periode).
Pffff. Waarom kan ik mezelf nooit inhouden met drinken. Heb zo geen ruggegraat meer zodra ik in een kroeg sta.
Haha komt goed! Gooi vanavond wel wat in het fototopic
Hallo het is alweer DECEMBER
Zou niet zo onverwacht moeten zijn aangezien het afgelopen week 28, 29 etc november was, maar het kwam toch als een verrassing toen ik vanochtend ‘1 december’ zag staan
Ik heb de mijne alleen nog steeds niet aangekleed!
Ik moet naar de wc, maar ik heb een onesie aan met daar overheen een trui. Echt te veel moeite.
Je kan altijd zeggen dat je geswitcht bent naar een andere ofzo?
Nou heb dus weer ruzie met mijn vriend dus lig nu weer huilend in bed. Wordt dus niet studeren en ook geen kerstboom opzetten…
Hahaha om vervolgens de badkamerdeur af te nemen met een wattenstaafje? Met een tandenborstel poetsen is toch alleen iets wat ze in de Donald Duck moesten doen ofzo
Lig nog in bed, straks lekker lunchen in de stad en daarna de kerstboom opzetten !
Omg props voor jouw poetshulp, maar echt! Ik neem m’n woorden terug.
Ik word zo verdrietig van dat gefocus op het uiterlijk. Ik weet dat ik te zwaar ben en overgewicht heb en mensen kunnen het niet laten hen ermee te moeien. Ik werk in een residentie voor oudere mensen en 1 vrouw (die ook nogal vergeetachtig is) kan het niet laten te benadrukken dat ik te zwaar ben en moet afvallen voordat ik een vriend kan vinden. Doet zoveel pijn en haar erop aanspreken zal niet helpen.
Toen ik wat was afgevallen, moest iedereen ook benadrukken hoe goed ik eruit zie en vragen hoeveel kg ik kwijt was.
Ik ben nu weer aangekomen en ik.voel me echt niks waard en super lelijk. En dan kan je nog zeggen dat mijn zelfliefde niet goed zit maar het helpt echt niet als iedereen constant die druk op uiterlijk bij mij legt.
Ik ben 24/7 bezig met hoe dik ik eruit zie en struggle dagelijks met eten en ik zie ook in de spiegel hoe ik eruit zie.
Het helpt echt niet als mensen daar dan ook constant commentaar op hebben. Vooral oudere mensen hebben precies geen sociale rem meer en kan ik dus niet vragen of ze geen commentaar willen geven want ze voelen dat gewoon meestal niet aan.
Ik voel me echt zo kut momenteel omdat die ene vrouw me weer te zwaar heeft genoemd. Ik haat dat eeuwige gevecht met gewicht en eten.
Aaw wat is er aan de hand? De dag is nog jong hè, tijd zat om uit te praten en nog wat moois van jullie dag te maken.
Shit ik had meerdere kaarten voor een event gekocht, want normaal verkoopt het altijd al heel snel uit. Dus ik dacht als we niet gaan, verkoop ik ze makkelijk weer door. Nou niet dus, nog helemaal niet uitverkocht en heel veel mensen verkopen hun kaarten doei 50 euro
Huh er zouden 4 kookboekem van de lekker en simpel serie zijn. Maar ik vind er maar 3? Ook online.
Maar hij heeft in september gezegd dat het 4e boek uit is. Kan iemand mij helpen? Mis ik iets of zijn mijn googlekwaliteiten zo slecht?
Hebben ze niet nog een e-book of zo iets?