Hahaha ik dacht even dat @mikselke bij @GEEZ op het werk ging zwartblakeren
Ik word zo verdrietig van dat gefocus op het uiterlijk. Ik weet dat ik te zwaar ben en overgewicht heb en mensen kunnen het niet laten hen ermee te moeien. Ik werk in een residentie voor oudere mensen en 1 vrouw (die ook nogal vergeetachtig is) kan het niet laten te benadrukken dat ik te zwaar ben en moet afvallen voordat ik een vriend kan vinden. Doet zoveel pijn en haar erop aanspreken zal niet helpen.
Toen ik wat was afgevallen, moest iedereen ook benadrukken hoe goed ik eruit zie en vragen hoeveel kg ik kwijt was.
Ik ben nu weer aangekomen en ik.voel me echt niks waard en super lelijk. En dan kan je nog zeggen dat mijn zelfliefde niet goed zit maar het helpt echt niet als iedereen constant die druk op uiterlijk bij mij legt.
Ik ben 24/7 bezig met hoe dik ik eruit zie en struggle dagelijks met eten en ik zie ook in de spiegel hoe ik eruit zie.
Het helpt echt niet als mensen daar dan ook constant commentaar op hebben. Vooral oudere mensen hebben precies geen sociale rem meer en kan ik dus niet vragen of ze geen commentaar willen geven want ze voelen dat gewoon meestal niet aan.
Ik voel me echt zo kut momenteel omdat die ene vrouw me weer te zwaar heeft genoemd. Ik haat dat eeuwige gevecht met gewicht en eten.
Aaw wat is er aan de hand? De dag is nog jong hè, tijd zat om uit te praten en nog wat moois van jullie dag te maken.
Shit ik had meerdere kaarten voor een event gekocht, want normaal verkoopt het altijd al heel snel uit. Dus ik dacht als we niet gaan, verkoop ik ze makkelijk weer door. Nou niet dus, nog helemaal niet uitverkocht en heel veel mensen verkopen hun kaarten doei 50 euro
Huh er zouden 4 kookboekem van de lekker en simpel serie zijn. Maar ik vind er maar 3? Ook online.
Maar hij heeft in september gezegd dat het 4e boek uit is. Kan iemand mij helpen? Mis ik iets of zijn mijn googlekwaliteiten zo slecht?
Hebben ze niet nog een e-book of zo iets?
Het lijkt alsof het eerste kookboek niet meer in de verkoop is. Als je dit stukje leest.
’ Lekker en Simpel Kookboek
Op 24 oktober 2014 kwam het Lekker en Simpel Kookboek uit met 100 recepten. Het eerste kookboek is uitverkocht maar gelukkig hebben we inmiddels een tweede, derde en vierde kookboek, in samenwerking met Uitgeverij Bertram en de Leeuw, uitgebracht. Ons tweede kookboek bevat 200 lekkere en simpele hoofdgerechten. Het kookboek is een groot succes en er zijn dan ook al meer dan 50.000 exemplaren verkocht. Je kunt ons tweede kookboek hier bestellen, ons derde boek hier en ons vierde boek hier ’
Ik ben net lid geworden van GroenLinks en het voelt zo goed. Echt helemaal blij en trots op mezelf
Misschien een hele domme vraag hoor, maar kan je een pet in de wasmachine gooien? of moet ik het naar de stomerij brengen
In mijn ervaring went dit vanzelf! Toen ik begon op een volledig engelstalige school kon ik de eerste tijd ook moeilijk switchen, maar na een tijd raak je er bedreven in Moet wel bekennen dat mn nederlands echt veeel slechter is geworden sinds ik praktisch alles in het engels doe, maar oke dat neem ik dan maar voor lief haha!
Heb ik volgens mij al vaker geroepen, maar gebruik een afwasborstel ipv een tandenborstel! Haartjes zijn veel steviger, oppervlakte is groter en een afwasborstel ligt wat ergonomischer in de hand haha.
Ik zit met een vermoedelijke voedselvergiftiging op werk. De hele tijd krampen en naar de wc, vannacht ook al. Maar m’n andere collega’s zijn ook ziek dus ik moest wel gaan.
Ik denk dat als je schoenen in de was kunt gooien, dat een pet ook gewoon kan
Had vandaag heel veel plannen maar ik voel me mentaal even zo moe van afgelopen week dat ik deze dag alleen maar foute kerst films op Netflix ga kijken.
Veel plezier!!!
Mijn moeder zou vandaag naar Tilburg komen maar ze is te ziek dus nu ga ik als verrassing naar Zeeland. Kan 24 uur blijven
Vanmorgen voetreflex gehad, was heel fijn.
Ik ben alleen zo moe dat ik wel zou kunnen slapen
Soms hoeft er ook geen aanleiding te zijn om een rotgevoel te hebben. Iedereen heeft wel is een baaldag. Lief zijn voor jezelf en probeer om afleiding te zoeken. (Of er gewoon lekker in dwelgen met chips en netflix, is soms ook gewoon fijn!)
Niet heel goed helaas