Highlights 3 delen en dan nog een toner + olaplex en knippen. Kan dus wel even vooruit omdat de uitgroei heel natuurlijk verloopt dan
Ik heb weer eens te veel koffie op en nu voel ik me weer helemaal kut
Dat ongemakkelijke moment dat je op de tribune volleybal hebt zitten kijken, naar huis wil en een bekende doei wil zeggen. En hij jou schijnbaar nog helemaal niet heeft gezien en dus hoi zegt… Eindigde dus in: “Hoi!” “Doei!”
Welke is het?
About Time!
Omg die film. Ik heb echt keihard zitten janken in de bios.
Klinkt heerlijk!
Wat ben je aan het maken??
Gisteren heb ik een super leuke avond gehad op een feestje waar ik de meeste mensen niet kende, maar ze waren allemaal zo aardig en interessant! Er was ook nog allemaal lekker eten en gluhwein en schnapps, heerlijk! Vanmiddag ben ik met vrienden gaan lunchen en nu zit ik thuis met kaarsjes aan en Netflix en mijn eten is net bezorgd Dat ik straks nog moet afwassen en schoonmaken vergeet ik maar even haha
Onderweg naar de verjaardag van mijn oom. Heb zo zin. Hopelijk gaan we weer op tijd naar huis…
Oooooooh ik heb het halve assortiment van de feestcollectie van de lidl in huis gehaald; het is allemaal zooooo lekker, voel me helemaal kerstig
Ik wil zo iets lekkers (van de supermarkt) meebrengen naar vriendin waar ik ga eten, als toetje of voor bij de koffie. Wat zouden jullie meenemen?
Speculaas brokken
Ik ben nu bij mn vader maar ga zo weer naar huis en dan denk ik een jointje halen, wat lekkers en dan een film kijken. Gister Bridget Jones Diary gekeken dus mss de tweede. Zin innn. En lekker vroeg slapen.
Je doet je best en dat is goed genoeg!
Volgende week waarschijnlijk alles met 50% korting
Ik heb nog helemaal geen Sinterklaassnoepgoed gegeten dit jaar
Morgen wat halen.
Wij hebben sinds vandaag de kerstboom in huis. En van verschillende mensen al reacties gehad van, ‘oh wel heel vroeg hoor’, ‘waarom nu al?’, ‘wat hebben jullie een haast zeg’.
Bemoei je met je eigen zaken. Laat ons lekker die boom in huis hebben. Als je niks aardigs te zeggen hebt, zeg dan lekker niks.