Die moet ik ook onthouden.
Vanaf december is het kerst wat mij betreft
Dat ze daar überhaupt een mening over hebben hè? Op welk moment een ander iets in zijn eigen huis zet. Vind dat zo’n bizar idee haha
Ja precies!
Ze hebben wel een brief gekregen, maar dat was niet van de gemeente of een andere overheidsinstantie.
Computer says NO
Haha in dit artikel dat je plaatst staat anders dat het een grap is
Lol ik zit in de trein in een 5 Zits. Er zat eerst een stelletje en het zijn van die tokkies en die chick was hardstyle aan het luisteren. Teringherrie. Komen er twee (super jonge) meisjes bij zitten die ook hardstyle aan het luisteren zijn. En toen hadden ze even een bondingmomentje omdat ze allemaal hardstyle luisteren. Oh en die twee meisjes gaan nu naar een feest en ze gaan zeker niet nuchter!! Lekker op je 18e aan de speed (Y)
Ik voel me een outsider, ben lekker alt-j aan het luisteren! Maar wel leuk om af te luisteren haha
Alweer thuis. Te veel prikkels (hard pratende mensen) op dat feestje. In het weekend heb ik daar geen behoefte aan.
Dit keer heb ik geluisterd naar mezelf
En dan nu lekker in bed met een boek of netflix (ben er nog niet uit wat van de 2 het gaat wordeb)
Ik had zoveel zin in iets zoets en niks in huis, heb nu suiker met water in een pan gegooid en karamel gemaakt, best oke
Als poes zijnde mag je altijd tijgernootjes eten hoor
Dacht, laat ik een Franstalige serie aanzetten, dan kan ik tussendoor niet afgeleid worden door mn telefoon want dan snap ik het verhaal niet meer. Werd net ergens halverwege de tweede aflevering wakker
Er is tegenover mn huis een of andere politieactie gaande, de straat is half afgezet, ik wil weten wat er gebeurt? Er staat ook zo’n vrachtwagen achtig ding, meerdere auto’s/busjes en politie op de motor.
Mijn vriend is weg, dus dacht lekker op mijn gemak truffel kruidnoten te kunnen eten. Resultaat: misselijk. Normaal eet hij de rest al op voordat ik misselijk ben
Hahaha scherp. Er is nog 1/3 van de zak over
Ik heb net echt een lang en voor het eerst goed gesprek gehad met mijn vriend. Allebei gejankt maar nu is er zoveel frustratie en onbegrip uit de lucht. Pff. En nu is hij werken en ga ik mezelf op de bank nestelen met een kop thee en Netflix. Iemand nog aanraders voor een lekkere, luchtige film?
Doe ik zeker
Kerstfilms?
Annie?
Sorry verder kijk ik geen films.
Serie: fuller house
Ik heb hem gezien toen hij net uit was, en ben er nog steeds van indruk. Echt mijn favoriete film uit 2018!