Denk je dat hij net zo indrukwekkend is als je hem thuis kijkt later of maakt de bioscoop het wel echt specialer? Ik twijfel of ik hem in de bios wil gaan zien (heb weinig met Queen maar word heel nieuwsgierig van alle positieve reacties haha)
Meestal 26 december.
Tweede kerstdag toch
Ik ben dus ook zo een nieuwsgierig aagje en check dan vaak op twitter of ik iets kan vinden. Met zoekterm p2000 en je plaatsnaam vind je meestal wel wat
Ja al gedaan! Maar het is geen alarmerende situatie ofzo, ze zijn nog bezig! Ik hoor iets van een pomp geloof ik.
Ik heb besloten om ontslag te nemen bij mijn bijbaantje waar ik het niet meer naar mijn zin heb. Ik werk er al 9 jaar en dat maakt het zetten van de echte stap zo lastig (=mn ontslag indienen)…
Fietsbroek kopen!! Scheelt enorm.
Ik vind ze er best cool uitzien. Ik ben zo’n persoon die ze dan ook meteen wil beetje te beïnvloedbaar
The grinch is echt een leuke film.
En verder was het echt super gezellig!
Deze vind ik nog steeds zo Leuk, die blije bakkes van die vrouw
Zou het nu doen. Anders zit je er morgen ook nog de hele dag mee in je hoofd.
Huh, mijn oma weet wie Banksy is???
Zeg maar echt de persoon??!!!?
Deze zaterdagavond is kut en mijn woningjacht ook. Einde bericht.
Misschien ligt het aan mij, maar het valt me op dat je buiten je admin rol best vaak berichten naar de juiste topics stuurt of binnen de perken probeert te houden, en dat vind ik persoonlijk meer afdoen aan de sfeer op het forum dan gewoon een interactie even op zn beloop laten gaan. Zoals hierboven worden de berichten zelfs supernetjes in spoilers geplaatst, dan is het toch niet vervelend dat ze hier staan ipv in het meme topic?