Haha jezus zeg, dat gaat wel ver. Mocht je een potje willen doen zonder ongepast commentaar mag je je gebruikersnaam sturen dan voeg ik je toe
Omg het wordt steeds erger.
Lang getwijfeld hier weer mee te doen na EGF, maar miste de gezelligheid toch wel!
Zo wennen een nieuw forum maar heel grappig dat de ‘bekende namen’ van EGF hier ook gewoon zitten!
Ok ik dacht dat mijn dikke pens in bikini en resting bitch face genoeg waren om niet aangesproken te worden door bijv hotelpersoneel: helaas. Leave me aloooooooone
Heerlijk uitgeslapen, even douchen, klaarmaken en daarna met een vriendin naar de stad, lunchen en shoppen
Ik slaap altijd zo slecht na een nacht wijn. Nu ben ik moe, lichtelijke kater en ik ga zo de stad in om te lunchen met vriendinnen. Hopelijk kiep ik niet om ;p
Ik dacht dat bijna iedereen uit zijn stad wel weet wie het is, maar dat niemand dat bekend maakt.
Ja, ik dacht dus dat hij nog steeds anoniem was, maar dat blijkt dus helemaal niet zo te zijn
Zo bijzonder is het dus ook niet:p
Ik vind het wel lief dat zo’n hele stad er over zwijgt in het openbaar.
Ja precies dit heeft mijn vader ook eens gezegd; ja die grappige plaatjes op internet, mee-mee’s. Zo cute
Zo fijn dat je op je mobiel ziet in welk topic je zit
Ook nog even hier: Is er iemand die het FEBO heup/snacktasje voor een leuk prijsje verkoopt?
De laatste tijd droom ik serieus iedere dag en het zijn zulke onzin dromen
Zijn er ook echt mensen die die dingen kopen? Waarom zou je met een snackbar logo rondlopen? Een magere ook nog eens, FEBO staat toch niet bekend om kwaliteit?
Dit vroeg ik mij af toen ik die reclame zag en nu blijkt dat ook echt mensen het aanschaffen :p:p , ben verbaasd.
Heb een grote foute party, haha!
Hahah ok! Zou iedereen het kopen voor een foute party haha. Wil wel een echte fan spreken :’)
Ik zag ze serieus op festivals.
Helemaal mee eens! Zag van de week ook deze voorbij komen op twitter, vond ik een geweldig statement (al gaat dat blad er natuurlijk niets van leren )
Als een kerstfilm niet heel cheesy en slecht is, dan is het geen goede kerstfilm.