Wat je even kwijt wilt #12

Ik wil zo iets lekkers (van de supermarkt) meebrengen naar vriendin waar ik ga eten, als toetje of voor bij de koffie. Wat zouden jullie meenemen?

Speculaas brokken :yum:

Ik ben nu bij mn vader maar ga zo weer naar huis en dan denk ik een jointje halen, wat lekkers en dan een film kijken. Gister Bridget Jones Diary gekeken dus mss de tweede. Zin innn. En lekker vroeg slapen.

15 likes

Je doet je best en dat is goed genoeg!

1 like

Volgende week waarschijnlijk alles met 50% korting :thumbsup:

3 likes

Ik heb nog helemaal geen Sinterklaassnoepgoed gegeten dit jaar :scream:
Morgen wat halen.

1 like

Wij hebben sinds vandaag de kerstboom in huis. En van verschillende mensen al reacties gehad van, ‘oh wel heel vroeg hoor’, ‘waarom nu al?’, ‘wat hebben jullie een haast zeg’.

Bemoei je met je eigen zaken. Laat ons lekker die boom in huis hebben. Als je niks aardigs te zeggen hebt, zeg dan lekker niks.

18 likes

Die moet ik ook onthouden.

Vanaf december is het kerst wat mij betreft :christmas_tree:

6 likes

Dat ze daar überhaupt een mening over hebben hè? Op welk moment een ander iets in zijn eigen huis zet. Vind dat zo’n bizar idee haha

2 likes

Ja precies! :heart:

1 like

Ze hebben wel een brief gekregen, maar dat was niet van de gemeente of een andere overheidsinstantie.

Computer says NO

Haha in dit artikel dat je plaatst staat anders dat het een grap is

Lol ik zit in de trein in een 5 Zits. Er zat eerst een stelletje en het zijn van die tokkies en die chick was hardstyle aan het luisteren. Teringherrie. Komen er twee (super jonge) meisjes bij zitten die ook hardstyle aan het luisteren zijn. En toen hadden ze even een bondingmomentje omdat ze allemaal hardstyle luisteren. Oh en die twee meisjes gaan nu naar een feest en ze gaan zeker niet nuchter!! Lekker op je 18e aan de speed (Y)

Ik voel me een outsider, ben lekker alt-j aan het luisteren! Maar wel leuk om af te luisteren haha

5 likes

Alweer thuis. Te veel prikkels (hard pratende mensen) op dat feestje. In het weekend heb ik daar geen behoefte aan.
Dit keer heb ik geluisterd naar mezelf :hugs:

En dan nu lekker in bed met een boek of netflix (ben er nog niet uit wat van de 2 het gaat wordeb)

22 likes

Ik had zoveel zin in iets zoets en niks in huis, heb nu suiker met water in een pan gegooid en karamel gemaakt, best oke

6 likes

Als poes zijnde mag je altijd tijgernootjes eten hoor :sunglasses::hugs:

2 likes

Dacht, laat ik een Franstalige serie aanzetten, dan kan ik tussendoor niet afgeleid worden door mn telefoon want dan snap ik het verhaal niet meer. Werd net ergens halverwege de tweede aflevering wakker :roll_eyes:

8 likes

Er is tegenover mn huis een of andere politieactie gaande, de straat is half afgezet, ik wil weten wat er gebeurt? Er staat ook zo’n vrachtwagen achtig ding, meerdere auto’s/busjes en politie op de motor.