Wat je even kwijt wilt #12

Ik had zoveel zin in iets zoets en niks in huis, heb nu suiker met water in een pan gegooid en karamel gemaakt, best oke

6 likes

Als poes zijnde mag je altijd tijgernootjes eten hoor :sunglasses::hugs:

2 likes

Dacht, laat ik een Franstalige serie aanzetten, dan kan ik tussendoor niet afgeleid worden door mn telefoon want dan snap ik het verhaal niet meer. Werd net ergens halverwege de tweede aflevering wakker :roll_eyes:

8 likes

Er is tegenover mn huis een of andere politieactie gaande, de straat is half afgezet, ik wil weten wat er gebeurt? Er staat ook zoā€™n vrachtwagen achtig ding, meerdere autoā€™s/busjes en politie op de motor.

Mijn vriend is weg, dus dacht lekker op mijn gemak truffel kruidnoten te kunnen eten. Resultaat: misselijk. Normaal eet hij de rest al op voordat ik misselijk ben :sweat_smile:

2 likes

Hahaha scherp. Er is nog 1/3 van de zak over

1 like

Ik heb net echt een lang en voor het eerst goed gesprek gehad met mijn vriend. Allebei gejankt maar nu is er zoveel frustratie en onbegrip uit de lucht. Pff. En nu is hij werken en ga ik mezelf op de bank nestelen met een kop thee en Netflix. Iemand nog aanraders voor een lekkere, luchtige film?

8 likes

Doe ik zeker :grin:

1 like

:joy:

1 like

:heart::heart:

Kerstfilms?
Annie?
Sorry verder kijk ik geen films.
Serie: fuller house

1 like

Ik heb hem gezien toen hij net uit was, en ben er nog steeds van indruk. Echt mijn favoriete film uit 2018!

1 like

Denk je dat hij net zo indrukwekkend is als je hem thuis kijkt later of maakt de bioscoop het wel echt specialer? Ik twijfel of ik hem in de bios wil gaan zien (heb weinig met Queen maar word heel nieuwsgierig van alle positieve reacties haha)

1 like

Meestal 26 december.

1 like

Tweede kerstdag toch

1 like

Ik ben dus ook zo een nieuwsgierig aagje en check dan vaak op twitter of ik iets kan vinden. Met zoekterm p2000 en je plaatsnaam vind je meestal wel wat

1 like

Ja al gedaan! Maar het is geen alarmerende situatie ofzo, ze zijn nog bezig! Ik hoor iets van een pomp geloof ik.

Ik heb besloten om ontslag te nemen bij mijn bijbaantje waar ik het niet meer naar mijn zin heb. Ik werk er al 9 jaar en dat maakt het zetten van de echte stap zo lastig (=mn ontslag indienen)ā€¦

12 likes

Fietsbroek kopen!! Scheelt enorm.

1 like

Ik vind ze er best cool uitzien. Ik ben zoā€™n persoon die ze dan ook meteen wil :joy: beetje te beĆÆnvloedbaar

Samenvatting

31 likes