Wat je even kwijt wilt #12

Ik zag dat het goedkoopste kaartje 47eu was? 4e rij

@Sookie Heel veel sterkte nog… :two_hearts:

@Sookie heel veel sterkte!

@Dubio O My Bag heeft ook mooie tassen (edit: oh die zijn wel wat duurder zie ik, sorry voor deze niet nuttige info)

1 like

@Eddie Jemig wat een nare en lage en nutteloze opmerking zeg. Ik snap dat je je er rot door voelt. Zegt 1000% meer over hem dan over jou hoor.

Jongens ik heb roggebrood gekocht, wat is daar lekker op? Hummus?

1 like

Heel storend. Ik heb normaal altijd hooggesloten truitjes aan en vandaag toevallig een v-hals op mijn werk en ik heb al een paar keer vandaag ogen van collega’s zien afdwalen. En het is niet dat je tot mijn navel naar binnen kunt kijken

1 like

laagje pindakaas en dan een beetje suiker erop strooien! niet echt gezond maar zo lekker

Zeker een vega terriër hahahaha. Oh en @unglaublich dat is nog niets voor mij, maar wellicht in de toekomst! Maar iets zoets kan dus ook? Thanks voor jullie tips in ieder geval!

2 likes

Ooooh thanks!!! En niet zo duur😃

1 like

Gadver wat een onzinnige en platte lulligr opmerking. Hopelijk trek je je er niet te veel van aan. Wat zei je vriend erover tegen die maat van hem? “Ze is meer dan haar borsten vriend”

1 like

Roggebrood met oude kaas :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

niets :see_no_evil:

Mijn vader at roggebrood vaak met een zacht gekookt eitje en een plakje ham. Dat smaakte nog wel ok. (herinneringen uit mijn pre-vegan tijd ;))

Jonge kaas!

Ik zit helemaal niet in die richting/sector dus geen idee of dit bij je wensen aansluit of past bij je opleiding, maar bij het bedrijf waar mijn moeder werkt zoeken ze nog een HBO stagiare.

1 like

Simpele wezens zijn mensen (mannen) soms. Hoop dat hij het ook echt heeft gezegd maar ja kun je lastig controleren en heeft verder ook niet veel nut denk ik. Jezelf maar bedenken dat het een rare gast is en je van hem in ieder geval niks moet. Hopelijk zijn er genoeg mannen op deze aardbol die niet zo gefocust zijn op borsten.

3 likes

Zit te wachten op mn laatste patiënt maar ze staat in de file. Wil naar huis meh

1 like

Wat een klootviool! Serieus wat denkt hij nou. Heb je het nummer van zn moeder?

2 likes

Gadver. Ik was echt ff vergeten dat ik vanavond ook nog ouderavond heb.

1 like

Zag net een filmpje van boef die allemaal cadeaus had gebracht naar kinderen in een asielcentrum, dus ik denk super lief van boef. Eerste reactie die ik lees: Lekker terugsturen die kindertjes. Help de nederlanders maar een keer. :weary::weary::weary:

1 like

Heeft iemand wel eens een banoffee pie gemaakt? En een fool-proof recept?

Lieve @Sookie heel veel liefs en sterkte gewenst :heart: