Ik zit helemaal te fangirlen omdat er een super schattige puppy in de tram zit
@Sookie Heel veel sterkte gewenst!
@SpeedOfSound Ik ben super benieuwd in welke richting je momenteel solliciteert. Wel in de richting van het onderwijs of meer in de richting van je vorige opleiding? Ik hoop dat je snel wat leuks vindt!
Ik leer Spaans met DuoLingo. Gaat best ok zo deze basis. Maar ik snap niet helemaal waarom ‘ik spreek Spaans’ ‘Hablo Español’ is (zonder persoonlijk voornaamwoord), en ‘jij spreekt Spaans’ dan wel weer met een persoonlijk voornaamwoord (‘Tú hablas Español’) is. Verwarrend :o Ik verbind het heel erg aan het Frans, maar daar zie ik dat niet terug (als ik me alles goed herinner). Iemand die weet wat er achter schuilt?
Heb je hem geaaid:hearts: was echt een cutie
Heeft iemand nog tips voor tassenmerken in de prijscategorie 75-200 euro?
Maar kun je het ook mét voornaamwoord zeggen (bij ‘ik’)? Dat was meer mijn vraag denk ik, nu ik erover nadenk.
@Sookie Heel veel sterkte de komende tijd
@Oprah Een van mijn oudste vriendinnen is zo op haar 18e bevallen. Dat was echt paniek… Iedere meid in onze omgeving heeft massaal zwangerschapstesten ingeslagen destijds.
denise roobol
Dkny, michael kors, furla, moschino en karl lagerfeld
Is dit zelfspon Karl?
Ik vind Liebeskind heel fijn in die prijs range. Als echt leer mag.
@Karl_Lagerfeld @broodjepindakaas Jaaa dat was 'm! Nee heb helaas niet kunnen aaien maar hij snuffelde wel heel enthousiast aan mijn been en dat mocht natuurlijk wel van mij
Sorry had er even #ad#spon bij moeten zetten
Michael kors bij een outlet
@Dubio en eind deze maand is de bijenkort sale soms ook wel fijn met afprijzingen t/m 70% . Tas van 400 toen gescoord voor 120 en gebruik die tas al jaren met veel plezier.
@Vloeistof @Karl_Lagerfeld @anon18202522 @QueenOfEngland
Bedankt voor de tips! Tot nu toe spreken de tassen van Denise Roobol me het meeste aan, maar ik ga ook zeker binnenkort even kijken bij de Bijenkorf!
Ah, dat wist ik niet. Woon zelf in DE, waar dit wel gewoon kan. (voor mij was het ook goedkoper)
@HvO Kan goed zijn dat Euroclinix daarom niet meer Nederland verstuurd.
Yeah het was er nog. Nu heb ik geen gevoel meer in mijn armen door het sjouwen van de poef.
Omg ik wilde dit laatst ook komen posten! Echt bizar hoe veel beter ze worden, gelukkig ging het om een heel erg oud wachtwoord van ± 8 jaar geleden dus ik had al zo’n idee dat het niet echt was. Ik kreeg laatst ook al een ongelooflijk echte mail van Vodafone over dat ik een rekening niet betaald heb, inclusief afzender die er heel erg op leek. Nou ben ik niet snel geintimideerd of bang maar het was wel even een schrik moment