Wat je even kwijt wilt #12

Tilburrrgggg heujjj

2 likes

Als je zwemmen leuk vind kan je misschien eens waterpolo proberen? Of eens gaan zwemmen bij een zwemvereniging? Dat is al een stuk gezelliger en dan heb je meer afwisseling.

1 like

Ik hoorde haar van de week op de radio bij de Coen en Sander show. Had adv haar stem echt totaal niet verwacht dat ze er zo uit zien. Vond dat stemmetje ook zo gekkig, maar snap wel dat ze dat doet om niet herkend te worden. (Alhoewel ik niet weet hoe handig het is om een docu over je te laten maken als je niet direct herkend wil worden haha)

1 like

Zo moe, ik ga al slapen. 20 over 9 … jemig man maar goed. Weltrusten!

3 likes

Dit lijkt me echt zo raar. Moet daar ook altijd aan denken bij iets als opsporing verzocht. Dat je dan ineens iemand herkent. Ken je die persoon goed?

2 likes

Ben je ook Bridget Jones aan het kijken haha

Ik zag hem ook en kwam eigenlijk biechten dat ik het een leuke reclame vind :upside_down_face:

Nee, Expeditie Robinson! Het is dus nu al overal. En ik vond hem nu ook best ok maar het was meer het besef dat ik de komende 3 weken deze reclame heel veel en heel lang ga zien

1 like

Ja is een onderdeel van de universiteit van Maastricht! Ik weet ook niet of dat een grote campus is. Ja, ik heb nu een prima baan, maar ik heb veel dode momenten en daardoor verveel ik me veel. Maar ik denk wel dat het zich meer kan ontwikkelen en ik kan er ook nog wel veel meer leren. Daarnaast mag ik veel reizen en heb ik nu een mooie mobiel, krijg ik straks een auto van de zaak en zit ik ook net in een leuk appartementje.

1 like

Ik kreeg vandaag bericht dat ik geld krijg via vlucht vertraagd van een vlucht 1,5 jaar geleden. Was al direct aan het bedenken wat ik allemaal kon gaan kopen :see_no_evil:

5 likes

Nou ben benieuwd. We hebben vallen gezet op het aanrecht, kastjes en langs de plinten. Ook een spoor van bloem gestrooid langs het aanrecht. Hopelijk morgen niks.

Wat is er mis met Venlo :rage:? Geintjaaaa

Is een dependance van Uni Maastricht. Je kunt hier als bachelor ook University College volgen. Dat hadden ze gvd hier niet 10 jaar geleden. Geen idee welke masters er zijn hier. Is ook maar een inimini campus, in een oud museum meen ik. @Sjern

2 likes

Dit vind ik ook zwaar stom… Als je zwanger bent kun je er meestal (niet 100%, maar laten we zeggen 95%) zelf wat aan doen

1 like

Hebben wij toen inderdaad ook gedaan! Beter het zekere voor het onzekere. Hoop het ook echt voor jullie!

1 like

Gisteren vertelde ik hier nog dat alles goed ging met mij en vandaag heb ik heel onwerkelijk nieuws gekregen. Kan er op dit moment echt even niet bij met mijn hoofd dat het leven zo oneerlijk is.
Ik voel me er echt heel rot over maar gelukkig heb ik lieve mensen om me heen. Sorry voor het wazige bericht.

1 like

Hoezo kut verbinding? Is toch maar een dik halfuur met de intercity zonder overstappen.

Ik ken haar van school en volgens mij ooit wel wat woorden gewisseld maar vond haar sowieso altijd erg bijzonder en excentriek dus ergens verbaast het me ook weer niet héél erg??

Is mijn standaard bed tijd hoor :stuck_out_tongue_closed_eyes: kon alleen niet door ouderavond nu :sob:

Aargh zo kut die laatste. Ik heb een keer gehad dat een leerling dat wilde en precies die was op een tweede avond gepland, alleen die, en heel laat 's avonds. Kon haar wel wat aandoen.

1 like

Als die rijdt ja :joy:

2 likes

Ik weet niet eens meer hoe ik er op kwam maar ik vroeg me net af hoe het nou zat met Maria Mosterd en d’r verhaal en nu heb ik net een docu gekeken van ‘Manou’ en lees ik er van alles over op internet, vet interessant. Ik heb dat boek toen ook gelezen (joost mag weten hoe jong ik toen was?) en heb er toen niet aan getwijfeld of het misschien wel verzonnen/aangedikt zou zijn maar vind het wel echt interessant hoe mensen daar over denken.

7 likes