Heb net met mijn vriend een kerstboom gekocht en ik ben er totaal onverwacht echt veel blijer mee dan gedacht
Hahaha zo toevallig! Ik heb die ook net gekeken en wil ook zo inderdaad die aflevering van Peter gaan kijken. Ik was echt 9 toen dat boek uit kwam en heb 'm ook al heel lang geleden gelezen. Was wel erg interessant om dat verhaal van Manou’s kant te horen en vond hem ook echt geloofwaardig overkomen, zoveel dingen die eigenlijk niet kloppen zoals dat ze zogenaamd vet veel spijbelde en dat uiteindelijk bleek dat ze nooit tot erg weinig verzuimde
edit: grapje ik was geen 9 in 2008 ik was 13
Eens met Oprah! Leuk je weer te zien hier.
Heel veel uitval van treinen, vertraging en andere ellende, echt heel veel meer dan op andere drukke trajecten die ik ken
Oh echt? Ik heb dat zelf niet zo ervaren, vond het altijd chill dat de trein zo rustig was ook. Maar misschien is 't nu erger.
Ik voel me niet zo lekker maar ook echt opeens. Keelpijn, steken in mijn oor maar ook een raar gevoel in mijn buik. En van de week postte ik nog dat ik me ergens nepziek voor wilde melden. Had ik nooit moeten zeggen natuurlijk
Ik zou het best vreemd vinden als iemand zich dat persoonlijk aantrekt. Het is toch maar een stad.
Ik voel me wel oprecht een beetje sneu/beledigd als mensen zeggen dat ze een hekel hebben aan Amsterdam. Geen idee waarom, eigenlijk.
Wow ik was ff in de war, morgen 20 graden?!?!?
Maar toen bedacht ik me dat jij helemaal niet in Nederland woont haha (toch?)
ohhh ja ik weet dit ook nog! er is ook nog een boek geschreven dat heet ‘‘echte mannen eten wél kaas’’
Ik riep altijd heel hard dat ik niet veel spullen heb maar nu ik het in verhuisdozen aan het doen ben valt dat toch wel beetje tegen.
Jaa klopt die heb ik dan niet gelezen maar die gaat dan nog wel op m’n lijstje
@Sookie wat vreselijk… heel veel sterkte
@Madrid ik kan niet voor iedereen spreken maar alleenvanuit mezelf, maar ‘YES JE BENT ER WEER!’ hoe gaat het met je? Heb je gemist!
@degene die over de Lidlreclame met Beau begon… is het nou de bedoeling dat het ‘gewone mensen’ zijn of zijn het BN’ers die ik niet herken en heb ik onder een steen geleefd? Want meeste hebben wel beetje plastische chirurgie gezichtje… soory nogal judgemental maar daardoor dacht ik dat het BN’ers waren…
Deze loser is wel altijd een beetje beledigd als
iemand rot praat over Rotterdam, vind ik diegene altijd een beetje minder leuk.
Maarja, ik ben zelf ook heel duidelijk over andere plekken waar ik niet dood gevonden wil worden dus moet gewoon mijn bek houden.
Ik kon niet slapen dus zat te bedenken wat voor verjaardagstaart ik ga bestellen en tegelijkertijd foto’s te googelen. Nu heb ik honger en kan ik nog steeds niet slapen.
Precies dit!
Wat lief!! Dankjewel!!