Wat je even kwijt wilt #12

Mijn hemel wat een slechte nacht. Ben al sinds 6:30 klaarwakker en heb voor m’n gevoel maar een uurtje geslapen. Heb dit echt nooit en heb er ook geen verklarende reden voor :weary:

Edit: sorry 6:30 klinkt echt verwend voor alle werkenden besef ik me, maar had vandaag geen wekker staan.

Ik val zo vaak op de bank in slaap, gisteren ook weer, ik gok ergens rond 21.00 uur en werd 3.30 pas wakker… Veel reistijd icm fulltime werken is vermoeiender dan ik dacht, m’n weekenden zijn ook niet echt rustig want rijles, familie, vrienden, huishouden… Ben kapot! Gelukkig rond kerst 2 x 5 dagen vrij

1 like

Haha dit had ik ook. Moet ook altijd weer omschakelen als ik haar berichten lees.

1 like

Lijkt me heerlijk, zo’n winter.

1 like

Hahah, ik denk juist; “mooi, des te meer plek voor ons”. Vind t veel irritanter dat mensen Rotterdam vroeger vaak niks vonden en nu het wat hipper geworden is, willen ze er opeens wonen.

3 likes

Nou volgens mij moeten dit de ballerige vriendjes van Beau voorstellen. Van die stereotype kakkers. Zijn geen echte BN’ers zo te zien. Maar de gedachte is dan dat zelfs die echte rijke stinkerds niet door hebben dat het gewoon van de Lidl komt.
Denk dat Lidl wel echt dik veel geld betaald voor deze reclames aan Beau

Oo jaa, duhuh klinkt ook logisch. Maar omdat RTL altijd zo’n BN’er reclame heeft en iknog niet doorhad dat dit Lidl was snapte ik het niet :sweat_smile:

Had gedroomd dat mijn moeder een populaire FF-er was :flushed:

12 likes

Wie weet😏

1 like

Wordt die collega dan, in dit geval, niet gebeld door de leidinggevende??

Elke ochtend geef ik mijn konijn een stukje van mijn banaan maar gezien ik vandaag vrij ben (en lui) was ik die banaan in bed aan het opeten. Dus ik roep “banaan, banaan!”, rent ze eerst naar de bank, daarna naar de eettafel om het daarna maar op te geven en op haar wc te gaan zitten. Mijn bed staat 1,5 meter verderop :rolleyes:

22 likes

Dankzij de PostNL app weet ik dat er een kaartje van mijn oma onderweg is naar me en ik ben ZO BLIJ!

14 likes

Kan je als opstapje niet iets doen op de school van je dochter (in de bieb of als leesmoeder of zo)? Dan kom je sowieso met andere ouders in contact, maar zonder dat je echt op ze af hoeft te stappen.

6 likes

misschien als je dochter een keer met een kindje uit haar klas speelt dat jij voorstelt om met die moeder/vader wat te drinken bij een van jullie thuis? soort playdate voor volwassenen haha

6 likes

Jaa of een combiplaydate! Dat je met 2 ouders en 2 kinderen bent :smiley:

1 like

O ja, lastig! Hoop dat het allemaal goedkomt met jullie en dat er een hele berg nieuwe vriendjes en vriendinnetjes en contacten voor jou komt straks. :slight_smile:

1 like

haha ik zit koffietijd te kijken en shirma rouse zingt een of andere artistieke versie van all i want for christmas maar het is echt zo ontzettend vals

1 like

Ik heb schoenen op het oog die ik nu ergens heb gevonden met 25% korting, tot nu toe de meeste korting die er te vinden is. Twijfel of ik ze nu zal kopen of nog even wacht met het risico dat mijn maat er dan niet meer is.

Ik zou ze nu kopen. Zo heel veel meer korting is er meestal toch niet op schoenen. Ik wacht ook altijd te lang en dan is het weg.

Heeft iemand tips voor 4 nachtjes Dublin in januari? Hotel heb ik al, maar ben vooral benieuwd naar goede tips om te doen/eten/drinken!