Wat je even kwijt wilt #12

Ik zit mezelf echt op te vreten over die kliniek, er is vorige week wat fout gegaan en dat kan heus gebeuren maar ik zit letterlijk al een week te wachten op de uitslag van een urine onderzoek? Vorige week vrijdag gebeld en toen werd er gezegd dat ze het doorgezet hadden, bel ik gisteren, blijkt dat ze het woensdag pas doorgezet hebben ‘met hoge urgentie’ ja uhmmmm :roll_eyes: En dan gaat er straks weer een weekend overheen en zit ik gewoon anderhalve week te wachten terwijl ik als alles goed ging gewoon vorige week vrijdag al kon beginnen met de medicatie :face_with_raised_eyebrow:

Gaat ook echt om een zwangerschapstest. Ben verdomme gewoon ongesteld nu hoor (niet dat dat 100% uitsluit maar ok je weet wat ik bedoel).

Nu heb ik ook zin om te simsen en ik heb sims maar mijn laptop trekt het niet. Hij gaat na 2 minuten al blazen en wordt superheet. Zo irritant

1 like

Ik ga dit nú kopen thanks voor de tip!!!

1 like

ik heb me opgegeven voor een stage, de deadline was vorige week en ze zouden ‘early december’ iets laten weten. Nu ben ik dus echt al 1.5 week kneiterzenuwachtig en het kan zomaar zijn dat ze het volgende week pas laten weten…

Ik wou het net plaatsen haha.

1 like

Net als vorig jaar heeft mijn vriend mij weer ontvoerd voor mijn verjaardag. Dit keer naar Rotterdam. We zijn op de Euromast geweest, hebben een rondvaart door de haven van Rotterdam geweest, en nu zitten we in een superdeluxe hotelkamer, met bubbelbad en sauna, en met uitzicht op de Erasmusbrug.

90 likes

Ik hoopte meer op tips zoals “meld je ziek” maar dit helpt ook wel :sweat_smile: Hopelijk valt het bij mij ook mee dan!

1 like

Oh, ik hoop het!
Ben nog nooit zo vaak naar de apotheek geweest als de laatste maanden.

Mijn concentratie is echt in 1 keer weg, en ik moet straks nog een lastig telefoontje voeren met een klant. Mijn hoofd is echt heel wazig nu, vreselijk irritant.

Wat leuk!! Heel veel plezier :smiley:

1 like

Ik heb deze week gewoon twee dingen besteld die ik niet wilde, gewoon omdat ik een dombo ben die dingen maar half leest

Wat leuk en lief! Geniet er van.

1 like

Je hebt ook diervriendelijke muizenvallen, dan zijn het geen lijkjes maar levende muizen. Zou ik zelf eng vinden. En je moet ze dan echt kilometersss verder uitzetten. Anders lopen ze zo weer terug naar je huis.
Edit: https://pestfree.nl/diervriendelijke-muizenval
Ik word gewoon misselijk als ik dit lees. En die arme muisjes doen niks fout, maar ik heb het zó niet op ‘vieze’ (in mijn ogen) beestjes.
Wij hebben ooit een lijmval gebruikt en mijn hart breekt nog :frowning: Zo zielig.

1 like

Morgen eindelijk weer eens naar een feessie! Reinier Zonneveld in de Marktkantine :dancing_women: ga jij toevallig ook @Trenchcoat? :stuck_out_tongue:

1 like

Bij mij staat nu een oud gesprek bovenaan op Whatsapp (van juli 2018). Betekent dat dan dat iemand me een bericht gestuurd heeft en dan het weer verwijderd? Ik snap er niks van.

Als hij of zij iets heeft verwijderd zie je dat

En je moet er zo te lezen ook snel achterkomen dat je er eentje hebt gevangen. Hier is het elk jaar wel raak en meestal jagen we ze naar buiten of belanden ze in een klapval. We hebben nu zo’n apparaatje waarvan ze gestrest zouden raken en ik hoop dat ze buiten blijven want ik vind het zo sneu voor die beestjes :frowning:

Ik zou deze week nog wat horen over een sollicitatie, omdat ik mijn beschikbaarheid van mn huidige werk moet opgeven. Je raadt het al; niks gehoord. Ik heb er net nog eens achteraan gemaild, maar ik zie het somber in. Zooo irritant, dit bedrijf is steeds super laat met afspraken maken en willen dan alles last minute, maar zodra ik iets nodig heb is er niemand thuis…

Naaaaaaaah nee :(! Reinier en Marktkantine is echt mijn lievelings maar ik ga vanavond al uit. En ben afgelopen dagen ziek geweest dus denk dat het hem morgenavond niet wordt. Baal zo, Reinier is ekt mijn liefde.

2 likes

Zo’n zin om… morgen(?!) te beginnen met spelen.

35

Mijn internet is zó snel jongens

23 likes