Kan je als opstapje niet iets doen op de school van je dochter (in de bieb of als leesmoeder of zo)? Dan kom je sowieso met andere ouders in contact, maar zonder dat je echt op ze af hoeft te stappen.
misschien als je dochter een keer met een kindje uit haar klas speelt dat jij voorstelt om met die moeder/vader wat te drinken bij een van jullie thuis? soort playdate voor volwassenen haha
Jaa of een combiplaydate! Dat je met 2 ouders en 2 kinderen bent
O ja, lastig! Hoop dat het allemaal goedkomt met jullie en dat er een hele berg nieuwe vriendjes en vriendinnetjes en contacten voor jou komt straks.
haha ik zit koffietijd te kijken en shirma rouse zingt een of andere artistieke versie van all i want for christmas maar het is echt zo ontzettend vals
Ik heb schoenen op het oog die ik nu ergens heb gevonden met 25% korting, tot nu toe de meeste korting die er te vinden is. Twijfel of ik ze nu zal kopen of nog even wacht met het risico dat mijn maat er dan niet meer is.
Ik zou ze nu kopen. Zo heel veel meer korting is er meestal toch niet op schoenen. Ik wacht ook altijd te lang en dan is het weg.
Heeft iemand tips voor 4 nachtjes Dublin in januari? Hotel heb ik al, maar ben vooral benieuwd naar goede tips om te doen/eten/drinken!
Nee dat is ook zo. Heb ze gekocht
nee joh, sowieso bellen! getuigt ook van interesse dus ik zou het zeker doen! laat je weten hoe het gegaan is?
Ik zit op mijn vaders computer en kreeg opeens een insta-melding in beeld iets met ginger girls.
NEE ik krijg net door dat familie met kerst een dobbelspel wil doen, ik wil niet hoe kom ik hier onderuit SOS
Ik moet nog 2 gedichten schrijven voor morgen. Denk dat ik gewoon wat van internet pluk en het wat aanpas.
Ben ik de enige op de wereld waarbij dr martens geen pijn doen? Ik heb mn eigen zooltjes eruin, dr martens zooltjes eruit en twee paar sokken aan. En ze doen geen pijn?
In welke groep zit ze? Ik denk dat socializen op het schoolplein tijd nodig heeft.Het ligt ook wel hoe assertief je bent. Misschien kan je in de tussentijd vrijwilligerswerk doen (al dan niet op school).
Fuck you
Edit: ben wel blij voor je dat je ze eindelijk hebt
Hahaha MAAR
Die ik besteld had voor BF zijn nooit aagekomen. Ik heb mn geld terug gekregen via paypal en asos was mega kut en stom en vuile leugenaars. Ik heb dus andere besteld en die zijn veel soepeler. De pascal variant. Die is nu even uitverkocht maar ik heb een kortingscode van 20% dus als ze vóór 13 dec weer aangevuld zijn kun JIJ ze OOK bestellen met KORTING!
Hahaha wel fijn dat het nu opgelost is dan! Ik heb al Chelsea boots besteld omdat ik zo verdrietig was dus het geld is op helaas.
Bij mij doen ze ook geen pijn haha, hebben ze ook nooit gedaan. Draag ook gewoon een paar sokken.
Okeeeeeeeeeeeeee ik ben niet de enige