Wat je even kwijt wilt #12

Ik ben zooo misselijk ineens bleh

Je hebt ook diervriendelijke muizenvallen, dan zijn het geen lijkjes maar levende muizen. Zou ik zelf eng vinden. En je moet ze dan echt kilometersss verder uitzetten. Anders lopen ze zo weer terug naar je huis.
Edit: https://pestfree.nl/diervriendelijke-muizenval
Ik word gewoon misselijk als ik dit lees. En die arme muisjes doen niks fout, maar ik heb het zó niet op ā€˜vieze’ (in mijn ogen) beestjes.
Wij hebben ooit een lijmval gebruikt en mijn hart breekt nog :frowning: Zo zielig.

1 like

Morgen eindelijk weer eens naar een feessie! Reinier Zonneveld in de Marktkantine :dancing_women: ga jij toevallig ook @Trenchcoat? :stuck_out_tongue:

1 like

Bij mij staat nu een oud gesprek bovenaan op Whatsapp (van juli 2018). Betekent dat dan dat iemand me een bericht gestuurd heeft en dan het weer verwijderd? Ik snap er niks van.

Als hij of zij iets heeft verwijderd zie je dat

En je moet er zo te lezen ook snel achterkomen dat je er eentje hebt gevangen. Hier is het elk jaar wel raak en meestal jagen we ze naar buiten of belanden ze in een klapval. We hebben nu zo’n apparaatje waarvan ze gestrest zouden raken en ik hoop dat ze buiten blijven want ik vind het zo sneu voor die beestjes :frowning:

Ik zou deze week nog wat horen over een sollicitatie, omdat ik mijn beschikbaarheid van mn huidige werk moet opgeven. Je raadt het al; niks gehoord. Ik heb er net nog eens achteraan gemaild, maar ik zie het somber in. Zooo irritant, dit bedrijf is steeds super laat met afspraken maken en willen dan alles last minute, maar zodra ik iets nodig heb is er niemand thuis…

Naaaaaaaah nee :(! Reinier en Marktkantine is echt mijn lievelings maar ik ga vanavond al uit. En ben afgelopen dagen ziek geweest dus denk dat het hem morgenavond niet wordt. Baal zo, Reinier is ekt mijn liefde.

2 likes

Zo’n zin om… morgen(?!) te beginnen met spelen.

35

Mijn internet is zó snel jongens

23 likes

#goals, die snelheid!

Douwe Bob-wifi

3 likes

Misschien kan je je proefschrift nog afmaken voordat hij is gedownload. :biggrin:

4 likes

Ik wil dit nu ook kopen maar scriptie… Aan de andere kant is het wel een goeie deal

Jaaa, daarom dacht ik aan jou. Anywho, wel veel plezier vanavond!

1 like

Ik was net iets retourneren bij de Zara en ze deden gewoon aardig achter de kassa?!?!?

15 likes

omg beste nieuws om het weekend mee te beginnen! ik ga dit NU kopen

1 like

Nou gelukkig is je dilemma nu opgelost :roll_eyes:

1 like

Tss, ik zit die Avengers End Game trailer naar iedereen te sturen en geen enkele reactie. Zit ik hier in mijn eentje helemaal hyper in de trein.

3 likes

Wat zijn in Rotterdam in de buurt van de Erasmusbrug goede en niet al te dure restaurants?

Wie weet de beste, makkelijk verkrijgbare, corrigerende panty?