Wat je even kwijt wilt #12

Haha ik ook nu! De tweede wel. Was eigenlijk op zoek naar Love Actually maar die staat er niet op :(.

1 like

Ahh vet lief dat je dat sowieso wil doen voor je zus. Als je toch tijd hebt zou ik het misschien wel doen voor haar, zij is er dan super blij mee en jij zit dan denk ik minder met een “mehh jammer dit” gevoel.

Is er iets heel ergs gebeurd (info tegen je gebruikt?) of is het meer dat je niet meer anoniem bent en dat geen fijn idee is? Want hier zitten ook bekenden van mij op maat ik beschouw dat zij niks van mij doorvertellen omdat ik dan ook informatie heb om mee te zwaaien. Maar met meelezers kun je sowieso niks.
Baal hier soms ook door dat ik weer op het forum ben beland. Het lukt mij niet om privédingen echt voor mezelf te houden. Ik heb mezelf wel aangeleerd om niet over specifieke personen of werk te klagen in detail, maar verder post ik genoeg te persoonlijke dingen en als ik daar over nadenk vind ik het maar raar dat ik dat doe.

1 like

Nou jongens ik dacht dus dat ik m’n laptop aan had laten staan maar hij was tóch standby gegaan dus Sims 4 laat nog even op zich wachten
 Als je het fysieke spel + een cd-reader bestelt bij Bol kan je zelfs eerder aan de slag.

30

9 likes

08

11 likes

Ik moest hier hardop om lachen.

Dot doet me echt weer denken aan mijn kindertijd en al die cdroms die je moest instaleren
.

1 like

Haha jaa de nostalgie! En dan ook in de goede volgorde als het er meerdere waren.

Hoop dat dit wel werkt voordat Sims 5 er al weer is. :rolleyes:

2 likes

Ja! Heb ik! Ah dat zou een heleboel schelen, Thanks. Ga ik morgen ff uitzoeken.

De nieuwe trailer van Avengers: Endgame :heart_eyes: . Ik kan niet wachten tot volgend jaar april!!!

Ah zo frustrerend, word er bijna verdrietig van. Kreeg om half 10 plots een smsje dat ik een voicemail had, blijkt dat m’n telefoon niet meewerkte en ik dus nooit een oproep binnen heb gekregen vanmiddag van de kliniek. Anyway, het ziekenhuis is m’n potje kwijt en ik moet dus langskomen om het opnieuw in te leveren en het duurt nu gewoon al een week langer dan de bedoeling was, eer dat ik tijd heb om iets in te leveren is het met geluk woensdag en anders donderdag. Dan moeten ze het nog onderzoeken en dan zijn we straks gewoon twee weken verder en m’n huid wordt alleen maar slechter :frowning_face:

Ik ga btw wel naar het feestje haha, ben nu klaar om te gaan en zit met een gin tonic te wachten op mn vriendinnen

Hopelijk krijg ik geen spijt :woman_shrugging:t3:

9 likes

Superlief! Thanks & beterschap

1 like

Aaaw dit vind ik echt sneu! Wel echt het sloomste internet wat ik gezien heb sinds 1995.

1 like

Ik kan ff dat topic niet vinden over BN’ers die van de tv af moeten maar ik wil graag iemand nomineren: Rijk Hofman

Waarom? Hij is 21, denkt dat ie alles weet, leunt op het succes van z’n broer. Doe normaal vriend. Hij zegt dat ie heeft gezoend met Sophie van Geordie Shore maar in een andere video zegt ie dat ie haar heeft afgewezen. Lulkoek.

2 likes

Hahah yep! Ze waren 'm in eerste instantie kwijt omdat ik ergens anders de bloedtest had gedaan dus dat kon ik nog begrijpen, toen hadden ze 'm doorgestuurd naar het ziekenhuis en bij het opvragen van de uitslag blijkt dat 'ie gewoon helemaal kwijt is. Ondertussen ben ik gewoon ongesteld geworden as expected maar ze willen natuurlijk graag zwart op wit dat ik niet zwanger ben en dat snap ik ook wel maar ik snap niet dat het zo lang moet duren. :frowning_face::roll_eyes:

Ja, ik probeer er niet te veel over na te denken want dan word ik echt pissig. Ik verdenk ze er gewoon van dat ze het al die tijd al kwijt zijn geweest en dat ze maar wat lullen aan de telefoon, want ik herinner me duidelijk dat de doktersassistent de test er letterlijk voor mijn neus in deed dus ze zijn 'm gewoon kwijt geraakt, niks ‘uitslag opvragen bij het ziekenhuis’. Vond het al heel raar dat ik de hele week niks had gehoord want dat bloed controleren misschien een week duurt oke, maar dit
 :roll_eyes:

edit: kan je trouwens gewoon urine inleveren als je ongesteld bent? anders gaat het nooog langer duren

1 like

Oh pff gelukkig maar, dankjewel! Dan ga ik maandag maar weer bellen.

1 like

Ik lig voor het eerst dit jaar onder mn winterdekbed en het was 1000% de moeite van het opmaken etc. waard

10 likes

Ahhhh na een etentje met tante p gister heb ik me toch maar weer laten verleiden me hier te registreren. Ging het egf helemaal missen door er even over te kletsen. Fijn te zien dat de dingen hier gewoon door zijn gegaan <3

26 likes

Welk hotel is dit? Nhow?