Wat je even kwijt wilt #12

Jaaaa welcome back! :blush:

1 like

Ik denk Mainport! Nhow zit aan de andere kant van de brug.

2 likes

Omg ik lig in bed en niet alleen hahah

44 likes

:expressionless:
Wat een schijtweer.
Moet zo nog werken.
In de wijk.
Op de fiets.
:expressionless::expressionless::expressionless::expressionless::expressionless::expressionless:
FML

1 like

Geslaagd feestje dus :smile:

2 likes

Hahaha moet bijna janken door de KPN reclame. Stel gamende jochies die elkaar gaan ontmoeten in real life.

2 likes

:tada:

1 like

Onderdeel van Mainport, Inntel

1 like

Er is een leuke foto van vakantie die ik op facebook wil plaatsen maar ik heb een jas die een riem heeft en op die foto heb ik die strak aangetrokken waardoor mijn jas op mijn buik bol staat en nu durf ik die foto niet te posten omdat ik bang ben voor zwangerschapsopmerkingen :sob: Ik ben niet zwanger maar ligt bij veel mensen wel in de lijn der verwachting. Echt debiel, dat ik daar over na moet denken.

2 likes

2 relaxte dagen, beetje t dorp in. Wat boodschappen doen. Cadeautjes kopen enzo.

En ik wilde nog 1 dingetje vast voorbereiden voor mijn werk, maar nu ben ik de handleiding op school vergeten. Tja dan houdt het op op :sweat_smile::joy:

2 likes

Zo, net maar even van zorgverzekeraar gewisseld. Kan maar gedaan zijn he. Anderzorg geworden: goedkoop en ik kan hier in de buurt naar het ziekenhuis. That’s all a girl really needs

2 likes

Altijd als ik brak ben moet ik me echt inhouden om niet te haten hier op het forum

Edit: daarmee bedoel ik posten zonder filter haha, niet persoonlijk op mensen bedoeld

8 likes

sicke cribs :joy:

kaching voor 1000 ekkies
motherlode voor 10.000 ekkies

1 like

Ik ben m’n ID kwijtgeraakt. Ik had hem gisteravond nog toen ik in de auto zat en vanmorgen was hij weg… Thuis en in de auto gezocht, maar daar ligt hij dus niet… Dat betekent waarschijnlijk dat ik hem in die 10 meter naar huis ben kwijtgeraakt… Erg bijzonder.

mijn sim stond gister voor een kampvuur en toen had ze de optie om geld in het vuur te gooien, lekker decadent

20 likes

Hè shit wat super verdrietig zeg :slightly_frowning_face::slightly_frowning_face:
Heel veel sterkte! :kissing_heart::rose:

sterkte! :hearts:

Wat verschrikkelijk :pensive:, heel veel sterkte :two_hearts:

Heel veel sterkte @anon81733682!

Heel veel sterkte :heart: