Ja ik had precies hetzelfde, was echt zo overweldigd met hoe dit eigenlijk kan! Thank you voor de link!!
(Het is zo raar om deze emoji erbij te gebruiken, maar dit is wel een representatie van hoeveel zin ik heb om het te lezen hahah)
Hmm ik ga zo voor het eerst in mijn leven alleen uit eten. Wish me luck.
Ik wil een activity tracker maar ik heb een ontzettend mooi en duur horloge aan mezelf cadeau gegeven vorig jaar dus ik weet niet hoe ik die 2 kan combineren …
Ja joh, verschrikkelijk! Arme wij!
Gister gaan bowlen met vrienden van mijn vriend die ik nog nooit ontmoet had. Schijnt een jaarlijkse reünie te zijn. Ik vind dat moment dan vet raar als je net gegooid hebt en dan terug moet lopen naar je plek haha. Daarna nog op stap geweest en vandaag enorme kater. Whaha. Maar het was super gezellig en blijkbaar vond iedereen mij ook tof dus dat heb ik ook weer doorstaan 
Ik krijg altijd zo’n spierpijn van bowlen. Echt gênant gewoon 
Ik wil graag Sims 4 kopen omdat ik dat gisteren voorbij zag komen hier. Ik speel alleen nooit de Sims en ik ben bang dat ik spijt krijg wanneer ik het koop en het dan niet ga spelen.
Volgens mij kan dat door kou komen!
Dankje! Het is gelukt 
Heel lastig volgens mij… heeft mijn vriend ook eens geprobeerd voor mij want ik mis de sims 1 ook heel erg
Mijn vriend zei nooit een kerstboom te willen, maar toen hij onze dochter vandaag zo blij en verwonderd naar een kerstboom zag kijken, komt ie toch volgend jaar 

Nee joh, gewoon dit jaar!
Haha dat is te snel voor m denk ik. Ik neem genoegen met volgend jaar. Zeker met die hond en kat en kind.
wilde ik ook zeggen, morgen een kerstboom kopen en dan gelijk opzetten!
Hij is er niet morgen, VERRASSING!! 
JA DOE
Haha volgens mij vermoord ie me dan. Nja. Misschien ga ik morgen, als ik me goed voel, wel ff een halen
de auto is iig groot genoeg
Doe het!!!
Ik wil een echte boom en man niet. Ik zit er ook aan te denken opeens een echte te hebben staan hihi