Wat je even kwijt wilt #12

Ik heb ook een jaar in Nieuw-Zeeland gewoond! Niet bepaald mijn land en mensen :joy: Maar prima, ik waardeer sinds ik daar gewoond heb Nederland wel 100x meer.

Wel chill dat het zo makkelijk is om aan werk en woning te komen daar. In welke stad ga je wonen?

1 like

Zit er hier iemand aan de prikpil? Is niet voor school ofzo hoor, ik zit er over te denken en wil wat vragen stellen

1 like

Godver.
Kom ik aan bij kantoor, hoor ik ineens mijn band leeglopen. Ik kijken of mijn ventiel niet is losgeschoten van alle trillingen.
Zit er gewoon een gat in mijn band. :angry:
Moet nog de middag werken en er is aber naturlich geen fietsenmaker open.
Gelukkig hebben we op kantoor 2 fietsen staan…
Maar goed dat ik morgen vrij ben :angry:

late reactie maar vind het echt zo goed dat je hier wat van hebt gezegd! Zouden meer mensen moeten doen!

7 likes

Hebben er eentje die open is oo de maandagmiddag. En in het ergste geval vervang ik zelf mijn band wel met eentje van de action. Gvd, mijn fiets is mijn werk namelijk :grimacing::angry:

1 like

Ja, ga vanmiddag maar even heen op de electrische fiets van mijn werk…
Schijtbouwput hier voor de kantoordeur.

Heb van mijn oude fiets ook wel eens een band vervangen. Pleuris werk met versnellingen.
Kan wel merken dat ik pissedoff ben :joy:
Al dat gevloek tussendoor

De laatste weken ga ik zo’n beetje elke zondag ergens lunchen :sweat_smile: vandaag dus ook weer.

7 likes

Hebben meer mensen een storing via WhatsApp?

Wat een schaamteloosheid haha, je zegt toch niet altijd: ja joehoe ik kom je wel helpen hoor?

Altijd fijn zo een chinees bandje erop waar geen maat op staat :expressionless:
Argh.

Denk idd dat het gewoon die maat is. Alleen jammer dat er in mijn buitenband ook een scheurtje zit :cry:
Ik wil ook weer een witte buitenband en die heeft onze Hema niet op voorraad :cry::cry::cry:

Ik moet schoonmaken maar wil niet

4 likes

Haha terwijl ik dit lees heb ik net even een break van het afwassen om het laatste beetje chips op te eten.

Maar we kunnen het! Ik wil zo pannenkoeken voor lunch makenz dus eersr even die afwas.

1 like

Ah succes!! Ik ga om 1 uur beginnen

Ik ben zo in dubio. Mijn vriend en ik hebben allebei niet zoveel met oud en nieuw. Nu wilde hij graag naar het buitenland maarja dat is te last minute en ik moet 2 januari ook gewoon weer werken. Nu dacht ik eraan om hem voor kerst een hotelovernachting cadeau te doen (met uitzicht op de Erasmusbrug dus wel vuurwerk). Maar het is belachelijk duur. Je kan voor dat geld ook een weekend naar het buitenland zeg maar. Alleen ik heb wel veel gespaard het afgelopen jaar en geld moet ook af en toe rollen toch.

4 likes

Hahaha ik zit in de trein, zegt de conducteur bij zijn standaard omroeppraatje ook nog even dit: ‘Houdt u er rekening mee dat er in het achterste treinstel één of andere lekkage is waardoor het erg nat kan zijn.’

Oké bedankt voor de mededeling :thumbsup:

5 likes

Normaal kreeg ik 1 servieszegel in de ah, gaf het kassameisje mij er gewoon 4 :relaxed:

5 likes

Klotezooi ik heb dus geen bed als het goed is als ik straks over ben. Ik heb geen zeil gekocht ofzo en het regent dus mijn matras kan niet mee. :cry:

Het is vandaag de dag dat ik ongesteld moet worden, ik heb koppijn, moet steeds plassen en ben de laatste dagen zwaar emo. Ik had gehoopt zwanger te zijn dit keer. Sinds een paar maanden wil ik het ineens zo graag, maar het lukt maar niet en ik ben bang dat ik te laat ben, ben net 35 jaar. Nu moet ik nog meer janken :tired_face::sob: