Nou, ik weet ook weer waarom ik nooit uit ga. De avond begint altijd leuk, maar aan het einde van de avond staan al mijn vriendinnen met een vent en ik alleen. Op die momenten haat ik het om de minst aantrekkelijke/spontane van de groep te zijn
Ik zit op de eerste hulp omdat een vriend een piano op zn teen heeft laten vallen. Zitten er twee chicks tegenover me. Zegt er een: âOh er staat daar drie Marokkanen. Let op je spullen.â
Echt. In wat voor wereld is het ok zoiets te zeggen. Waar de fak haal je het vandaan. Die gasten waren dus ook op de eerste hulp met iets.
Heb er iets van gezegd. Zegt ze: âJa was een grapje.â Nee, niet grappig. Stomme trut.
Ik weet niet waarom ik het gisteravond een goed idee vond om voor deze ochtend de wekker te zetten om te gaan sporten
Heeelemaal klaar met die regen, kan de winter aub terug komen. Zo kan een mens toch niet fatsoenlijk een kerstboom gaan uitzoeken
Gisteren was een jongen hier, te veel gedronken en om 4 uur werd hij wakker en wilde toch verder thuisslapen, maar ik moet om 9 uur op mijn vrijwilligerswerk zijn
Hopelijk heb ik weinig te doen.
Ben net wakker, lig nu in bed na te denken of ik vanavond friet of pizza wil als avondeten door de frietje oorlog discussie in het stel je persoonlijke vraag topic
Ik vind dit boek er zo lief uitzien! âThe humorous adventures of an irresistible little rockâ, hoe kom je erbij haha. Zo cute.
Ik ben gisteravond naar zoân volwassen verjaardagsfeestje geweest, pft. Het was op zich wel gezellig, maar iedereen zit in een fase waarbij er op feestjes over werk, babyâs/kinderen en eigen huizen wordt gesproken. Allemaal mensen van mijn leeftijd, maar dat vind ik zo niet interessant. Dat is helemaal niet wat ik wil in mân leven. Maar op de een of andere manier voel ik me dan toch ongemakkelijk, alsof ik dat wel moet willen.
Heb je al antibiotica? Sterkte in ieder geval, ik weet hoe kut het is.
Ik weet dat Jezus in een stal geboren is maar meer kan ik niet vertellen
Waar kan ik dit downloaden???
Is dus wel kopen, maar voor heel weinig.
Ik lees hier veel ergernissen over dat vriendinnen gekleefd zitten aan hun vriend en alleen nog maar praten over huizen en babyâs enzo.
Ik zit precies in zoân tweesplitsing. Ik was namelijk afgelopen jaar ook single en ergerde me ook aan die dingen en aan het feit dat mensen blijkbaar in de winter minder graag afspreken ofzo. Echt een kut winter gehad en tot in den treure bij mensen lopen zeiken om af te spreken maar veel weekenden / avonden alleen gehad. Nu is er iemand in mijn leven en wij zien elkaar vaak maar doen ook echt veel moeite om naar feestjes te blijven gaan en vrienden te blijven zien. Alleen die vrienden die willen nooit (waar dus iedereen over klaagt) en dan is de logische stap dat je samen afspreekt want allebei alleen thuis zitten is best onnodig. Ik bevind me dus echt in zoân cirkel waarbij ik weet dat wat ik doe precies is wat ik altijd irritant heb gevonden, maar dat ik ook niet weet hoe het anders zou moeten. Hoe kijken de single meiden met deze ergernis hier tegenaan?
Gewoon even de klantenservice een berichtje sturen, die kunnnen het voor je fixen!
Is half 11 te vroeg voor sushi leftovers
Daar is het nooit te vroeg voor! Enjoy!
Hoe eerder hoe beter, is de sushi nog het meest vers
Ik zou dat heel schappelijk vinden.
Mijn buren gaan zonder politie door tot een uur of 4. Ik zou heel blij zijn als we 00:00 af konden spreken
Als je dat netjes aankondigt met een briefje moet dat toch geen probleem zijn.
Best gek, ik heb dit verhaal dus wel van jongs af aan geleerd, inclusief met de drie koningen de huiskamer rond tot 6 januari etc. (dat is wel iets antroposofisch geloof ik en ken jij door je school dan misschien ook?) Maar het Adam en Eva verhaal weet ik pas sinds ik 15 ben ofzo
Mijn neefje (6j) logeert hier en klokslag 06.00 gaat zân biologische wekker af en is ie wakker. Wij slapen altijd uit tot 08.00-09.00 dus ik zag het al gebeuren dat ik midden in de nacht moest opstaan. Gelukkig gunde hij ons vanmorgen een uur extra en was het 07.00.
Mijn zus zei al dat ik anders âs avonds boterhammen moest smeren en in een zakje moest doen en op tafel moest leggen. Als hij wakker wordt dan gaat hij zelf naar beneden en eten. Vond dat iets te #loedermoeder dus ben tegelijk met de jongens naar beneden gegaan om ontbijt te makenâŠom daarna weer in bed te gaan liggen slapen tot nu. Toch wel fijn zoân logeetje