Wat je even kwijt wilt #13

Ja ik wil het gesprek morgen even afwachten maar wil inderdaad wel dat ze er iets mee gaan doen en zou ook graag horen wat.

Vind het echt zo fout, en inderdaad als het op de orthopedie afdeling was geweest oid vond ik het niet eens erg. Maar inderdaad GGZ is toch anders. Wat is de SLKG precies?

1 like

Het enige (?) voordeel van een buikje hebben is dat je in deze chillhouding op de bank kan zitten en de laptop niet wegschuift maar tussen je buik en benen geklemd zit:
image
:thumbsup:

49 likes

Ik doe dan wel heel vaak een ā€˜per ongeluk spatiebalk klikā€™

7 likes

Ik klikte net op een Duitse video van iemand die een dag vegan gaat eten, maar hij zegt dus vegAAN en die klemtoon klinkt echt compleet verkeerd in mā€™n oren

1 like

Ik ben blij dat het gordijn in de slaapkamer altijd dicht zitā€¦ Zo zie je niet hoe erg verrookt mijn bedframe is. :see_no_evil: Het is echt erg maar ik wil in mei een nieuw bed kopen.

Een klacht indienen, zowel bij een instelling als het tuchtcollege duurt even. Zeker met de naderende feestdagen. En met indienen bedoel ik voordat je letterlijk iets hoort, zou echt concreet vragen naar het proces.

Je zou nog kunnen kijken of je het jaarplan kan vinden, daar moeten eerdere klachten en het proces beschreven staan.

@Karl_Lagerfeld ik heb ook soortgelijks meegemaakt, heb toen een klacht ingediend bij de instelling. Medewerker heeft toen een waarschuwing gekregen, van mij had ze ontslagen mogen worden.

Ik heb nog 1 bol.com bon en 2 boekenbonnen.

gaat de rest van de avond op zoek naar boeken :sweat_smile:

hm gaat eerst het boekentopic doorspitten

1 like

Spatiebalk zit vrij hoog bij mijn laptop dus geen last van gelukkig :sweat_smile:

1 like

Je hebt vast al besteld maar ik adviseer een GROTE kapsalon op deze dagen :ok_hand:

3 likes

Okee ik heb echt een domme fout gemaakt. Mijn huisgenoten vroegen vanmiddag of ik zin had om samen te eten dus ik zei ja. Maar mn werk belde net en ik heb gezegd dat ik wel kon komen en dan kan ik dus niet uitgebreid eten. Dus ik kom thuis met nog een kwartiertje tijd, hebben ze helemaal kaarsjes aan en echt een super lekker recept en een soesjestaart. Echt een soort kerstdiner. Mn werk is echt wel superleuk, anders zou ik nooit gaan, maar ik voel me wel een beetje schuldig nu?

1 like

Haha je doet je naam eer aan!

1 like

Ben helemaal geĆÆnspireerd om te bakken door heel holland bakt, maar ik weet nu al dat het een fiasco gaat worden omdat ik met een cake al moeite heb af en toe :joy:

2 likes

ik had een beetje een kater vandaag maar had toch gekookt net. het was zo lekker en nu heb buikpijn omdat ik teveel gegeten heb :disappointed_relieved:

Jaaaa heb ik ook gegeten vanmiddag! Met extra sambal en knoflooksaus. Nog voor mā€™n kater naar aanleiding van vrijdag, haha te erg

1 like

@doei ik wil nog even reageren op Novastar, maar zag dat er een nieuw topic was.
Novastar is echt super, paar jaar geleden nog bij concert van ze geweest, ze zijn ook echt goed live!

1 like

Ik heb net Dean Lewis ontdekt (of eigenlijk een paar dagen geleden toen ik het op de radio hoorde, maar moest er net weer aan denken). En het zijn allemaal van die trieste zoete nummers waar ik normaal gesproken niet zo goed tegen kan, maar die nu perfect passen bij mijn ā€˜staat van zijnā€™. Eigenlijk wil ik nu graag achterin de auto zitten en dramatisch uit het raam kijken alsof ik in de videoclip zit.

3 likes

Krijg laatste tijd best vaak insta DMā€™s van mannen die minstens 10 jaar ouder zijn en voornamelijk hĆ©le slechte flirterige grappen maken :nauseated_face: Ergens heel naar maar levert wel goed WhatsApp-groepsgesprekvoer op.

1 like

kijkt een video van een luxury youtuber Over producten iets onder de 1000 pond: ā€œThese bags are pretty affordable.ā€:sneezing_face:

2 likes

Iemand zat te een beetje te zeuren wat mijn naam was op dit forum (hij weet de naam van het forum zelf gelukkig niet). Ik zei nee zeg ik niet, naja toen zei ik daarna maar ā€œaardappelā€ en dat dat echt zo was. Werd geloofd. Haha

6 likes