Soms wou ik dat je een soort guardian angel op je schouder had met wie je af en toe, als de nood ECHT hoog is, kan overleggen. Dat je een soort jokers kunt inzetten op momenten dat je denkt ‘i’m REALLY fucking lost’. En dan gaat dat engeltje met je zitten en je vertellen ‘ok meid, dit is je situatie, dit zijn je keuzes, en dit is de beste. Dit moet je doen, en het gaat zo aflopen, en het doet aan het begin even pijn maar na 3 maanden gaat het beter worden en na 5 maanden ga je je weer gelukkig voelen en je zult er nooit spijt van krijgen. Dus let’s go for it’.
liefs
Ah arme schat. Ik heb dit berichtje precies zo echt 10000x gepost op het oude forum. Ik weet dat het goed komt bij jou, maar ik weet ook dat je dat nu nog niet kunt geloven.
Geef het tijd, wees lief voor jezelf en blijf bezig. Langzaam gaat het beter en dan besef je dat je al een tijd niet meer aan x hebt gedacht, en dan denk je er dus weer aan
Ik moet even kwijt dat ik al vond dat er weinig topics waren itt het egf, bleek ik allanggg ik de members only topics te mogen. Ik ben echt een gelukkig mens nu en ben denk ik dagen bezig met bijlezen. Ik miste al het leed dat relatie heet, de moordtopics, omg topic etc. Halleluja!!
oh mijn god wat is dit erg. dit kan toch echt niet
Oh neeeeeeee
Maar er is wel een verschil tussen een niet-Engels accent en een totale afwezigheid van enig taalgevoel (wat deze video laat lijken). Als ik aan een buitenlandse universiteit zou willen studeren en ik krijg zoiets te zien verwacht ik meteen een lagere kwaliteit van onderwijs. Hoeft niet zo te zijn natuurlijk, maar geeft mij wel zo’n idee.
thuisbezorgd
Ik vind dat accent wel meevallen Moet ik me schamen nu? Zal vast door mijn niet-aanwezige taalgevoel komen dan. Maar het kan in mijn ogen veeeel erger? (Zoals die tapes die vroeger tijdens de luisteropdrachten bij een les Engels werden afgespeeld, die waren pas erg).
Kwam er laatst achter dat kruidvat wel nog de papieren aanneemt, wel hele bedrag in 1 keer besteden. Geen idee of je zoiets wil hoor, maar papieren is wat lastiger tegenwoordig geloof ik
Oh echt, shif. Ik wist dat niet en heb ook nog binnen van vorig jaar liggen. Goed dat ik het hier lees, Snel proberen uit te geven dan maar.
Ik zou zo graag willen dat ik soepele heupen had en goed kon dansen.
Voor degene die sims 4 spelen downloaden jullie ook meubels etc.? Zoja wat is een goede site?
Je kan de papieren versie bij primera inwisselen voor een andere bon met dezelfde waarde (bol.com, ici paris, mediamarkt, H&M etc.)
Mij doet het eraan denken dat ik vorig jaar zo’n pasje heb gekregen maar geen idee heb tot wanneer die geldig is. En moet ook maar eens checken waar je die dingen uberhaupt nog kan gebruiken.
Vreselijk inderdaad.
Mijn bovenbuur is echt aan het stofzuigen alsof het leven er vanaf hangt
Thanks iedereen voor het reageren (iedereen op mijn tel taggen is irri). Men zegt altijd; schoenmaker blijf bij je leest of maak gebruik van je goede kwaliteiten, dus het wordt toch team zuigen #neemruim
Oh en @Karl_Lagerfeld de poetsvrouw was het hier volledig mee eens.
Vrijdagavond 2100: deze oma ligt in bed
Wat zijn nou echt super toffe bruiloft bedankje om te krijgen? Alles wat ik zie is chocolade of zo’n duf snoepje in allerlei kleuren.