Wat je even kwijt wilt #13

Mijn beste vriendin praat met een hoog stemmetje tegen haar katten…
Ze kan er niks aan doen zegt ze

Ik geloof haar wel hoor haha. Want ik heb dit dus met baby’s :stuck_out_tongue:

Ik denk altijd van onder iets straks kan niet want dan zie je inderdaad al die lijnen door je kleding heen. Een dikke trui is dan een optie, maar mijn borsten worden er niet echt mooier van dus ik vind dat ook geen succes. Ik draag het meestal thuis. Niet met de bedoeling iemand het te laten zien, maar gewoon lekker chill. Vooral in de afgelopen hete zomer vond ik dat fijn, niet die strakke beugelbhs.

Edit: mijn borsten bewegen dan wel heftiger heen en weer, dus ik zie buitenshuis er mee rondstappen ook niet echt voor me. Terwijl ik echt geen grote jetsers heb :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik heb bijna altijd een hempje aan en heb ze nu onder truien aan dus dan zie je het niet. Denk niet dat ik ze in de zomer zou dragen.

1 like

H&m is ook echt heel flauw. Ik had een kado kaart en dus ook wat dingen in de sale in mijn mandje gedaan want ik twijfelde nog. Nu wil ik het net bestellen zijn de spullen gewoon duurder terwijl het wel gewoon nog sale is :face_with_raised_eyebrow:

Haha , ik heb dat dus helemaal niet.
Voelt ook zwaar onnatuurlijk voor me .:joy:

Ik zie steeds vaker mensen met van die herbruikbare, metalen rietjes. Hoewel ik het idee heel goed vind, zou ik zelf echt noooooit een rietje van metaal gebruiken? Het idee dat dat zo tegen je tanden aan schuurt, of dat het rietje dan heet of heel koud wordt door het drankje dat je drinkt? Lijkt me echt totaal niet praktisch. Zelfde geldt voor die glazen rietjes, brrrrr. Ik snap niet waarom mensen dan niet voor een siliconen variant gaan?

4 likes

Vanavond ga ik zelf pizza maken en nu heb ik een pizzasteen gekocht voor in de oven ben zo benieuwd hoe mijn pizza nu wordt

11 likes

Ik haat haat haat vuurwerk. Stiekem hoop ik ook altijd dat er iets mis gaat (niet te erg) bij mensen die nu al vuurwerk afsteken.

1 like

Straks weer aan de taart, moeder is jarig. En vanavond nog naar de bios. Weer een lekker eetdagje

2 likes

Ik liep net in mn zwerver outfit en zonder makeup naar de supermarkt en ik werd nagefloten :joy: haha thanks dude voor de zelfvertrouwen boost

15 likes

Net alweer ruzie gehad en ik moet elke keer alles negeren, maar ik loop hier al wel jaren op mijn tenen.
En als je je al kut voelt…
En nu heb ik dus nog minder zin om gezellig te doen met mijn vriendinnen

1 like

Ik dacht als je recht hebt op studenten ov en je die dan kwijt bent en hebt aangevraagd, dat je dan gewoon kan reizen en het kaartje moet bewaren en dan het geld kan terugvragen!

Edit: sorry ben aan het teruglezen dus beetje late reactie.

wow ik wil nu weten hoeveel topjes en rokjes jullie samen hebben, om de kans uit te rekenen

7 likes

Ik zit als een suffe in bed en m’n bershka en zara bestelling zijn binnengekomen maar ik heb echt de energie niet om ze uit te pakken, eerst even een koffie of twee er in :dizzy_face:

1 like

Gisteren hebben mijn vriend en ik besloten om lekker thuis te blijven met oudjaarsavond (komt mn vriend goed uit die is opeens ingepland om te werken op 1 jan.), maar ik ben er zo blij mee. Ik had geen zin in feestjes en alles. Vrienden van ons gaan zich helemaal naar de getverderrie drinken (en meer dan alleen drinken). Volgend jaar een nieuwe kans, maar dit jaar lekker saampjes op de bank :relieved:

12 likes

Het leukste wat je vandaag gaat lezen

74 likes

@Hufflepunk en @SelenaGomez gefeliciteerd!

1 like

Ik zou afspreken met vriendinnen, dat is toen verzet naar een later tijdstip en nu is het een kwartier later en is nog steeds niemand er? En ook niemand heeft iets laten weten over dat ze later zijn ofzo. Ik kan zoooo slecht hier tegen echt van mij hoeft de hele ‘gezellige’ middag op deze manier niet meer

1 like

Dat irritante klipje van de bijvoorbeeld de hagelslag breekt elke keer af. Weet iemand een manier om dit óf te voorkomen óf om het voedsel dan wel gewoon lang genoeg houdbaar te houden?