Wat je even kwijt wilt #13

Als je het echt zo mooi vind doen!

1 like

Bedankt voor de tip! Ik ben vanmiddag meteen gaan kijken. Ze hadden een model staan en dat is hem helaas niet geworden. Uiteindelijk ben ik bij de Action het beste geslaagd: een harde handtrolley met cijferslot voor minder dan 3 tientjes!

1 like

Ik heb net veel te veel geld uitgegeven aan borrelhapjes #sorrynotsorry

12 likes

Vanmiddag eerst naar de fysio geweest, hielp een beetje (wel aangegeven dat ik heel heel veel last heb gehad…)
En toen samen met mn zus ff naar t werk geweest, wat voorbereiden en opruimen enzo. En vanavond ga ik met een paar vriendinnen wat drinken.
Gelukkig voel ik me weer beter dan vorige week (mentaal)

1 like

Oh oh ik ben bang dat ik hetzelfde heb als @grace, voel me zo beroerd

Haha jij bent ook niet goed he, zelfs in de kerstvakantie nog even naar school

Veel plezier vanavond!

1 like

Zoveel goeie vondsten gedaan bij de kringloopwinkel!

6 likes

Hahaha nee ik spoor niet, dacht dat al wel duidelijk was :sweat_smile:
Moet ook nog rapporten schrijven, maar geeft niks alles op t gemak.

Thanks. Jij beterschap :kissing_heart:

1 like

Ja ik moet ook wel wat dingen doen komende week, maar wel lekker thuis gelukkig.

Dankje! :kissing_heart:

1 like

Ga tijdens koopavond vandaag. Ik vind het dan altijd minder druk dan in het weekend. Zondag moet je al helemaal niet in de winkels zijn

1 like

Is er een manier om een url te krijgen van een ad op insta? Wil namelijk hier iets delen maar lukt niet :frowning:

Ik heb vakantie :ok_woman:ā€ā™€:ok_woman:ā€ā™€:ok_woman:ā€ā™€

3 likes

Het is weer zover, vriendschap verwatert door een relatie. Ik zweer echt op alles dat ik dat nooit ga laten gebeuren als ik een vriend krijg.
Ik vind het zo afgrijselijk en heb al zo vaak aan de ā€œvriendinnenā€ kant gestaan nu. Ik begrijp heel goed hoe verliefdheid voelt want heb het zelf ook meegemaakt, dat ik 24/7 bij iemand wilde zijn, maar mijn vriendinnen zijn me nóg meer waard. Ik heb notabene een reis van een paar duizend euro met ze geboekt.

1 like

Ik heb de serie Friends uitgekeken, wat nu?!?

Ja nu pas.

1 like

Kwam deze advertentie net op Instagram tegen maar kon die hier niet delen. Op YouTube gevonden.

Hoe kan een ā€œā€ā€œinternationaal georienteerdeā€"" universiteit hier óóit mee akkoord zijn gegaan om dit te publiceren als promotiemateriaal?

6 likes

Gewoon weer van voor af aan beginnen😁

1 like

Schaatsen de hele dag op TV is echt wintergevoel ten top

4 likes

Dit ging soepel zie ik

4 likes

Waterijsjes! Verdoofd iets en goed tegen eventuele zwelling!

1 like

Dat er nergens iemand in dit proces heeft gezegd van ā€œheee misschien moeten we dit maar niet doenā€. :thinking:

4 likes