Wat je even kwijt wilt #13

Ah wat slim, thanks voor de tip!!

Haha nee dat zou verraad zijn :tipping_hand_woman:

Nu ik mijn master heb kunnen ophalen wou mijn vader die vergelijken met mijn bachelor maar het supplement is dus zoek. Ik ben nu bang dat ik een groot probleem heb als ik in de toekomst wil werken voor een buitenlands bedrijf ik heb alleen nog het bachelordiploma zelf en alles van mijn master. :confused:

ja precies dit. Walg echt van hem.

1 like

ik haat mezelf zo omdat ik zo slecht ben met whatsapp berichtjes beantwoorden
 het wordt steeds ongemakkelijker hoe langer ik wacht, waarom antwoord ik niet gewoon :mad:

5 likes

Vriendin van mij heeft dat hier in Tilburg laten doen via haar tandarts.

1 like

De vriend van mn huisgenoot komt tussen 22:00 en 22:30, en zij is aan het werk en is ws niet op tijd thuis. Mn andere huisgenoot is weg. Nu vraagt ze of ik de deur open wil doen maar ik slaap meestal al rond die tijd of lig iig al in bed. Ik doe de deur wel open natuurlijk maar ben ziekjes en vind het irritant dat ik nu moet wachten tot hij er is


@Gast Gefeliciteerd met je verjaardag! :balloon::tada: Hopelijk heb je een fijne dag vandaag

Ja dat zou een idee zijn maar ik woon in een appartementencomplex midden in de stad, dus je hebt een sleutel nodig om in het trappenhuis te komen en voor de voordeur. En kan de sleutel nergens verstoppen, woon ook aan een drukke straat. Dus zit niks anders op dan wachten, maar vind t wel irritant :sweat_smile:

1 like

Kun je nuet met je matras voor de deur gaan liggen? En ald hij dan komt hem dwingen om jou met matras en al terug in bed te leggen

14 likes

Wat is dit voor kutdag? Eerst hoor ik dat een collega nog max 7 maanden heeft en nu appt m’n moeder dat ze een vlekje heeft in d’r nek, dat waarschijnlijk een oppervlakkige tumor is (in het gunstigste geval). Maar dat ze nog wel moeten onderzoeken of het niet iets anders is wat wel uit kan zaaien. Ff duimen en bidden voor m’n moeder. Ik zou verloren zijn als ze weg zou vallen

5 likes

Help! Ik wil een sollicitatie versturen, maar nu heb ik wel een achternaam alleen geen geslacht. Dus normaal doe ik mevrouw Jansen of meneer Bakker, maar nu weet ik het geslacht niet! Ik ging er bijna van uit dat het een meneer is, maar dat weet ik helemaal niet? Hoe moet ik dat nu doen? Beste heer/mevrouw Jansen?

Ik heb een vriendin die echt alllllles met zoveel gemak krijgt, dat ik niet blij voor haar kan zijn? Alles. Ze is echt een natural beauty, ze heeft een heel lief karakter, ze heeft een serieuze lieve vriend die gewoon op haar af kwam op het moment dat ze single was, banen worden haar zomaar aangeboden, ze heeft een auto gekregen van haar ouders, ze eet ongezond en is prachtig slank and you fucking name it.
Echt het voorbeeld van: het leven is oneerlijk.

En ze is zo’n lieve vriendin maar ik vind het echt vet moeilijk om daar mee te dealen.

10 likes

Kun je niet research doen op LinkedIn?

Oh, goeie! Heb net gezocht en er is een meneer met die naam, werkend bij die organisatie in een hr-functie dus ik ga er vanuit dat hij het is. Thnx voor de tip!

3 likes

Zou iemand me kunnen helpen? Ik ben op zoek naar een bepaald soort platform boots maar geen idee hoe ik moet googelen (tot nu toe: chunky platform boots en 90s platform boots geprobeerd) en op welke site ik dit soort schoenen vind. Hier een paar voorbeelden van wat ik zoek:

Samenvatting



De onderste komt dicht bij wat ik wil. Ik wil zwarte laarzen met die soort schuine hak en neus van middelmatige lengte/enkellaars. De mooiste vind ik de middenste afbeelding maar die zijn dus blauw en lang
 Dankjewel voor diegene die wil helpen zoeken :inlove:

Ik keek net een paar afleveringen van ‘het mooiste meisje van de klas’ maar wtf is dat voor programma man? Ik heb volgens mij @quantum er al wel eens over zien posten maar ik had het nog nooit gekeken. Maar wat is in godsnaam de moraal van dit programma? Je ziet de mannen: ‘Ja eigenlijk geilden we allemaal op haar maar we durfden nooit actie te ondernemen.’ dan de vrouwen: ‘Ja ik was vriendinnen met haar/ik haatte haar/ en altijd: ik was jaloers op haar.’ En dan uit eindelijk heeft ze iets heel ergs meegemaakt dus zijn we allemaal maar blij dat we niet (met) haar zijn?

24 likes

Het is ook echt geen aov :stuck_out_tongue: die heb je alleen als ondernemer nodig. Het is een hypotheekbeschermer/woonlastenbeschermer. Ik had ‘m bij BNP paribas cardiff en dat was 13 nog iets per maand. Ik verkocht ze zelf van Interpolis via de rabo en dat was vaak voor alleen ao-risico (ww is weggesmeten geld) nog geen 10 pm en 25 per jaar onderhoud.

Kutte is dat je die vaak alleen via een assurantiekantoor oid kan afsluiten

Ja misschien zie ik het wel helemaal verkeerd hoor maar ik snap het verhaal wat ze willen vertellen niet echt.

1 like

Ik kom even reclame maken voor een ander topic. Het is vandaag de laatste dag dat er gestemd mag worden op onze eigen ff top 100! Zou leuk zijn als er nog meer mensen mee stemmen.

8 likes