Wat je even kwijt wilt #13

Thanks voor de updates van je avond, zo heb ik BIJNA het gevoel alsof ik ook op je party ben

Groetjes vanaf de bank onder mijn dekentje en have fun xxxx

6 likes

hahah wow, het zou echt nooit in mij opkomen om seks te hebben in een badkamer van een ander. Zeker als ze zelf in het huis zijn. Hebben zij geen schaamte hahah?

1 like

Wat? Ik kan haar bericht niet vinden

1 like

Ik denk dan ook vooral aan de praktische kant. Is er een los toilet? En zo niet, waar moeten alle gasten dan plassen? Ik zie een rij geïrriteerde mensen voor de badkamer staan en dat er na wat minuten een verwilderd stel naar buiten loopt waar iedereen vies naar kijkt.

3 likes

Misschien zijn er 2 wc’s. En op de badkamer kan je alles ff snel schoonspoelen.

@Krabsalade ik werd net aan iets herrinnerd en ik vind dat ik niet de enige moet zijn. Dus komt tie : Kan de microfoon aan kan de microfoon aan.

7 likes

Weet je waar ze een docu van moeten maken?! Mensen die de postcode loterij winnen. Ik heb nog nooit iemand gezien die iets van 50 miljoen heeft gewonnen.

4 likes

Half 1 ofzo?

1 like

Hoe kijken jullie terug op 2018? Wat waren de hoogtepunten en waar zijn jullie dankbaar voor?

Ik vind dit altijd heel leuk om te lezen!

Krijg je de goedkope slagroombus er wel in zn geheel in?

2 likes

Ik voel me opeens toch wel depressief worden van instastories. Ik zit gewoon thuis met een fles wijn op de bank zonder lui over de vloer. In een hele lelijke outfit.

Oja ik ben mede thuis vanwege mijn hond (niet helemaal waar, ik ben altijd thuis met oud en nieuw) maar het arme beest geeft geen fuck. Ook niet tijdens het uitlaten.

4 likes

ik voel met je mee, zit ook alleen thuis in lelijke outfit maar dan zonder hond.
Ik probeer de insta stories even te vermijden maar verder vermaak ik me eigenlijk prima:)

Heb je verder wel een fijne avond?

1 like

Nou in Sydney vierden ze 2018 nog een keer opnieuw dus eigenlijk loop jij voor op ze :stuck_out_tongue_winking_eye:

Alvast allemaal een prachtig 2019 :heart:

8 likes

Ik verveel me zooooo. Cliënten liggen al sinds 21u op bed en ik moet hier blijven tot 01.00u
Zo stom

1 like

Alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen. Ik ben blij dat ik dit forum ontdekt heb. Ik vind jullie allemaal zo lief en leuk <3

6 likes

Dubbel gevoel vanavond, 2019 brengt mij 2 januari direct al een eerste afspraak met de neuroloog. :cry:
Lichamelijk was 2018 een zwaar jaar, ik kan niets veranderen aan mijn lichaam maar hoop dat 2019 niet nog een grotere domper wordt.

1 like

Zal er vast wat van kunnen zien, maar mag niet naar buiten dus krijg het niet echt mee.

Kerst was ook al stom dit jaar en mijn kind is ziek dus ik wil daar zijn en niet hier mijn tijd zitten verdoen. Bleh stom.

@quantum echt tien met een griffel voor je vriend door de uienoliebol HAHAHAHAHA

2 likes

Happy new year lieve FF’ers! :heart:

9 likes

Volgende party gaan wij als koppel en maken we hun belachelijk byyeeeee

1 like