Wat je even kwijt wilt #13

Ik ben nieuw hier op het forum en voel me alsof ik alleen binnen kom wandelen op een feestje waar ik niemand ken :see_no_evil:

16 likes

Wat doen jullie met die nieuwjaars appjes waarvan je weet dat het zo’n doorstuurbericht is naar 100 mensen en je ook de persoon een jaar niet gesproken hebt? Reageren of negeren?

Ik reageer alleen als ik ook zin heb in een gesprekje met diegene…

1 like

Iemand doe even die gif met die pizza en dat vuur.

Oh welkom op het feest er zijn geen mannen om mee te tongen maar @Zemraluani en ik staan oberal voor open

4 likes

Wie?

Mijn vader stuurt net een appje door over een vlucht van 2018 naar 2019 met aan boord o.a. een salade van succes, een cake van blijdschap en knapperige croutons van knetterende lachsalvo’s… Dit is toch wel het dieptepunt van 2018.

22 likes

Heftig zeg, sterkte!

Heftig! Ik snap dat je hier een knoop van in je maag hebt. Sterkte!

Ik heb er een van dat forum! Valt niet tegen hoor

4 likes

Ik twijfel of ik naar een feestje zal gaan of dat ik lui op de bank blijf liggen

Fuck dat vuurwerk. Ratelbandje voor de deur > kind wakker en in paniek. Nu lig ik met haar in bed. De poes is er maar bij komen liggen. Die vindt kind alleen leuk als ze slaapt ook.

3 likes

Emiel?

4 likes

Jij en die zwerver zonder tanden?

10 likes

die oudejaarsconference is ook om te huilen zeg

3 likes

Ik heb zaterdag een verjaardag, maar ik had geen zin om een cadeautje te halen in de stad dus ik heb het net online besteld en ik heb gekozen om het zaterdah bij haar thuis te laten bezorgen.

Ook omdat ik onze postbode haat. Altijd als die aanbelt vraagt hij of je 30292 andere pakketje van andere mensen kan meenemen en daar heb ik geen zin in. Plus nu is die vriendin zaterdag super erg in de war waar het cadeau vandaan komt en dat vind ik grappig.

Nu ik zo veel lees over die loten heb ik spijt dat ik niks gehaald heb hahah. Vroeg het net ook aan m’n moeder, maar die heeft ook geen loten gehaald. Nu kan ik niet fantaseren over m’n winnend lot:(

1 like

Ik had oliebollen van de hema gekocht en ze smaken zo droog :stuck_out_tongue_closed_eyes:

@anon44204370 @Jauregui

Hahah, daar kan ik wel wat mee:p Trappenhuis vol AliExpresspakketjes.

2 likes

Ik was op een feestje maar ben nu alleen thuis omdat ik griep heb en het echt niet meer trok. Mijn vriend is nog op het feestje omdat ik wel wilde dat hij gewoon leuk oud en nieuw ging vieren. Dit is voor mij de kans om geen groot ding van oud en nieuw te maken. Heb altijd last van FOMO dus nu wil ik dat verminderen door geen groot spektakel te maken van een avond.

Wel beetje moeilijk met al het vuurwerk dat ik nu al hoor. :weary:

1 like

Ja

2 likes