Wat je even kwijt wilt #13

Wij hebben een staatslot kado gegeven, is er gewoon €10.000 op gevallen.

72 likes

:scream::scream:

Woooow. Misschien gierig van mij maar ik zou hopen dat de ontvanger zo blij is dat ie de gever dan ook een klein aandeel zou geven.

1 like

Misschien moet dit in het gierige acties topic.
Maar vooral spijt dat ik het lot niet zelf heb gehouden. Hadden voor ons zelf ook geen lot gekocht dit jaar.:sob:

Weet dit ook alleen maar omdat ik het nummer opgeschreven had, en vanochtend heb gecheckt.
Volgende keer ook maar niet meer doen

16 likes

Wow :scream:
Maar zij/hij heeft dus niets gezegd? Ik zou dat echt niet kunnen haha

1 like

Ik zeg nu net tegen mijn vriend: we geven nooit een Staatslot cadeau, BEGREPEN?!

32 likes

Ooooh wat erg! Diegene heeft niks gezegd nog?

Echt geweldig dit :joy::blush:

Ik ben wel zo ja, maar voor mijn vriend ligt het iets gecompliceerder HELAAS.

De hele tafel is gedekt dus we kunnen niet binnen een uur weg denk ik :sob:

Gewoon een zwangerschapstest kopen dan word je automatisch ongesteld

Als je niet zwanger bent

11 likes

In 2018 ben ik goed bevriend geraakt met iemand en gisteren heb ik met haar in een klein gezelschap oud en nieuw gevierd en het was zo leuk! Spelletjes gespeeld, heel veel gegeten en (minder veel) gedronken en om 2 uur ging ik naar huis. Heerlijk. Nu zit ik nootjes te eten en ik ga zo oliebollen opwarmen die ik gisteren extra had gekocht voor mezelf.

10 likes

Oh wat afschuwelijkkkkkkkkkkk

1 like

Ik heb, naast ontbijt, al een oliebol, appelbeignet en een kersenflap op. Zal ik nog een appelflap opwarmen?

En na hoeveel dagen gaat brood beschimmelen? Dan weet ik of ik het vandaag nog moet eten

6 likes

Neeeee wat zuur!
En dat ze ook nog niks tegen je gezegd hebben erover.
Misschien weten ze het zelf nog niet eens :scream:

2 likes

Ben ik de enige die dit niet zo erg zou vinden? Je geeft het toch cadeau, omdat je een ander een mooi bedrag gunt?

Ik snap ook nooit dat het hoogste doel veel geld moet zijn. En die druk om mee te doen aan al die loterijen🙄

11 likes

Volgens mij is daar niet een vast aantal dagen voor? Ligt aan de omstandigheden lijkt me… gewoon even kijken of het nog goed is

Ik voelde laatst een plekje op mijn rug en ik dacht dat het een nieuwe moedervlek was, dus ik heb mijn vriendin er naar laten kijken. Ze zei dat het een raar bovenkantje had en dat ik er naar zou moeten laten kijken. Ik een afspraak gemaakt. Nu voelde ik vandaag weer en het is aanzienlijk geslonken. Dus volgens mij heb ik een afspraak gemaakt om naar een puistje te laten kijken.

6 likes

Ik gun het mezelf nog meer :rofl:

1 like

Ik had nog zo’n NS upgrade naar de eerste klas en dit is de enige dag dat het mij uitkwam om te gebruiken, maar er zitten in totaal echt drie mensen in de hele trein en in mijn coupé ben ik de enige hahaha. Zit je dan lekker decadent te zijn in de eerste klas in een vrijwel lege trein. Wel veel beenruimte dus dat is chill.

Er zit hier ook een knopje naast elke stoel en ik snap niet waar dat voor is? Heb er echt tien keer op gedrukt maar de stoel bewoog niet en er kwam geen stoelverwarming en er verscheen ook geen butler om mijn bestelling op te nemen. Dus ben wel benieuwd waar dat voor is.
Edit: er is wel net een aantrekkelijk manspersoon ingestapt dus wellicht heb ik de functie van de knop ontdekt.

45 likes

Gisteren echt een gezellige avond gehad met mn vriendin.
Hapjes, kerstfilm, kinderchampagne.

En net ontbeten met cakejes :heart_eyes:

En een stapel boeken meegenomen bij die vriendin, zodat mn zus en ik weer ff vooruit kunnen.

9 likes