Wat je even kwijt wilt #13

Ik heb niet gerookt vannacht en ik ben, stom misschien, maar zo trots. De laatste keer een feestje zonder roken kan ik me niet eens herinneren. Denk sowieso wel 5 jaar terug ofzo? Ik had wel heel erg de neiging, want drankje = sigaret , maar heb me in kunnen houden. (Het hielp om elke keer te denken aan een bekende die aan COPD is overleden, gekke en verdrietige motivatie wel). Het heeft niet voorkomen dat ik alsnog een enorme kater heb vandaag, maar zonder vieze stank om je heen is het toch wat minder erg.

21 likes

Ik heb samen met mijn vriend het beste oud&nieuw van m’n leven gehad. Een grote, warme bubbel van onze liefde. Wat ben ik blij dat we elkaar gevonden hebben.

25 likes

Ik ook :smiling_face_with_three_hearts: we hadden niet eens door dat het al 12 uur was

9 likes

Dat lijkt me dus zo fijn na een lange relatie! :blush: ik ga het niet doen voor minder!

Ondertussen voelen al mijn gewrichten beurs aan en vraag ik me af hoe vaak ik onder mijn fiets heb gelegen vannacht

2 likes

Begrijp nooit hoe mensen comfortabel in de trein allerlei privezaken bespreken over de telefoon. Weet nu alles over Lisa en haar afgelopen one night stands (in detail) en hoe vaak ze moest kotsen vannacht. Vermakelijk is het wel.

5 likes
@ iedereen die het het gegeven staatslot iets kan schelen

Hij belde in de loop van de middag nadat hij het zelf gechekt had. Stelde zelf voor ons een deel te geven en/ of over te maken naar de spaarrekening van de kinderen. We hebben aangegeven dat we dat niet willen. Maar eigenwijs als hij is zal dit laatste waarschijnlijk toch gebeuren. Hij en zijn vriend staan altijd voor ons klaar, vandaar ook als extra’tje een lot gegeven.
Maar toen ik zag dat er ook echt een leuk bedrag op was gevallen was ik toch even in shock.

53 likes

ik heb volgens mij maar 2 posts gedaan in dit topic, ik ga proberen het nieuwe topic te openen over 9 posts misschien voel ik dan wel meer de druk om het bij te houden :monkey:

7 likes

Heel apart inderdaad!!

Heb de hele dag niks ander gedaan dan op de bank gelegen met mijn slapende kat en liggen eten en tv gekeken. Gisteren niks bijzonders gedaan gewoon thuis geweest met mijn ouders. Maar ben zo kapot echt spijt dat ik geen vakantie heb genomen. Gelukkig kon ik toch morgen nog een dagje vrij krijgen.

En ik voel me toch een verkoudheid opkomen, begin mij steeds slechter te voelen. Leuk begin van het jaar

2 likes

Vind het altijd zo grappig als mensen moeten omschrijven maar geen idee hebben wat precies. FE: vriendin moest ‘Dalai Lama’ omschrijven en begon met ‘ehhh klinkt als een gerecht en dan niet met alpaca maar …’. Close.

15 likes

:joy: Geniaal!

Gisteren zelfde spel, zelfde kaart, niet geraden

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.