Wat je even kwijt wilt #13

Als ik kijk via de app dan zie ik geen enkele Appie open? Over welke heb jij het?

Edit: laat maar, ik heb er twee gevonden nu! Mijn postcode werkt niet, Rotterdam ook niet maar als ik Zuidplein intik dan krijg ik wel twee open filialen.

1 like

1 jaar en 9 maanden geleden meldde ik me ziek. Mijn reĂŻntegratie werd tegengewerkt, daarna werd ik eruit gewerkt en vervolgens heb ik 7 maanden gesolliciteerd. En morgen begin ik met mijn nieuwe baan!

Feest! En spannend! Ik heb uiteindelijk een hele goede baan gevonden in een gezonde omgeving. Maar jongens, het is wel even een momentje hoor!

102 likes

Wat goed en spannend! Veel succes :four_leaf_clover:

1 like

Ik ben zo dronken geworden vannacht, terwijl ik op stap was met mijn nieuwe vriend en die groep. Pf hij heeft me denk ik wel 3x op moeten rapen toen we naar huis fietsten en ik heb overgegeven. Oke tot zover deze nieuwe vriend, als ik hem was rende ik heel snel heel ver weg

1 like

Degenen waarvan ik had gehoopt een reactie op mijn nieuwjaars wensen te krijgen negeren me keihard. Dit jaar begint al goed

Gelukkig nieuwjaar :clinking_glasses:
Vanaf nu 2 weken studeren voor tentamens :-1:

1 like

Als mijn schoonouders bij ons langs komen dan gaan ze na een uur weer want “we moeten nog een stukje rijden” (het is 25min ofzo, dus zó ver is het niet), maar als wij daar naar toe gaan (lees: moeten), dan moeten we er stipt afgesproken tijd zijn en als ze ons uitnodigen om op de koffie te komen ‘s middags dan worden ze boos als we niet blijven eten. Ik heb daar helemaal geen zin in, wil na een uur ook weer naar huis. :rage:

3 likes

Pfff volgend jaar blijf ik echt thuis. Heb zooon kater en het was wel leuk maar niet heel bijzonder. Ja volgend jaar blijf ik lekker op mn bank zitten

1 like

@Krabsalade je hebt een aanbidder: @fiooltjes

8 likes

Een van mijn beste vriendinnen gaat door een hele moeilijke periode en ik weet gewoon niet wat ik tegen haar moet zeggen
 ik zeg natuurlijk dat ik er voor haar ben, dat ik er vertrouwen in heb dat ze hier sterker uit komt en ik praat dagelijks met haar, maar ik voel me zo waardeloos als het aankomt op advies geven en inhoudelijke dingen tegen haar zeggen

1 like

Hier nog een die flink brak is. Maar het was vannacht echt leuker dan ik had verwacht dat het zou zijn. Nu luisteren naar vriends gesnurk en straks lekker simsen op de grote tv want hij heeft de sims 4 gekocht voor op de playstation en omg ik kan zo van dat spel genieten ik ga een sick huis bouwen waar ik waarschijnlijk de hele dag over ga doen love it en love hem :heart_eyes:

4 likes

De hond thuis is doof en blind aan het worden dus als je binnenkomt herkent hij je niet. Gisteravond ook niet, tot het moment waar op hij aan je snuffelt en je geur herkent. Dan wordt hij helemaal wild en blij, zo lief :heart_eyes:

17 likes

Dit klinkt aanstekelijk leuk haha, veel plezier alvast!

Goed voornemen voor 2019 om gewoon te doen wat je zelf wilt doen, niet wat je schoonmoeder wilt :slight_smile: Helemaal als ze zelf het tegenovergestelde doet van wat ze van jullie verlangt.

Wat fijn! Hou die hoop vast, want het komt echt goed.

Alles waar ik heel bang voor was toen ik me ziekmeldde, is gebeurd: Tegenwerkende arbo, verstoorde arbeidsrelatie, baan verliezen, inkomensval, niet makkelijk aan een nieuwe baan komen.

Het is echt pittig geweest de afgelopen periode met de ene na de andere uitdaging. Maar het is allemaal goed gekomen. Beter zelfs! Ik heb hierdoor persoonlijk zo’n groei doorgemaakt en ik sta er nu zoveel beter voor.

Hou vol, het komt echt goed! Als je er middenin zit, weet je nog niet hoe en dat hoef je ook nog niet te bedenken. Gewoon stapje voor stapje verder en ineens ben je er dan!

6 likes

Uurtje is toch voldoende? Jullie moeten tenslotte ook nog een stuk rijden.

4 likes

Jazeker ga jij die vinden! En als je ooit wilt sparren of tips wilt, dan mag je me altijd DM’en! Ik heb loopbaanbegeleiding gehad en het solliciteren vrij grondig aangepakt. Heb zelf ook dingen afgewezen en veel geleerd over die processen. Dus als je een keer wilt dat iemand meedenkt, weet je me te vinden!

2 likes

Ik heb van die schreeuwerige voicememo’s ontvangen met “whoeeee whaaa yoeee aaaahahaa!” van 30+ers.

2 likes

Volgens mij zijn er heel veel open van 12-17. Alleen staat het niet op de site. Net als bij mij op de hoek

1 like

Hier zeur ik ook altijd over tegen mijn vriend. Links handige spullen zijn duurder en ik vind het echt stom.