Wat je even kwijt wilt #13

Nee, maar het wordt wel problematisch als iemand een jaarvoorraad Ben & Jerry’s wint. @flwhrs Want dat is te delen inderdaad.

1 like

Ik denk dat zolang iemand iets anders dan geld wint het niet problematisch wordt, mensen verwachten volgens mij alleen iets zodra er geld in het spel is. Wat ik heel raar vind trouwens dat mensen dan iets van je verwachten.

Ziet er naar uit dat ik al mijn oliebolwafels en bueno taart in mn eentje moet opeten want serieus niemand wil er iets van?
Nja dan het jaar maar beginnen met 10 kilo meer…

2 likes

Zou jij je dan bezwaard voelen om dat geld te houden? Kijk ik vind met een lot dat je krijgt en je wint daarmee een groot bedrag dan zou ik mij echt heel lullig voelen tegenover de gever. Daarom zou ik het wel delen, maar als ik zelf mijn lot koop en daarmee win ja dan fuck de rest.

Je hebt ook aanbrengbonussen als je medewerker binnen haalt en dat gaat dik in de duizenden euro’s zitten, vinden jullie dat je dat ook niet deelt dan of gierig als je tegen die persoon zegt we delen de aanbrengbonus?

1 like

Die mensen zijn niet goed wijs.

5 likes

Huh hoezo willen ze niks dan? :neutral_face: Ik zou 't wel weten hoor. :drooling_face:

2 likes

Het is dat ik al ongeveer 7 oliebollen heb gegeten anders had ik je graag geholpen!

1 like

Dit klinkt ZO lekker! Ze zijn gek dat ze niks willen!

1 like

Ik had niet gedacht dat achter het cadeau geven van een staatslot nog zo’n filosofie zou zitten. Denk ook dat veel mensen daar niet over nadenken als ze het geven. Je geeft toch niet een lot in de hoop dat iemand niks of weinig wint, maar als er een groot geldbedrag op valt wordt het toch wel moeilijk om blij voor iemand te zijn.
Ik denk dat @Hyde ook wel gelijk heeft over het winnen van de loterij als je zelf een lot hebt gekocht! Mensen hebben daar altijd een oordeel over. Of je het wel of niet zou verdienen. Wat je vervolgens met dat geld doet. Of je deelt in de winst met anderen. Veel geld winnen geeft denk ik heel veel gedoe.
Dat is ook waar de Postcode Loterij zo mooi op inspeelt. Mensen kunnen het niet hebben als de buren wel winnen en zij niet. En wat als je verhuist en de oude postcode wint? Nog maar een extra lot nemen. Geweldig verdienmodel.

7 likes

Ik ben even de mensen van de frietzaak gelukkig nieuwjaar wensen… en misschien iets halen.

( De man van de frietzaak keek me een beetje gek aan. Waardoor ik dacht oh fuck het is toch wel nieuwjaar?)

12 likes

Zitten nog vol van de oliebollen van vannacht zeggen ze. Zijn inderdaad niet zo goed wijs haha. Mja des te meer heb ik. Tis nog lang eer het zomer is dus die bikini body komt na januari wel…2019 of 2020

3 likes

Ik zou gewoon nooit een lot of iets cadeau geven, al gun ik het iemand nog zo erg: ik gun het mezelf het meest. Zou er ook niet mee kunnen leven als iemand dan met ‘mijn’ lot veel geld wint. #greedyasshole

6 likes

Haha ja, ik zou het ook lekker zelf houden. Je gaat mij echt geen cadeau met voorwaarden geven hoor. Je kunt een bedankkaartje krijgen.

14 likes

Huh jij als gever had dat geëist? :stuck_out_tongue: vind ik raar

4 likes

Er is zo’n jongen waar ik een lastige geschiedenis (ik vind/vond hem leuk, hij mij niet. Wil wel seks maar de rest niet) mee heb en wij praten alleen via Snapchat, voor de rest hebben elkaar geblokkeerd en nummers van elkaar hebben we niet meer. Nu wil ik Snap verwijderen en twijfel of ik het mee moet delen aan hem of hem gewoon moet verwijderen, zonder wat te zeggen. Hij is wel actief (stalkerme houdt het in de gaten en wil eigenlijk ook gwn bericht van hem), maar ja he, wil ook weer niet op een zeikerd lijken.

Hoe eerlijk mag het antwoord zijn?

1 like

Heel eerlijk

Je wilt alleen een bericht sturen omdat je een reactie wilt. Maar die gaat nooit bevredigend zijn want hij is niet op die manier geinteresseerd. Dus ik zou niks sturen.

21 likes

Denk dat ik dadelijk lekker naar de snackbar ga, zuurvlees of sate en kipfingers or bami hmmmm
Voornemens my ass, ik let binnenkort wel weer op mijn eten maar niet omdat het 1 januari is

Welke snack nemen jullie altijd? Nog inspi?

Je hebt helemaal gelijk. Dus hoppa ik ga het nu verwijderen en dit hoofdstuk na 5 jaar ook afsluiten

28 likes