Wat je even kwijt wilt #13

Lief dat je het vraag! Helemaal goed gelukkig, wel wat geschrokken omdat het zo ontzettend dichtbij was, maar verder gaat het goed, ze is deze week ook jarig dus dan zie ik haar nog eventjes dus dat komt allemaal helemaal priem :blush:

1 like

Maar bij de staatsloterij maakt het toch totaal niet uit of je iets verdiend of niet? Omdat jij harder werkt heb je niet meer recht op een grote geldprijs. We willen graag dat zulke dingen eerlijk verlopen, maar zo werkt het niet, dus moet je het ook niet verwachten… maar ik snap dat je je een slechte verliezer voelt, want zo kan het voor jou misschien voelen, maar het enige wat telt in deze wedstrijd is hoeveel loten je hebt :stuck_out_tongue:

Ik hoop niet dat je je aangevallen voelt, maar we het lijkt wel alsof veel geld een soort hoger doel is en dat je maar mee moet doen met loterijen, want je moet wel naar dat doel streven

1 like

Ik wist dat deze reactie zou komen haha. Maar er was net een poll. Met hoeveel je zou geven ofzo.

Nog maar een paar uur en dan is het wel klaar met al die rete irritante jaar throwbacks op instagram toch?

5 likes

Wacht even

Je gaf een kado met een voorwaarde erbij? Het is toch niet eerlijk zullen we alles delen, het is een kado. Persoonlijk vind ik dat echt opperskeer om dat bij het geven te zeggen, zou voor mij als ontvanger alle lol er af halen.

33 likes

Gelukkig! Alvast gefeliciteerd :slight_smile:

1 like

Ik ben toch gezwicht, heb een kortingscode voor 25% gevonden voor Dominos op je gehele bestelling :sunglasses:. Gelukkig heb ik al gezond eten voor morgen.

Veel pizzaplezier in 2019 forummers --> 42356

16 likes

Of een VVV-bon :face_vomiting:

4 likes

Ik snap wat je bedoelt, want het wordt idd niet letterlijk gezegd.

Maar ik vind zeker wel dat er ‘gepusht’ wordt om ook maar mee te doen met de loterij. Gisteren begon mijn moeder er zelfs nog over.

Mijn collega zei altijd:
Niks gezondheid, haal maar een dweil!

4 likes

Ja als je iemand haat hahaha, mensen die in 2007 een VVV bon hebben gekregen lopen volgens de legende nog steeds rond in een winkelcentrum, zoekende naar een winkel die ze accepteert.

26 likes

Thanks, dat is wat ik bedoelde inderdaad.

Specifiek in de situatie waar mijn zus momenteel in zit (scheiding en verhuizing) zou ik het haar bijvoorbeeld heel erg gegund hebben, maar dat verandert niet dat ik het mezelf óok gun. En met anderen zou ik datzelfde hebben: je gunt het ze wel, maar jezelf vooral ook en over het algemeen genomen niet eens per se meer dan de ander. Ik ben denk ik meer een Oprah die aan iedereen een koelkast, een auto en een vakantie naar de Bahama’s uitdeelt. insert gifje Allemaal van hetzelfde profiteren is leuker.

1 like

Nou volgens mij gaat niemand je scheef aankijken als je zelf die lot hebt gekocht toch.

Dat is niet hetzelfde, met zo’n kalender weet je toch al van tevoren wat erin zit? :stuck_out_tongue:

2 likes

Tjah, ik weet gewoon dat ik ontzettend zou balen als iemand 5000 ofzo wint aan een lot wat ik heb gegeven. Ik vind dat niet gierig ofzo, bedoel ze mogen toch gewoon de helft hebben en vind dan niet dar wat ik zeg onredelijk is ofzo.

Ik zou hetzelfde gedaan hebben als het mij overkwam en overigens toen we dit zeiden reageerde niemand raar ofzo maar juist heel enthousiast van jaaa we gaan zeker winnen enz.

1 like

Ik heb van thuis uit meegekregen:
Als je iets geeft IS HET NIET MEER VAN JOU.
Dus wat de ander er ook mee doet, geen commentaar.

32 likes

Ik ben vannacht nuchter naar een feestje geweest en dat was een van de beste beslissingen van de laatste tijd

7 likes

Mijn zwager had een paar jaar geleden een mini cooper gewonnen met zo een Oudejaarslot. Dan verwacht toch ook niemand dat hij die auto moet afstaan?

Als ik iemand een lot cadeau geef zou ik echt niet verwachten dat die gene mij iets geeft als diegene wat wint. Zou het ook best raar vinden als dat andersom van mij wordt verwacht.

5 likes

Maar dat is toch anders dat valt ook niet te delen.