Wat je even kwijt wilt #13

Haha ja he! Het liefst wil ik de hele collectie :frowning:

1 like

Ik ging even op Pinterest kijken en daar zie ik zoooveel zwarte jumpsuits gecombineerd met sneakers, dus dat is ook altijd nog een optie.

Dit zijn misschien niet helemaal goede voorbeeldjes, maar voor een idee:

1 like

The christmas chronicles was zoooo leuk. Die heb ik gekeken met mijn date en hij vond jet ook super leukā˜ŗļø

3 likes

Ik vind de bovenste combi heel leuk!

1 like

Ben zoā€™n best auditions of the voice aan het kijken en kan die man zā€™n mond ook gewoon een keer houden? Ik kan het al niet op tv kijken omdat iedereen ZO schijtirritant is, maar nu kan ik zelfs niet gewoon van de filmpjes genieten.

Ik denk ook dat ik bloedchagerijnig zou kijken als ik ooit met iemand mee zou gaan. Zouden echt memes van me gemaakt kunnen worden.

1 like

Als het van een wastafel oid is kun je eronder de zwanenhals losmaken, dan kun je je oorbel eruit vissen!

1 like

Nounou, ik denk dat ik mā€™n huisgenoot de vaatwas hoor uitruimenā€¦ :open_mouth:

1 like

Juist cool met sneakers! Ik zie vaak meiden met zwarte flared broeken in combinatie met witte sneakers. Waar is de jumpsuit van trouwens? Die is echt mooi.

Van loavies! #nospon #noblogger @Evi-lena
Heb hem besteld btw :stuck_out_tongue:

1 like

Jongensssss ik heb net besloten Ć©cht af te gaan vallen. Ik kan het topic over afvallen ed alleen echt niet vinden. Kan iemand me helpen?

Strak in je kerstpak of het fitness topic

1 like

Ik kan die eerste gewoon echt niet vinden. Snap dā€™r niks vanā€¦

Die is dan members only denk ik. Dan moet je minimaal 50 posts hebben voor je die ziet

Ik geniet echt van The Roast!

1 like

Ik heb eindelijk de Frekkel reclame gekeken op youtube. Heb me kapot gelachen om de comments.

2 likes

Hmm, volgens mij zit ik daar wel al aan. Ik zal eens kijken. Dankjewel in ieder geval!

Jaaa wat de fack. Hij moest huilen en zij heel droog het is koudā€¦

1 like

Doe ik ook, air max onder mn trouwjurk. Ik draag altijd air max, dus iedereen verwacht het nu al. En nu jurk is zo lang dat je het niet ziet, tenzij ik dat wil (en dus jurk omhoog doe).
Onder die jumpsuit zijn stan smith of fila disruptor leuk denk ik. Of nike m2k tekno

3 likes

Zoals het hoort dus.

Ben nog helemaal niet klaar voor kerst, eerst deze week zien te overleven en dan ga ik maar snel nadenken over eventuele cadeautjes etc help