Wat je even kwijt wilt #13

Deze reclame:

Had over ons kunnen gaan :open_mouth:

7 likes

Ik moet nog steeds lachen om mezelf. Ik moest gister avond bij het eten huilen omdat de fles curry op was :joy::joy:. Ik ben ongesteld dus ik geef mijn hormononen maar de schuld, want ik heb geen idee waar dat op sloeg. Het ging ook echt zo zielig, ik zei tegen mijn vriend ā€˜m’n curry is op’ en toen kreeg ik tranen in m’n ogen. Echt belachelijk dit. Mijn vriend moest ook heel hard lachen. Was wel een gevalletje ā€˜had je bij moeten zijn’ denk ik maar oke.

29 likes

Mijn Google gaat de hele tijd over in Fries? Ga weg met je ofbyldings :frowning_face:

8 likes

Hahhaa ik ook! Het ging er een paar dagen geleden nog over in het ergernissentopic. Kletsvragen :sob:

Oke in het impopulaire meningentopic had @Pantalones het erover dat mensen vaak niet kunnen zien of een baby een jongen of een meisje is. Nu offer ik mijn kinderen graag op een voor een experiment. Ik heb een zoon en een dochter en toevallig een foto van beiden in hetzelfde rompertje. Wie van deze popjes is het meisje?

Baby 1:

of Baby 2:

• Baby 1 is het meisje
  • baby 2 is het meisje

0 stemmers

19 likes

Ik heb een nieuw vest dat mega erg jeukt omdat er wol in zit. In hoeverre helpt het om in de diepvries doen? Anders stuur ik het terug

Vertel! Ik heb op 2 gestemd maar heb geen flauw idee.

2 likes

Ik heb op gevoel op 1 gestemd, maar ik zie het echt niet

Ik heb 1 gestemd. Maar ook meer op gevoel. Wel echt schatjes!

2 likes

Ik heb op baby 1 gestemd maar ik weet het ook niet.

Alle babys lijken op oude dronken mannetjes

41 likes

Ik gok ook foto 1. De ogen komen vrouwelijk op mij over, haha, kan het niet uitleggen.

En? Heb je ze

1 like

Wat stom! En dan zullen er straks wel op ebay staan voor het dubbele van de prijs

Wow gaat behoorlijk gelijk op!
Het was geen strikvraag :wink: zijn wel degelijk twee verschillende babies Haha!
Maar baby nummer 1 is het meisje en nummer twee dus het jongetje!

36 likes

Ik ken ook zo’n vader en die kleed zn baby zo enorm truttig. Met burberry jurkjes en rouches en een strik op de kop en heeft al oorbellen, dat had ze al direct.

1 like

Het dochtertje van mijn zusje is vrij lang kaal geweest. Waardoor mijn zusje zich genoodzaakt voelde om haar ā€œ meisjesachtigā€ te kleden. Jurkjes en roze dus. En nog vroegen mensen of het een jongetje is. Omdat ā€œhetā€ geen haartjes heeft. :woman_facepalming:

Ja pff zo achterlijk!

Haha ik vind het een leuke typefout

2 likes

Ik krijg vandaag een kerstpakket (via een andere forum waar ik ook zit). Zo tof, ben erg benieuwd wat ik krijg. Had me vorig jaar ook opgegeven en toen heb ik ook allemaal leuke en lekkere dingetjes gekregen. :heart:

Samenvatting

Echt een super toffe actie. Mensen kunnen zich opgeven als ontvanger of als gever… En dan worden mensen gekoppeld en krijgen dus sommige mensen een pakket en anderen mensen gaan het juist kopen.

1 like