Wat je even kwijt wilt #13

Zoete aardappels poffen in de magnetron en daarna opensnijden en vullen met cheddar, tomaat, lente ui, avocado, creme fraiche

13 likes

Gele curry met bloemkool

Tomatencurry met kikkererwten

1 like

Dit lijkt me zo heerlijk!

1 like

Jaaa mega chill en cheap en makkelijk, ga t morgen zelf ook weer eens maken

Ik wilde een luchtige film kijken, zette Bridesmaids op en heb de hele film gejankt. Heh.

Ik word zo verdrietig van het feit dat bijna iedereen hier in BE steeds onverdraagzamer begint te worden. Er ontstaat echt zo’n grote splitsing tussen links en rechts en iedereen is constant verwijten naar elkaar aan het gooien. Het brengt echt de lelijke kant van de mens naat boven. De regering kan ook ieder moment vallen aangezien de premier z’n ontslag heeft aangevraagd bij de koning.
Het is zo’n belachelijke situatie.

5 likes

Ik heb me hier vandaag nog schuldig aangemaakt door van dingen twee maten te bestellen :grimacing:

Helemaal akkoord! Ik vind het ook belachelijk.
Er zijn zoveel moeilijker te besturen landen in de wereld en toch lijkt het bij ons een ramp om een stabiele regering te vormen, terwijl de problemen hier toch Ă©cht van het niveau ‘firstworld’ zijn vergeleken met de rest van de wereld


2 likes

Ik kreeg gisteren bij mijn nagelsalon als “kerstcadeau” een nagelvijl. Ik dacht echt “vriendin, ik betaal jou elke maand meer dan genoeg om mijn nagels te doen, denk je dat ik ze dan zelf ga vijlen?” :face_with_raised_eyebrow:

33 likes

Ik ben de laatste tijd zo bang dat als ik ga werken ik nergens meer tijd voor ga hebben en ik zie er echt heel erg tegenop. Hoe was jullie eerste periode full time werken? Ik voel me er echt verdrietig door

2 likes

Het is gewoon even heel erg zwaar die eerste maand: het ritme, alles wat je nieuw moet leren, iedereen die je ontmoet. Maar daarna kom je in een routine en kan je op sommige dagen bijna op automatische piloot je werk doen (uiteraard afhankelijk van het type job) en lukt het zelfs na een avondje doordeweeks uitgaan of een slechte nacht, geen zorgen, je leven komt terug, het is alleen even doorzetten die eerste weken


4 likes

Ik was vanmiddag in de stad en ik zag een bejaarde vrouw vallen. Ik was als eerste bij haar en er stopte ook een (ongeveer) 13 jarig knulletje. Samen hebben we haar geholpen met opstaan: na een minuutje bijkomen vertelde ze me dat ze gelukkig nergens last van. Ik gaf de jongen een complimentje omdat hij goed gehandeld had - zijn vrienden stonden op een paar meter afstand te kijken. Ik loop op een gegeven moment door en toen kwamen die jongens langs gefiets. Ik besefte me pas nadat ze verderop waren dat die vrienden hem dus keihard aan het uitlachen waren
 En dat maakt me nu nog zo boos/verdrietig


17 likes

Nee het zijn meestal maar vlagen die half naar boven komen. Als me iets te binnen schiet zal ik de volgende keer plaatsen!

1 like

Ik heb echt weer zin om lekker mee te janken met de all you need is love kerstspecial.

3 likes

Ik heb afgelopen jaar fulltime gewerkt, toen tijdje thuis gezeten, toen paar maanden parttime gewerkt, nu weer fulltime. En ik merk juist aan mezelf dat ik nu weer veel meer puf heb voor sociale dingen enzo, dat ik meer ondernemend ben. Hopelijk levert het bij jou juist ook meer energie op! Oh en ik geniet ook meer van niets doen. En het is inderdaad een kwestie van wennen en routine vinden.

1 like

Ik kan niet slapen :roll_eyes:
Misschien kwam het doordat ik trek had. Net nog eieren staan bakken

Draai je je nachtdiensten alleen?
Nog even en je bent weet klaar gelukkig!

Vandaag ben ik vrij, dus ik ging gisteren laat slapen na mijn avonddienst. Word ik half 6 wakker, wtf lijf! Denk dat ik op de bank ga liggen met een slappe film en dan hopelijk weer in slaap vallen.

Ik heb echt zo’n zin in pasta pesto dat ik dat nu al sta te maken wtf.

16 likes

Wel even updaten over je enge geluiden hoor, vooral dat je weer safe thuis bent.

1 like

Oh dat is wel heel naar, misschien in een overleg bespreken dat jullie een bordje ophangen dat de deur niet open gedaan wordt?