Wat je even kwijt wilt #13

Ik krijg dit jaar voor het eerst een 13e maand, dus zat al vol spanning op mn loonstrook te wachten. Nu is die er en blijkt dat ik ook nog voor een deel van het jaar vakantiegeld krijg.1,5x zoveel extra geld als wat ik had verwacht :tada::tada:

7 likes

:scream:

oh who cares, scheikunde :rolleyes: potato potato

4 likes

als ik er goed in was vond ik het wel cool hoor, trouwens, scheikunde. geen scheikundeshaming maar zelfspot.

1 like

De jurk waar ik al zo lang op zat te azen, komt vandaag eindelijk! Nu hopen dat ie niet tegenvalt, haha!

Ik heb een paar oefeningen gekregen die in wisselende mate werken.

Met je schouders, armen hangend naar achteren rollen. Af en toe met je armen maar zwaaien van voor naar achter voor doorbloeding. Voor je nek: armen gestrekt (naar de zijkant) 1 handpalm naar boven, eentje naar beneden. En dan terwijl je je nek draait om naar je hand te kijken did hand naaf boven draaien (en dus de ander weer naar beneden). Dus pas x links rechts kijken, terwijl je telkens je palmen draait. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is.

1 like

Ik ga straks mijn broer verrassen die aankomt op Schiphol, voor Kerst. Hij woont in het buitenland en heb 'm zo gemist. Hij én m’n moeder weten het niet dus vind het echt helemaal leuk :blush:

28 likes

Net een klant aan de telefoon: “appelstaartje” :slightly_smiling_face:

25 likes

Als je een beetje op mij lijkt zou ik niet gelijk 4x per week als doel stellen. Ik doe dat namelijk ook altijd en dan raak ik gedemotiveerd omdat ik het niet volhoud en stop ik maar helemaal. Vooral als je van niet sporten opeens naar 4x gaat. Ik heb me eerst voorgenomen 2x per week (en extra is mooi meegenomen) en als je het een tijd volhoudt kun je opbouwen. Ik doe nu standaard 3x en meer is mooi meegenomen. Voor mij werkt dat persoonlijk omdat ik er een positiever gevoel bij houd. Als ik 3x ga terwijl ik vind dat ik 4x had moeten gaan vind ik het nog niet goed en demotiveert het, terwijl als ik 3x ga terwijl ik 2x moet voel ik me wel goed omdat ik iets extra’s heb gedaan en goed bezig ben en dat motiveert me weer terwijl het per saldo hetzelfde is natuurlijk. Maar voor mij was het gevoelsmatig veel makkelijker.

4 likes

Had me voorgenomen de helft te sparen en de helft te spenden. Nu komt er bij allebei de helften dus nog wat geld bij haha! Voor het ‘spend’ deel krijg ik sowieso nog een creditcard rekening en verder ff kijken wat ik ga halen. Is wel leuk om iets bijzonders te kopen :grin:

Ik heb een nieuwe OV chipkaart en nu is mijn ‘pasfoto’ iets donkerder en (vooral) kleiner uitgevallen dan ik had verwacht. Ik hoop niet dat ik daar gedoe mee krijg.

1 like

Ik heb een foto op mijn ov kaart van zo’n 13 jaar geleden (geen grap). Ben volgens mij iets van 11/12 op die foto. Ik krijg mijn kaart steeds automatisch opgestuurd, dus heb hem nooit hoeven veranderen. Maar nog nooit problemen mee gehad, als je er maar een beetje herkenbaar in bent haha

2 likes

@California en @Denna
Ah fijn, dan zal het wel meevallen. Het is een business card voor werk, waardoor ik me extra stom voelde dat ik mijn foto niet goed genoeg heb bijgesneden. Maar goed er staat ook mijn naam etc. op, dus bij twijfel zou ik me indien nodig kunnen legitimeren, lijkt me.

2 likes

M’n radiatoren werden maar voor de helft warm en nu heb ik ze ontlucht en de cv ketel bijgevuld. En nu werkt alles weer goed. Voel me echt technisch ook al is het helemaal geen indrukwekkend klusje haha.

13 likes

Ik weet niet of je al iets gebruikte bij het masseren, maar bij mij werkt lang inmasseren met tijgerbalsem heel goed met dit soort dingen.

1 like

Ik heb op mijn foto gif groene ogen hahah

1 like

Good luck! Krijgen wij het resultaat te zien :smirk:

1 like

Ik weet niet maar wat het was met die babys maar kan iemand even zeggen dat het baby 2 was. Dan heb ik namelijk goed gegokt

Ik heb altijd dingen die ik wil en nu moet ik een verlanglijstje maken en heb ik géén idee wat ik wil, typisch :roll_eyes:.

Ik heb dat autoparfum ook en nu moet ik ook lachen :smile:

1 like