Wat je even kwijt wilt #13

Eerste avond met m’n elektrische deken :heart:

5 likes

Ik heb mijn oude telefoon in gebruik omdat mijn huidige weg is ter reparatie en er staan nog fotos van twee jaar geleden op en holy shit ik was best slank, scheelt zeker 10kg en ik zie er ook zoveel zelfverzekerder uit en nu wil ik weer gaan sporten en afvallen. Maar eerst even mijn pizza opeten die zo wordt bezorgd hehee

10 likes

image
Is dit niet een contaminatie?
Medisch directeur OF geneesheer- directeur? Of is dit echt een benaming? :flushed:

Ik twijfel of ik nog naar de supermarkt ga voor snacks en zo ja wat voor snacks dan. Of nog langs de maccie…

M’n pyjama heeft op de vloerverwarming gelegen, win.

11 likes

Élke keer als ik de kerstreclame van de Plus zie krijg ik kippenvel en een brok in mijn keel. Je zou toch denken dat dat na een keer of 20 wel zou minderen maar nee hoor. Blijf er een beetje verdrietig van worden.

4 likes

heeft iemand toevallig interesse in deze shampoo en conditioner van Matrix? Ik mag het zelf niet meer gebruiken.

Ik ga een good old kerstkaartje sturen naar vrienden waarmee het contact enorm verwaterd is de laatste paar maanden door wat conflict. Hopelijk kom ik niet stom over, maar vinden ze het juist een leuk gebaar…

12 likes

… of allebei

1 like

Ik heb die reclame zeker 10 keer moeten zien voor ik 'm snapte
En nu moet ik vrijwel elke keer een traan laten, het is niet eens meer een brok in m’n keel, maar gewoon een volwaardige traan door een reclame van 20 seconden? :sob:

2 likes

Oh ja he. Omdat ik nu het verheel erachter weet is het al vanaf seconde drama ipv dat je er pas aan het einde achter komt dat moeder/oma dood is

Omg ik kom er nu dus achter dat die moeder dood is???

3 likes

Ik kijk er echt uit naar het moment dat ik uitwonende kinderen heb en een kerstpakket voor ze kan samenstellen haha, lijkt me zo leuk

3 likes

Waarom gaat het weekend zo snel voorbij

2 likes

Ik denk dat ik de eerste keren dat ik de reclame zag steeds het moment miste dat ze “verdween” uit de keuken, want ik zat me steeds af te vragen naar wiens graf ze nou toch gingen en wat dat toevoegde? Maar ja, heel mooi en zielig idd

1 like

O god sorry ja :sob:

Nee joh, gewoon lekker gaan!

1 like

Ja zag al wel dat ze hier in de buurt ook weer gaan touren! Album ga ik even checken, bedankt voor de tip! :grinning:

1 like

Jammer dat je zo ver weg woont, ik zou graag met je meegaan! Ben dol op schaatsen :heart_eyes:

Heb 'm ook maar opgezocht en die van de Staatsloterij er achteraan gekeken. Nou, ik ga jankend naar bed zo!