Wat je even kwijt wilt #13

De lichtjes in mijn kerstboompje gingen net uit zichzelf aan, wtf?! Ik heb gewoon zo’n simpel lichtsnoer dat op batterijen werkt, met wat verschillende knipperstanden. Kan iemand dit verklaren?

Ik had maandag besteld en dat is vandaag geleverd, dus met een beetje geluk kan dat van jou op maandag geleverd worden. Blijft wel spannend dan, maar het duurt dus niet per se echt 7 dagen, was ik ook wel blij mee! In de bevestiging stond namelijk een verwachte leverdatum van de 27e.

7 likes

Of het was die dinosaurus uit mn Secret Santa-pakketje

2 likes

The Shawshank Redemption! Is echt prachtig, krijgt een 9.3 op IMDB (Internet Movie Database)

2 likes

Zit er misschien een timer stand op? Ik had dit laatst ook, schrok me kapot maar bleek een timer op te zitten die vanzelf aan en uitgaat om een bepaalde tijd

Ja misschien? Maar ik kan niets instellen. Het is echt gewoon een doosje voor batterijtjes met een knopje erop…

Oh wat chill! Dat geeft hoop, thanks :grin:

1 like

Oh jongens ik heb me vandaag 3 slagen in de rondte gewerkt maar álles is af en ik ga NU mn out of office aanzetten. HALLO 2 WEKEN VAKANTIE omg yes ben zo gelukkig nu :tada:

23 likes

Waarom post je eigenlijk niet in het verkooptopic? Denk dat daar meer mensen op “geabbonneerd” zijn en het sneller zien!

The green mile

2 likes

Net telefonisch mijn bejaarde vader die fucking niets begrijpt van technologie proberen helpen met een computerprobleem. Ik werd steeds chagrijniger hoe langer we belden en nu voel ik me een bitch omdat ik zo deed, maar het is zo immens frustrerend dat hij de simpelste dingen zelfs niet onthoudt of verstaat.

1 like

Ik zit in de trein en er zit een stelletje hier waarbij het meisje lowkey aan stressen is omdat dr vriend in zn afgeragde kloffie is ingestapt en zij heel mooi opgedoft voor een feestje :joy:

“Maar je trekt toch wel straks een jasje eroverheen?!?”

Arme meid :frowning:

9 likes

Ik heb kerstdiner op stage, bij de kleuters. Ze zingen oh denneboom en ik kan het niet aan, ze zijn zo cute.

29 likes

Ik ben zo trots, niet alleen ok dat mijn vriendin gewoon maar een 9,5 ponder na een onverwachtser keizersnede heeft, maar ook eindelijk eens eerlijk zeg dat de pijn afschuwelijk was en niet voor te stellen. Daar hou ik van! Niet dat ze heeft geleden natuurlijk. Zeker niet, die gedachte vind ik echt heel erg kut. Maar dat ze er lekker eerlijk en open over is. Wat een rollercoaster.

12 likes

Ja ik zat ook al te denken dat het zoiets kan zijn! Hij gaat ook automatisch uit namelijk. Maar waar en hoe ze dat hebben ingebouwd en waarom ik er pas na 3 jaar achter kom: geen idee.

2 likes

M’n kerstpakket is zo zwaar dat ik 'm amper kan tillen
Ik moet sowieso met de metro naar huis in plaats van met de fiets :open_mouth:

2 likes

Ik ben geselecteerd voor een studiereis en nu zit ik te stressen omdat ik eigenlijk had verwacht dat ik niet door zou gaan :joy:

4 likes

Wie zocht de takkie kersttrui?
Ik heb een XL gevonden
Ik kan nog herinneren dat iemand deze zocht…

Oh ja @Kameleon haha

1 like

Jongens, de tranen biggelen over mijn wangen. Wat een lieve video is dit.

1 like