Wat je even kwijt wilt #13

Ik heb echt precies dezelfde situatie nu maar dan met mijn moeder. Iedereen begrijpt wel heel goed dat plannen maken nu niet lukt, en zelf heb ik het idee van de feestdagen ook een beetje losgelaten, helpt wel heel erg moet ik zeggen.

Wat rot van je vriend. Kunnen jullie samen af en toe iets lekker afleidends doen? Ik voelde me eerst heel schuldig dat ik er niet fulltime mee bezig ben en het soms even ‘parkeer’, maar is echt de enige manier om zelf een beetje in de running te blijven. Mijn moeder zei overigens dat zij en mijn vader dat ook heel bewust doen (flauwe serie kijken die ze grappig vinden, tripje naar IKEA of uit lunchen).

Sterkte, het is echt heel erg rot. Hoop op snel duidelijkheid /‘goed’ nieuws voor jullie. Weet trouwens zeker dat je vriend heel blij is met je en je kunt ook niet alles voor hem wegnemen, geen zorgen maken dat dat niet lukt, jullie moeten hier toch doorheen jammer genoeg.

Dankjewel… iets afleidends doen is lastig omdat hij er fysiek zoveel last van heeft. Maar ik ga kijken of hij misschien wel trek heeft om naar de bios te gaan ofzo.

Morgen is er weer een nieuw moment waarop er duidelijkheid kan komen. Ik hoop het zo, want het voelt alsof we nergens meer grip op hebben.

Jij iig ook heel veel sterkte. Wat een narigheid allemaal :frowning_face:

Yess kaartjes voor Ariana Grande in the pocket :tada:

9 likes

Ah ja, snap ik heel goed. Ik duim voor jullie.

1 like

Jeetje als ik er goed uit wil zien ergens moet ik een heel glam team meenemen naar de plek waar ik heen wil. Nu zit mn haar thuis leuk maar als ik ergens aan kom dan zit het ontploft of verzopen…

Ik dacht al dat iemand daar iets over ging zeggen en ik bedoel daar niks mee, gewoon omdat je dat in andere culturen vaak ziet dat ze veel met de familie samen zijn en ook in de kapperszaak dus met zijn allen en je dat bij een hollandse familie niet zo heel snel ziet

Oke had niet gezien dat ik nog maar 27 procent batterij had voor de rest van de dag… ( moet tot 9 uur he kak)

Ik heb de toffeenut laatst ook gekocht, zo lekker om thuis te maken! Nooit meer speciaal naar Starbucks als ik er zin in heb haha

1 like

Twee tosti’s gehad en ik heb nog steeds trek. :see_no_evil: Koekjes op mijn bureau kijken me wel erg verleidelijk aan.

Ik had boxers gekocht voor mijn vriend maar zag thuis pas dat ik de verkeerde maat had (zat nog in de verpakking) dus ik ging er gister mee terug maar hadden helaas geen maatje groter. Ik kon het wel ruilen maar zou dan een tegoedbon krijgen (ik wilde dan liever m’n geld terug maar dat kon niet) of wachten of het eventueel morgen bij de vracht zou zitten. Ik net weer terug en ze hadden het niet en ineens kan ik wel m’n geld terugkrijgen ipv een tegoedbon :’)

Wat fijn zeg!! Lekker genieten met z’n allen! <3

1 like

Wat een fijn berichtje zeg, het is jullie gegund! <3

1 like

Je moet ze allemaal recenseren voor ons! :smiley:

1 like

Pfff m’n schoonvader zou doorgeven wat hij wou hebben voor kerst vorige week maar ik had nog niks gehoord dus ik m’n schoonmoeder gisteren appen of hij al iets wist. Had hij schijnbaar een plaatje naar m’n vriend gestuurd van gereedschap uit de Lidl folder van vorige week, met erbij ‘dit is ook wel leuk’. Omdat mijn vriend zijn eigen gereedschapsverzameling nog aan het opbouwen is sinds hij uit huis is, vatte hij het op als een tip voor hemzelf. Was dat dus het ‘verlanglijstje’, kom ik vandaag achter, en online is er 7 dagen levertijd dus niet meer op tijd voor kerst :upside_down_face: Ik ben vrij vandaag dus had beloofd wel even langs de Lidl te gaan om te kijken of ze het daar nog hebben maar nu ben ik niet lekker en het is kutweer en ik wil helemaal het huis niet uit en waarschijnlijk hebben ze het niet eens meer, maar om gewoon niet te gaan kijken kan ik eigenlijk ook niet maken. Bleh.

Misschien even naar de winkel bellen om te vragen of ze even voor je kunnen kijken of ze het nog op voorraad hebben?

1 like

Oh dat is wel een goede ja! Weet niet of ze dat daar doen maar kan het altijd proberen :grin:

1 like

M’n kat en hond liggen samen in dezelfde kamer te slapen en aardig dichtbij elkaar, ik voel me nu zo gelukkig

2 likes

Ik moet mijn sollicitatie van morgen voorbereiden, maar in plaats daarvan ben ik begonnen aan een handgeschreven receptenboek :woman_facepalming:t3:

1 like

Ik heb een superlief kerstcadeautje van mijn stagebegeleider gekregen.
Kerstboomhangers die de VG clienten van stage op de dagbesteding hebben gemaakt <3 Vind zulke cadeau’s zo leuk altijd

5 likes

Nou je kan dus geen specifieke Lidl filialen bellen, alleen een algemeen nummer, dus ben toch maar langs gegaan. Uiteraard hadden ze het niet maar ik heb wel lekkere broodjes gehaald, en met m’n vriend besloten dat we het gewoon bestellen en voor onder de boom een tijdschrift doen. Denk dat ik er zelfs een gedichtje bij doe, want ik bedacht net de geniale zin ‘om de pijn iets te verzachten, is hier wat te lezen voor tijdens het wachten’ en zo’n parel kan ik natuurlijk niet verloren laten gaan.

21 likes