Wat je even kwijt wilt #13

Ulg ik zit in de trein en niemand appt terug. Waarschijnlijk pas als ik slaap. Maar dan heb ik geen aandacht meer nodig…

Ik heb zoveel rugpijn en geen idee waar het vandaan komt. Zal wel verkeerd getild hebben ofzo, maar echt ik voel mezelf net 80.
Man man man alle bewegingen doen zeer.

1 like

Hadden toch op z’n minst moeten koppen “man x dankzij #metoo logischerwijs weg bij instituut y”

3 likes

Teruglopen naar de Taxi, alleen voor de heenrit betalen en m nu vriendelijk verzoeken om weg te gaan. Hij wil gewoon op die manier extra geld binnenharken zonder ervoor te werken. Jij hebt m “aangenomen” voor de heenrit. Niet de terugrit. Als jij gewoon zelf zou vliegen zou hij je daar ook achter moeten laten en zou hij ook niet wachten tot jij je vlucht hebt.

Je bent hem 100% niets verplicht!

7 likes

Ik zit met mijn ouders en zusje expeditie te kijken zegt mijn zusje met nog een beetje een klagende toon: ‘ik heb dorst.’
Mijn moeder staat meteen op: ‘Ja ik schenk wel wat te drinken in!!!’
:persevere::sweat::woman_facepalming:

1 like

Mijn schoonmoeder stuurde me vanmiddag de vraag ‘wat eet je dan wel’ voor Kerst (hiehaho, geen dooie dieren en meteen paniek). Ze had zelf GEKOOKTE aardappelen met spruitjes op de planning staan :tired_face: Ze hebben ook een jaar Chinees gehaald?

Zo veel contrast met mijn familie. De tafeletiquette is mij (bijna hardhandig) aangeleerd en mijn moeder maakt altijd 389-gangen diners met bijbehorende glazen/bestek etc.

6 likes

Ahh, ik snap nooit waarom moeders hierin trappen. Mijn moeder doet ook zo veel voor mijn broertje (van 25). Zelf boterhammen smeren want ‘anders heeft hij niks te eten op school’.

1 like

Doe mij er zo eentje als jude law uit the holiday

10 likes

Ik lig heerlijk op de bank een film te kijken. Dit is echt wel beter dan via mijn laptop achter mijn bureau. Ik ben echt aan het genieten nu van mijn huisje. :heart:

15 likes

Ik heb gisteravond door een post van @Krabsalade het autoparfum van rituals besteld en ben er zo blij mee. Ziet echt mooi uit in mn auto.

10 likes

Ze heten toch allemaal Life is a journey.
Of snap ik het nu niet?

1 like

Hahahha nou ze heten allemaal zo! :joy: dat is gewoon de naam van het product en dan kun je nog de geur kiezen. Ik heb happy budda

1 like

Dat is echt stom zeg, vind niet dat je je aanstelt. Als je zin hebt om iets te maken zou ik t iig lekker makkelijk houden. Misschien iets samen met je zus koken?

Ik zou ook boos zijn. En misschien komt nu mijn eigen ergernis om de hoek kijken maar ik denk dat dat dan komt omdat je zus kinderen heeft? Mijn zus word ook bijna gedragen sinds ze zwanger is.

En dat terwijl ze dus veel zwaarder is dan ik

6 likes

Queenstown!!! Zo leuk

1 like

Gadverdamme.

Iemand die ik ken had laatst ook echt iets belachelijks.

Samenvatting

Ze kreeg een usb-stick met bestanden van een uroloog (denk ik?) en er zaten gewoon dickpicks tussen?! Hij had al eerder rare opmerkingen gemaakt en ze herkende zijn schoenen dus ze wist gewoon zeker dat hij het was. Ze heeft toen een klacht ingediend maar hij ontkent het keihard en nu haten al zijn collega’s haar (zo van: hoe durf je onze Ben te beschuldigen?). Uiteindelijk heeft hij met een derde persoon (vertrouwenspersoon denk ik?) erbij z’n excuses aangeboden, maar dan als: ‘Sorry dat er per ongeluk foto’s van mijn patiënten op jouw stick stonden.’ Echt bah waar haal je het lef vandaan. En inderdaad zo naar dat ontwijken/negeren ‘beter’ is voor je toekomst dan gewoon het juiste doen.

8 likes

Queenstown!

2 likes

Heeft iemand nog ultieme tips voor Londen? We gaan morgen :blush:

Shit ik zit ook nog eens vooraan help.

3 likes

Ik zou er een tumblr voor aanmaken en die fotos erop zetten. Doctors dick ofzo. En dan linkje ervan naar hem sturen.

3 likes