Wat je even kwijt wilt #13

Ik heb net als een superstalkerige detective die tinder gozer (zelfde als gisteren ja) gegoogled op alleen z’n eerste en tweede naam + stad waar hij woont en nu heb ik hem gevonden en allesssss doorzocht haha er staat zelfs een filmpje van hem op youtube

maar verder gaat het wel goed met me hoor

2 likes

Ja wij hadden het er ook al over om die foto’s af te drukken en in het ziekenhuis en in z’n straat op te hangen.

Die man heeft ook gewoon een vrouw en kinderen. :weary:

1 like

Wat een verhaal zeg! Vind het zo kut dat het zo vaak voorkomt en er weinig aan gedaan wordt en tegelijk snap ik dat dus heel goed. Schandalig dat door dit soort dingen je inderdaad kan gaan twijfelen aan de studie. Voor mij was het echt een reden om niet intramuraal te willen werken terwijl ik neuro en interne wel heel interssant vond. Niet alleen dat overigens hoor.

Grappig dat je die mc aanhaalt, heb m hier op een bijzettafeltje liggen (al maanden) Heb m bewaard omdat het me aan het hart gaat, maar juist om die reden denk ik dat ik het nog niet heb gelezen. Vind het wel heftig en moet er echt goed voor voelen en daarom heb ik het tot nu toe vermeden. Ken wel de onderzoeken bij bijvoorbeeld coassistenten. Heb ook een prof gehad waarbij ik onderzoek deed die hier veel mee deed. Maar t lijkt nog niet veel op te leveren. Ik hoop dat het nog komt.

Ik heb trouwens in z’n geheel niet gereageerd omdat ik totaal overdonderd was. Ik ga wel een mailtje sturen dat ik in z’n totaal ervan af ga zien.

2 likes

Ik heb vandaag onverwachts een 13e maand gekregen! En ik heb kaartjes voor Ariana Grande! Hoezee!

8 likes

Queenstown! Lijkt me in het winterseizoen juist heel gaaf!

1 like

Als je zelf kruidenboter wilt maken is het dan lekker om dat 1 dag voor je het wilt eten te maken? Zodat de smaken goed kunnen intrekken of is dat niet nodig…

1 like

Kan ook prima op de dag zelf.

1 like

Vind het knap als je dat überhaupt een dag kan laten staan. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja of iig een aantal uur vooraf!

Mijn broertje van 19 die nog thuis woont doet dit dus ook ALTIJD. Wordt eens volwassen!!!

Brood, diepvriesgroente, kruiden, ijsblokjes, ijs, sorbetijs voor sgroppino.

1 like

Zijn hier meerderen die kerst alleen thuis vieren? Zo ja, wat ga je doen? Ik ga dit jaar niet naar m’n ouders en ik ben er met vlagen zo verdrietig om en dan weer boos omdat ik het niet van me af kan zetten.

Ja, ik ook. Denk dat ik lekker voor mezelf ga koken, verder een beetje netflixen en forummen oid. Voelt heel dubbel ook. Waarom ga je niet naar je ouders dit jaar?

Pff ik kan echt niet slapen. Uurtje geleden terug gekomen van een vriendin. Haar moeder is gisteren overleden en was even heel heftig net om haar te zien natuurlijk. Dan zit je al in een bepaalde sfeer, stemming of gevoel, heb ik ondertussen een berichtje van papa dat mijn opa van 91 in het ziekenhuis ligt met een gebroken bovenbeen en daar aan geopereerd moet worden. Mijn opa is al niet meer zo sterk qua conditie enzo dus ben een beetje bang voor de operatie… En dat alles ook nog in de drukste week op het werk van het jaar. Ben kapot.

1 like

Omdat het altijd kutgedoe is thuis en ik dit jaar de 24e tot 19u werk en ze wonen 2,5 uur reizen weg. En het kwam in niemand op om te vragen of ik dan niet gewoon 1e kerstdag zou komen dus ik heb het er bij gelaten. Naar huis is ook echt 99% vd tijd niet gezellig maar toch maak ik me er druk om en voel ik me heel erg eenzaam. Waarom ga jij niet?

1 like

Lief! En fijn om te horen dat het bij haar weer goed gaat. Misschien valt het allemaal ook wel mee natuurlijk, daar hopen we maar op! Zo zielig voor die oude mensjes.

1 like

Ik snap goed dat je je er toch druk om maakt, het is ook gewoon vervelend. En ook wel eenzaam inderdaad, maar ik ga proberen er het beste van te maken. Weet jij al wat je wilt gaan doen?

Kerst en familie is altijd veel gedoe en gezeik en het gaat dit jaar niet zo lekker met me, dus ik heb besloten om hierin voor mezelf te kiezen en het over te slaan.

Hopelijk kun je het voor jezelf toch een beetje draagbaar of zelfs leuk maken :hugs:

1 like

Het is een week voor kerst en ik heb de boodschappen besteld, alle decoratie is in huis en zelfs alle cadeaus liggen al onder de boom. Who am I?

@Mhysa @voortaan haha, lief! Dank jullie wel. :smiling_face_with_three_hearts:Mijn haar was uitgezakt van de regen dus het leek net of ik een drol op mijn kop had (@Opheliac deed uitgebreid verslag op Snapchat dus kon de schade achteraf gelijk bekijken). Weet niet of jullie het door hadden maar er was dus een hondje en die was tijdens een van de serieuzere items voor onze neus aan het plassen. Jeroen gaf ons ook echt zo’n “oh shit”-blik haha.

6 likes

m’n familie komt morgen en blijft tm eerste kerstdag en nu kan ik niet slapen want ik heb er zoooo’n zin in

12 likes