Wat een verhaal zeg! Vind het zo kut dat het zo vaak voorkomt en er weinig aan gedaan wordt en tegelijk snap ik dat dus heel goed. Schandalig dat door dit soort dingen je inderdaad kan gaan twijfelen aan de studie. Voor mij was het echt een reden om niet intramuraal te willen werken terwijl ik neuro en interne wel heel interssant vond. Niet alleen dat overigens hoor.
Grappig dat je die mc aanhaalt, heb m hier op een bijzettafeltje liggen (al maanden) Heb m bewaard omdat het me aan het hart gaat, maar juist om die reden denk ik dat ik het nog niet heb gelezen. Vind het wel heftig en moet er echt goed voor voelen en daarom heb ik het tot nu toe vermeden. Ken wel de onderzoeken bij bijvoorbeeld coassistenten. Heb ook een prof gehad waarbij ik onderzoek deed die hier veel mee deed. Maar t lijkt nog niet veel op te leveren. Ik hoop dat het nog komt.
Ik heb trouwens in z’n geheel niet gereageerd omdat ik totaal overdonderd was. Ik ga wel een mailtje sturen dat ik in z’n totaal ervan af ga zien.