Oee waar? Ik houd van dik schrijvende pennen! Of woonde jij nou in het buitenland?
Ik vind Luther een geweldige serie, maar ik kan sommige scenes echt niet kijken.
Man, ik kan dit niet aanš±
Haha jaaa ik ook. Zit hier op de bank mee te schreeuwen
Ah helaaaas. Maar wat een comeback.
Zo leuk dat er weer wat spannendere partijen zijn bij het darten!
Zin om in bed netflix op mn nieuwe grotere telefoon.
Dit gaat een ware beleving worden mensen
Jaaa, ik geniet echt van deze aflevering. Die sneeuwpop was heerlijk om te zien
Hoe dealen jullie met geluidsoverlast?
een paar maanden geleden ben ik verhuisd naar een dakappartement dat ik gekocht heb. Nu speelt de buurman naast mij heel harde muziek, vooral de bas. Heb dit al een paar keer aangehaald bij hem en het is wel wat beter, maar ik hoor het nog steeds hard.
Nu sinds een paar weken hoor ik de muziek van de buren in het aangrenzend appartement naast mij ook heel luid. Dit is wel enkel in het weekend (tot nu toe), maar dan heel de dag van 's morgens tot 's avonds laatā¦
Ik word echt helemaal gek hier. Ik zou zo graag willen verhuizen, maar dat is geen optie. Hebben jullie advies?
Ik kijk ook darten nu, steeds als ik van gerwen zie moet ik denken aan deze reclame
Hoorde laatst dat iemand die ik ken uit eten is geweest met een man en dat ze daar 500 euro voor kreeg (alleen voor het gezelschap). Ik vertelde dit aan een vriendin die net bij me was dus we gingen voor de grap die site bezoeken om profielen te bekijken. Nou, Tinder cringe is er niks bij. Wat zitten daar smerige mannen op, onder andere van die 55-plussers die jonge meisjes zoeken om mentor van te zijn
Ik zou tijden afspreken met je buren. Hier hebben we afspraken dat de muziek ook in het weekend om 22 uur stopt en dat onder versterkers/piano/drumstel een geluidsdemper zit zoals een tapijt of karton.
Ik heb deze gister ook gekocht bij Akkerman! Moet hem nog in mijn caran dāache doen, maar een goede koop dus als ik zo jouw ervaring lees!
Ik verhuis binnenkort naar een stad waar ik nooit geweest ben, waar ik de taal niet spreek én waar ik niemand ken⦠Begint nu een beetje in te dalen wat dat eigenlijk betekent en hoe eng ik dat vind.
Ik ben dus al een half jaar op zoek naar een nieuwe laptop en ik heb nog steeds geen goede gevonden⦠nu is de lader van mn huidige laptop stuk⦠het wordt echt tijd
Politie bellen.
Is bij mijn buren het enige dat helpt.
Uch rot op met je vuurwerk voor 31 december.
Ik lig echt klaarwakker in bed. Ik. Wil. Slapen.
Wanneer je buurvrouw die vandaag 50 is geworden een beter seksleven heeft dan ik met mn 27 jaar ⦠echt genant⦠hoor ze gewoon kreunen, haha ze heeft vast niet door hoe gehorig het hier is
Maar met gewoon wat gaan drinken is toch niet zoveel mis?